Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

RS6 , זה ליד הבית שלך ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מהכותרת ממש נבהלתי, ההיתי בטוח שכבר מישהו חשף את זהותי האמיתית! :shock:

 

אכן זהו שריד למאהל בו התגוררתי עם עדר הכבשים הנאות שלי!

 

זה מזכיר לי סיפור נשכח, מאותם הימים הטובים, אך איזה ימים טובים היו פעם...

 

פעם אחת, היה לזלדה הכבשה השמנמנה ביותר בעדר,

קשר בצמר, ממש ליד העטינים, עכשיו שתבינו, הכבשה לא גנחה כמו שצריך,

והיא היתה יודעת לגנוח - תאמינו לי!

 

בקיצור, בסוף הבנתי את פשר חוסר שמחת החיים שנפל על זלדה שלי,

ונכנסתי תחתיה, אוי מהההההה שהלך שם!

 

איה כיף היה!!! :p

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

דרך אגב, אני לא בטוח אם היה ראוי לפתוח ברוקלי/חסה (תרד),

רק בשביל זה, אבל בהצלחה לכל השמיניסטים שניגשים היום לבגרות באנגלית!

 

יהי ה' יתברך עמכם, ובליסנינג, תעתיקו חופשי..

 

זיכרו, הדבר היחיד שיש לדעת במבחן הוא להעתיק,

והדבר היחיד שיש לדעת בהעתקה, הוא ממי להעתיק.

!!

/\

כל מה שצריך לדעת - זה ממי להעתיק!

יום טוב ובהצלחה :D

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
:D

 

שמר.... זה באנגלית...

 

RS6 יש לך קרובים בחו"ל ?

 

:(

לא זכיתי לדודה עשירה שתוריש לי איזה BMW,

או איזה דג זהב...

 

או איזה רחוקת משפחה כוסית... :twisted:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
בקיצור, בסוף הבנתי את פשר חוסר שמחת החיים שנפל על זלדה שלי,

ונכנסתי תחתיה, אוי מהההההה שהלך שם!

 

איה כיף היה!!! :p

 

:shock::shock:

63.JPG

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני דווקא חושב שאתם המשוגעים פה! :shock:

 

אני כתבתי "צופה בפורנו של כבשים" סתם ברגע של השראה,

ופתאום אני מגלה שיש אנשים, שמבלים באתרים מסוימים,

שבהם רואים אנשים מתחת לכבשים...... :shock:

 

לא אני לא חבר לסטיות שלכם, עזבו אותי, דייייייייייייייייי,

הטיול הזה... דפקתם אותי......

 

אני יודע שקשה מאד לצאת מסטיות ביזאריות שכאלה,

אבל אני לא שותף לזה!!! :wink:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

איכר שהיה בעל עדר כבשים לא הצליח להרבות אותם.

ניגש אל הוטרינר עם הבעיה. הוטרינר המליץ על הפריה מלאכותית. כיצד אדע שהכבשים בהריון? שאל האיכר. אתה תראה שהן נחות הרבה ולא מסתובבות כמו פעם. ענה הוטרינר.

בהיותו בור, חשב האיכר שמשמעותה של הפריה מלאכותית היא שיצטרף לעשות את העבודה בעצמו... :shock:

למחורת העמיס את כולן על הטנדר (Dodge Ram SRT-10) , נסע לשדה נטוש והחל לשגל אותן בזאת אחר זאת.

לאחר כמה שעות חזר, קרוע מעייפות וישר נרדם.

למחורת התעורר, מביט מהחלון ורואה שהכבשות מסתובבות כרגיל.

חשב לעצמו שלא עשה עבודה טובה וצריך לנסות בשנית. שוב העמיס על הטנדר ונסע לשדה נטוש....

בערב חזר בקושי עומד על הרגלים וישר נפל למיטה.

למחורת כל כך עייף היה שלא יכל לצאת מהמיטה, ביקש מאישתו שתביט מהחלון ותראה מה עושות הכבשות.

אשתו קצת מבולבלת ממה שהיא רואה אומרת לו: כולן על הטנדר ואחת יושבת מקדימה וצופרת.

פורסם

רוני תמונה ענקית!!!

 

 

עכשיו אפשר לראות שישי שלנו, שמנסה להיות יו"ר אגודת יוצאי אשכנז עסוק במעשי זיבה ורפש, ולא בהנהגת הקהילה!!!

פורסם

קרוב משפחה של RS6 !!

 

:D

שמוליק

0947.jpg

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

×
×
  • תוכן חדש...