כמו שאתם יודעים יש לי ZX 1.8 שנת 96 רכב מעולה ממש
אבל לאחרונה יש לי רעש מוזר מצד ימין של הרכב ורק כאשר אני מתחיל
נסיעה ובעיקר אם אני בעליה
המוסכניק שלי אמר שזו לא הציריה ואחרי שהוא עשה טיפול לרכב באמת זהלא
היה תקופה מסויימת אבל חזר שוב.
אני רוצה לדעת מה זה אם יש למישהו מושג קלוש מה זה יכול להיות.
תודה