Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.

 

בעלי סקסו/106 :

 

איך מחוברת ידית ההילוכים שבמרכז הרכב למרכב, תיתכן "נקישה" כתוצאה מחופש בחיבור זה ?

פורסם
שלום לכם.

 

בעלי סקסו/106 :

 

איך מחוברת ידית ההילוכים שבמרכז הרכב למרכב, תיתכן "נקישה" כתוצאה מחופש בחיבור זה ?

השאלה שלך לא ברורה.

------------------------

VR6 1997+ superchip

פורסם

אם הבנתי מכון את השאלה המעורפלת משהו,אני מאמין שאתה מתכוון למע' ה"שטאנגות" שמחברת בין הידית לגיר.

 

מדובר במערכת פשוטה למדי שמזכירה בערך סכמות מוקדמות של מע' השמש שצוירו ע"י גלילאו גליליי (פיז'ו-"ואף על פי כן נוע תנוע").

 

זו מע' מעצבנת ומסובכת באופן ממש מיותר שכולה משלבת את ההילוכים..

 

אם השטאנגות לא מכוונות,יכול בהחלט להיות מקרה של "פיספוס" הילוכים או של הכנסה לא מלאה של הילוך.

 

כל מוסך של פיזו יכול לכוון את זה בחמש דקות,לעשות את עצמם כאילו שזה לוקח שעה ולגבות על זה מחיר היסטרי... :lol:

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

שלום לכם !

 

אני מכיר את מערכת השטאנגות המעבירה את התנועה לכיוון הגיר אבל השאלה שלי היא :

 

ידית ההילוכים עצמה הנמצאת ברכב יורדת כלפי מטה ומתחברת אני מניח ע"י ציר כלשהו לרכב.

 

היתכן כי ציר זה מקבל חופש ויוצר תנועה "סתמית" בידית ההילוכים אפילו שהרכב כבוי ?

 

השאלה שלי דנה רק בנקודת החיבור הראשונה בין הידית עצמה להמשך השטאנגות...

פורסם
השאלה שלי דנה רק בנקודת החיבור הראשונה בין הידית עצמה להמשך השטאנגות...

אם היה לי את ההיינס שלי אצלי ( hint hint, ברשד... :wink: ),

הייתי מוצא דרך כלשהי לצלם/לסרוק לך את התרשים המלא המופיע שם.

דבר עם מי שיש לו ספר כזה או פשוט לך למוסך (אחד מאלו היושבים בר"ג/ב"ב,

ע"ע אוטוספרינט), תבקש שירימו לך את האוטו על ליפט ותבדוק.

MCS 2008

פורסם

כן.

הציר יכול בהחלט לקבל חופש.

רד מתחת לאוטו,תפרק את מגן החום של הממיר ותסתכל.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

היי, יש לי את הסםר של היינס אבל אין שם תיאור ממצה,

 

נכון צריך לשכב מתחת לרכב ממש נמוך ולפרק את מכסה החום...השאלה אם מישהו עשה את זה פעם ????

פורסם

אני עשיתי.

 

תארגן לך מקום שבו תוכל להרים את האוטו.אם זה מישהו עם ליפט ואם זה מישהו עם 2 ג'קים ו"בוקים" שניתן לשים מתחת לרכב.

 

פרק את מע' הפליטה.בין סע' הפליטה לממיר יש קטע גמיש שמוחזק ע"י שני ברגים וקפיץ אבטחה.שחרר את 2 הברגים האלה.(תכין מראש ראצ'ט וסט מפתחות כדי לתת קונטרה).

 

לאחר מכן-שחרר את כל "אוזני" הגומי שמחזיקות את האגזוז.יש אחת ליד מיכל הדלק ושתיים מעל לדוד האחורי.

 

כשהאגזוז יהיה למטה,תניע את האוטו ותבקש ממישהו לתת גאז.הרעש ישאיר אותך עם נכות שמיעתית קלה שתעבור תוך כשעתיים-והלהבות שיוצאות מסעפת הפליטה ישאירו אותך ואת חבריך במצב של התפעלות.

 

לאחר מכן-פרק עם ראצ'ט (שמונה או עשר) את פחיות ההגנה שנמצאות מעל לממיר.מעל לפחיות האלה תמצא את התחתית של ה"מוט" שבקצהו העליון נמצאת ידית ההילוכים.

 

תן לו חיזוק או השד יודע מה שרק בא לך (ד"א -יש גם דרך להפוך אותו לקוויקשיפט בחמש דקות עבודה,בכל סקסו או 106,אבל זה כבר סוד מקצועי שהלוואי וידעתי לפני שקניתי קוויקשיפט בשישים ליס"ט :lol: ) ובזאת גמרנו את הסרט.

 

שיהיה בהצלחה.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

×
×
  • תוכן חדש...