Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צרות, כידוע, באות בצרורות. והיום:

 

אני מגיע לעבודה אחרי נסיעה ארוכה, בדקות האחרונות של הנסיעה הוונטה מתחילה לעבוד...וממשיכה. גם אחרי שכיביתי את האוטו. חצי שעה אחרי :x

הבנתי שזה לא טבעי, בדקתי וראיתי שהמנוע כבר התקרר. הנעתי, כיביתי - כלום!

 

חיפשתי את היוניט של הרדיאטור אבל לא מצאתי אותו, יש יוניט שיושב על הבית טרמוסטט אבל ניתוק שלו לא פתר את הבעיה ואני לא בטוח שזה היוניט הנכון...

 

מישהו נתקל בבעיה? פתרונות אפשריים? האם יכול להיות שזאת בעיה שנובעת מהמחשב מנוע?

 

מה שבטוח, ככה אי אפשר להמשיך. אני משתדל לטפל לבד, אבל אם אני לא אפצח את הבעיה השירשור הבא שלי יהיה בקשה להמלצה על חשמלאי רכב טוב... :?

 

תודה מראש!

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

הבנת הנקרא ידידי,

 

כתבתי שלמרות שהיוניט יושב על בית הטרמוסטט וסביר להניח שזה הוא, ניתוק שלו לא פתר את הבעיה.

אולי יש עוג יוניט איפושהו שם, הגישה בעייתית כי תא המנוע צפוף רצח!

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

גרשון בוקר טוב!

 

זה לא היונית,הבעיה בממסר של הונטה,הוא נמצא בתא המנוע מצד שמאל,ליד קיר האש.או ליד המצבר.

 

זה ממסר(רילה) גדול פי 3 ממסר רגיל,בערך 7-8 ס"מ.

 

קח מברג והכה עליו קלות עד שיפסיק לעבוד.(במנוע קר)

עשה את הפעולה הנ"ל מס" פעמים,וזה מסתדר לבד.

אם לא החליף ממסר.

 

בברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

לא צריך לפרק,אתה תקלקל את הממסר,אם יתפס תמשיך להכות בעדינות

התופעה תיעלם,אם לא החליף ממסר.

 

בברכה דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...