Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עמוס, זה רק הטענה.. אתה לא מצפה שכל פעם שיצא מוצר הם יוסיפו כמה מילים לאריזה נכון?

שכחת שמדובר באפל... אי אפשר לדעת איתם :/

 

בכל אופן, תודה רבה לכולם על העזרה.. מחר אני אתקשר באמת ליבואן ונראה לי שאני אקנה בסוף את המטען המקורי (גם ככה זה לא הבדל כזה גדול במחיר אז עדיף כבר ללכת על המקורי)

 

gibsonlp בבקשה:

http://www.engadget.com/entry/7166385640773718/

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
בעקרון , אין בעיה כלשהי להשתמש במטען הזה שהצגת ...

הוא מייצר 5V , וזרם של 700 mA .

 

אם למשל היית תוקע את האיפוד שלך ב PC בבית , היית מקבל 5V , עם מגבלת זרם של 500 mA .

 

 

את ה NANO שלך אתה יכול לטעון מהשקע USB ?

כן, הNANO נטען דרך הUSB במחשב... אין אפשרות אחרת.

בכל אופן, אני אבדוק...

:-)

פורסם

גיבסון - אתה יכול לעשות הכל דרך תכנת ITUNES.

 

שאלה לי - ביומיים האחרונים האייפוד שלי מקרטע קצת - כשאני מנסה לשנות את הווליום, או לחפש שיר - אני בקושי מצליחה לעבור על הרשימות - ממה זה יכול לנבוע ואיך לסדר?

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

בגדול אי אפשר להעביר שירים למחשב מהאיפוד עד כמה שאני זוכר ... לפחות לא דרך ה ITUNES .

 

אפשר להעתיק אותם בלי קשר מציאותי לרשימות השמעה שאליהם הם שייכים , איך עושים את זה ?

מתחברים עם האייפוד ל USB , ברגע שהוא מזדהה ככונן חדש , פשוט נכנסים אליו , ומבטלים את האופציה של הסתרת תיקיות מוחבאות .

בתוך אחת התיקיות , שלצערי אני ממש לא זוכר את שמה , תהיינה מסודרת להן בסדר מוזר ביותר המון תיקיות בשמות קצרים , משהו כמו : A1 , B1 וכו' .

בתוך כל תיקיה כזו נמצאים כמה שירים בודדים .

אפשר להתחיל להעתיק את כל התיקיות האלה למחשב , ולמיין .

ככה לפחות אני זוכר ... אני אבדוק אופציה מתקדמת יותר ואעדכן בהתאם .

 

BLUEJAY - תפני בה"פ , יש כמה דברים שצריך לבדוק ... ולדעתי , זה לא ממש מעניין את כולם :)

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

×
×
  • תוכן חדש...