Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שאתם יודעים יש לי ZX 1.8 שנת 96 רכב מעולה ממש

אבל לאחרונה יש לי רעש מוזר מצד ימין של הרכב ורק כאשר אני מתחיל

נסיעה ובעיקר אם אני בעליה

המוסכניק שלי אמר שזו לא הציריה ואחרי שהוא עשה טיפול לרכב באמת זהלא

היה תקופה מסויימת אבל חזר שוב.

אני רוצה לדעת מה זה אם יש למישהו מושג קלוש מה זה יכול להיות.

תודה

פורסם

ידידי- נתת תיאור מאוד בעייתי. זה מזכיר מצב בו אדם מתקשר לרופא ואומר לו "כואב לי בצד". לך תדע למה ,כמה ואיפה. תנסה לפרט יותר מתי זה קורה ואפילו איך הרעש נשמע- חריקה? דפיקות כשאתה נוסע? הרעש מלווה בתופעות נוספות כמו רעידות? התחממות? משהו?

 

על מנת לקבל עזרה-נסה לתת תיאורים יותר מדוייקים.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

צודק זה רעש של דפיקות ורק כאשר אני מתחיל נסיעה

חשבתי ציריה אבל זה לא.

זה ממש בנסיעה הילוך ראשון בעיקר בזווית יש רעש של

דפיקות כזה ואין כלום נוס ף

פורסם

אולי תושבת מנוע תחתונה. בלי לראות ולשמוע את האוטו קשה מאוד , אבל הכיוון הכללי הוא שם.

 

אגב - צירייה ימנית תשמע בסיבובים חדים שמאלה.

פורסם

בהחלט יכול להיות תושבת מנוע תחתונה, כמו ששמר מעריך, בייחוד אם זה קורה כשאתה לוחץ על הגז בהילוך ראשון (שהוא הכי חזק).

בדוק גם אם אתה לא שומע את הקירקושים גם בהילוכים נוספים, בלי קשר להאצה - כי אם כן אז יכול להיות שזה מוט הקישור הימיני של האנטי רול הקידמי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

בנוסף על מה שנאמר לך לגבי תושבת מנוע תחתונה (תיקון יקר כ 1000 ש"ח-חלק חלופי + עבודה) ומוט אנטירול ( כ 250 ש"ח -חלק חלופי + עבודה) יתכן ויש צורך להחליף תפוח סרן מרכזי ו/או בוקסות למשולשים (החלפת משולש קומפלט כולל תפוח לחלק חלופי +עבודה 400 ש"ח)

פורסם
בנוסף על מה שנאמר לך לגבי תושבת מנוע תחתונה (תיקון יקר כ 1000 ש"ח-חלק חלופי + עבודה) ומוט אנטירול ( כ 250 ש"ח -חלק חלופי + עבודה) יתכן ויש צורך להחליף תפוח סרן מרכזי ו/או בוקסות למשולשים (החלפת משולש קומפלט כולל תפוח לחלק חלופי +עבודה 400 ש"ח)

תושבת מנוע 1000 ש"ח ? על מה ?

בד"כ מחליפים רק את הבוקסה , עלותה כ-60 עד 100 ש"ח. העבודה לא עד כדי כך גדולה.

אם מדובר בתושבת קומפלט , זה משהו אחר, אבל די נדיר שהיא נשברת.

×
×
  • תוכן חדש...