Jump to content

gc4

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי gc4

  1. ברשותי אופל פרונטרה 97 ויש לי רעש של שפשוש כאשר אני מפעיל את המזגן וזה נובע מחיכוך בין המאוורר של המזגן לטמבון מה אפשר לעשות והאם אני חייב לגשת למוסך? או שאפשר לבד
  2. חברים שיחקתם אותה אני ממש התרשמתי מהרצינו של כולם כאן ישר כוח
  3. צודק זה רעש של דפיקות ורק כאשר אני מתחיל נסיעה חשבתי ציריה אבל זה לא. זה ממש בנסיעה הילוך ראשון בעיקר בזווית יש רעש של דפיקות כזה ואין כלום נוס ף
  4. כמו שאתם יודעים יש לי ZX 1.8 שנת 96 רכב מעולה ממש אבל לאחרונה יש לי רעש מוזר מצד ימין של הרכב ורק כאשר אני מתחיל נסיעה ובעיקר אם אני בעליה המוסכניק שלי אמר שזו לא הציריה ואחרי שהוא עשה טיפול לרכב באמת זהלא היה תקופה מסויימת אבל חזר שוב. אני רוצה לדעת מה זה אם יש למישהו מושג קלוש מה זה יכול להיות. תודה
  5. חברים אולי לא הבנתם אני קניתי את הרכב מיד ראשונה ואני ממש מרוצה ממנו, סתם אני שואל איך הוא ומה ניתן לשפר בו אם ניתן תודה
  6. ברשותי ZX שנת 96 יד ראשונה עם מנוע 1800 ואני רוצה לדעת מה חושבים על הרכב ואיך הוא בכללי וכמו כן אני מעוניין לדעת אם מישהו מבין בזה למה יש לי רעש חזק מהמנוע כאשר המאוורר פועל
×
×
  • תוכן חדש...