Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת רדיאטור פנימי בפולו 96 [פרוייקט מצולם]


Bear
שימו לב! השרשור הזה בן 5623 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים.

 

כמו שזכור לכם לא מזמן פתחתי שרשור לגבי הרדיאטור חימום שהשפריץ נוזל קירור חם על הנוסעים.

 

היום הרדיאטור הפגום הוחלף ברדיאטור חדש (תחליפי).

 

עלות הרדיאטור : 250שח

 

שעות עבודה : 8-שעות

 

כמות ידיים : 6-ידיים.

 

לסיכום :

עבודה ממש לא פשוטה אבל ניתנת לביצוע בתנאים בייתים.

 

נ.ב.

במוסך פליקס בת"א ביקשו 2300שח על העבודה הזאת,בצ"מפיון בני-ברק ביקשו 2500שח.

 

הנה תמונות העבודה שבוצעה.

 

תהנו.

DSCF0490.jpg

DSCF0497.jpg

DSCF0502.jpg

DSCF0519.jpg

DSCF0530.jpg

DSCF0518.jpg

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תאמינו לי כל אחד שהולך לו רדיאטור חימום מצווה עליו לנסות להחליף לבד, העבודה יקרה בטירוף,

אגב בחור, אתה חמוד בתמונה עם ההגה, נראה כמו ילד :-P

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נאלצו גם לפרק כמה ברגים מתוך תא המנוע על מנת שניתין יהיה להוציא את כל המערכת תיעול אויר ברכב.

DSCF0505.jpg

DSCF0523.jpg

DSCF0529.jpg

DSCF0513.jpg

DSCF0524.jpg

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל הורכב חזרה בלי שום בעיה..

זמן פירוק : 3 שעות

זמן הרכבה : 4 שעות

ושעה עשינו הפסקת אוכל.

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד!

עבודה ברמה גבוהה. :)

 

רציתי רק לשאול,

פחות או יותר את סדר הפעולות.

 

לא יכולתם להסתדר בלי לפרק את כל ההגה ואת הדש?

ואיך ידעת מה בדיוק צריך לעשות?..

 

ושוב,

כל הכבוד!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

 

עבודה מצויינת ואני בטוח שנעשתה טוב יותר מאשר במוסך !!

מה עשית בעניין כריות האוויר ?

האם ניקזת אוויר כמו בספר ?

אני זוכר את השאלות והתלבטות שלך בעניין.

האם הספר של HAYNES ששלחתי לך עזר במשהו.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל צריך להוריד את המינוס מהמצבר.

אחר כך צריך להוציא את כל הפנל הקידמי (איפה שיושב הטייפ,כפתורי מזגן,וכל שאר הכפתורים).

אחרי הפנל צריך לפרק את כל הפלסטיק מסביב לידית הילוכים מכייון שהוא מחובר לדשבורד מלמטה,ושם גם הדשבורד מחובר לרצפת הרכב.

בצד של הנוסע מפרקים את כל הפלסטיקים מתחת לכרית-אויר ואחרי זה גם את הכרית עצמה.

מאחורי הכרית-אויר של הנוסע ניתן יהיה לראות את הברגים המחזיקים את הדשבורד על המרכב.

במקביל חברי פירק את צד הנהג שזה כלל פירוק ההגה,ניתוק כרית-אויר והוצאת לוח-שעונים וגם שם מתגלים ברגים המחברים את הדשבורד למרכב.

ולבסוף על מנת להוציא את הדשבורד עצמו פותחים 2 ברגים עם מפתח 8 הנמצאים בצידי הדשבורד.

אחרי פירוק הדשבורד עוברים לתא-המנוע - שם מפרקים את פילטר אויר,בית פילטר אויר (על מנת להגיע ל-6 ברגים הנמצאים על קיר האש)

6 הברגים הללו מחזיקים את כל התיעול אויר שצריך להוציא על מנת לשלוף את הרדיאטור..

וזה פחות או יותר תאור העבודה . :-)

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

 

מה עשית בעניין כריות האוויר ?

האם ניקזת אוויר כמו בספר ?

בעניין כריות אויר - לא עשינו שום דבר,פשוט פירקנו בצורה עדינה וזעירה.

בעניין ניקוז אויר - ניקזנו כמו בספר.

 

הקובץ ששלחת ,בגדול עזר מאוד .. -בהכוונה טיאורתית

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יכולתם להסתדר בלי לפרק את כל ההגה ואת הדש?

ואיך ידעת מה בדיוק צריך לעשות?..

זה בלתי אפשרי (מבלי לפרק את ההגה) לשלוף את הדשבורד מהרכב מבלי לשבור אותו.

..

ידענו שעל מנת להוציא את הרדיאטור אין מנוס מפירוק הדשבורד.

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול להסביר כיצד ביצעת ניקוז אוויר ?
פתחנו חימום למקסימום,פתחנו את מכסה מיכל הוספה ונתנו לרכב לעבוד כ-15 דקות.

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

 

טוב ! אבל יכול להיות יותר טוב.

 

מחר בבוקר אחרי נסיעה קצרה ואחרי שהמנוע יגיע לטמפרטורת עבודה רגילה,תעצור בצד,פתח את מכסה מיכל העיבוי העזר בסמרטוט ליתר ביטחון (סובב מספר סיבובים את מכסה המיכל עד שתשמע שכול הלחץ נפרק מהמיכל ורק אז פתח פתיחה מלאה).

כמובן פעולה זו צריכה להתבצעה

כאשר המנוע עובד , כווץ ביד מספר פעמיים את הצינור של הרדיאטור וגם את הצנרת שמוליכה מים לרדיאטור הפנימי (כמובן תפעיל את החימום)

פעולה זו תעזור בהוצאת בועות אוויר לכודות במערכת.

דרך אגב התייעצתי עם יועץ שירות במוסך של VW ונאמר לי שמומלץ לבצע את פעולת הוצאת בועות אוויר לפחות פעמיים.

כלומר להמתין שנוזל הקירור יתקרר , ואז שוב פעם לחמם את המנוע לטמפרטורת עבודה רגילה וכמובן להשאיר את מכסה מיכל העיבוי פתוח.

 

שווה את המאמץ

בהצלחה

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידוע לי על זה שמומלץ לחזור על הפעולת ניקוז לפחות עוד פעם וזאת הכוונה,אכן מחר נבצע ניקוז חוזר עם פמפום הצינור.

תודה לך על הדאגה והרצון לעזור.

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5623 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...