Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רדיו דיסק קופץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7561 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

 

רציתי לשאול האם יש קשר בין חוסר מתח לבין קפיצות של הרדיו דיסק כאשר הוא מנגן MP3

הרדיו דיסק הוא של קלריון

 

ועכשיו לעניין:

 

התקנתי את המערכת לפני שבוע היום שמתי לב שהיא ממש מהבהבת וכאשר מגברים לווליום גבוה וגם מנורת הפנים גם כן... ובנוסף לזה היום הרדיו דיסק התחיל להקפיץ MP3 ודסקים רגילים לא, שמתי לב שכאשר הוא טוען דיסק של MP3 הוא גם כן מהבהב וכאשר דיסק רגיל הוא לא.

אני חושב שהסיבה שהMP3 קופץ היא מפני שאין לרדיו דיסק "כח" לעשות "באפר" כמו שצריך כי אולי אני מספיק מתח השוואה שלי היא למחשב שכאשר מפעילים קובץ MP3 ואין מספיק זיכרון אז המחשב מתחיל להקפיץ את השיר מפני שאין לו מספיק משאבים לנגן את השיר ולצבור "באפר"

האם אני צודק או שאולי אלה שתי בעיות שונות

 

האוטו הוא סופר לנסר 92 גיר רגיל

המערכת היא קלריון Mפ3 DBV346 50X4

רמקולים אחוריים של קנווד 280 W כן בטח... משהו מסביבות ה70 RMS

 

ישנם רמקולים קדמיים אך לא נראה לי שיש להם השפעה על כל העסק...

 

עצות, פתרונות, מה לבדוק? מחר אני הולך לבחור שהתקין לי את המערכת ובמידת הצורך לחשמלאי...

 

תודה וגמר חתימה טובה!

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

הMP3 קופץ במהלך נסיעה או בעצירה מוחלטת? הפאנל מותקן בזוית של 90 או 45 מעלות?

 

הפאנל מורכב כראוי בנישה שבדשבורד?? הכוונה שהוא יציב לחלוטין שם או רוקד?

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

הרדיו קופץ גן כשאר האוטו נוסע וגם כאשר הוא חונה

הוא מותקן ב 45 מעלות...

 

הרדיו עצמו מחוזק ולא קופץ או רוקד

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

ההיבהובים יש לך בעוצמות נמוכות גם?

אני מבין שהמערכת חדשה? יש אחריות? יש מצב כי יש פגם פנימי בר"ד ששוה לך ללכת שיבדקו לך. ובכלל לחזור למתקין ולחנות שהבאת את הפאנל להסתכלות שלהם , תן להם לשבור את הראש חבר.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

המערכת לא מהבהבת כאשר הווליום נמוך..

 

מה נראה לכם הבעיה? אני יודע שאי אפשר לרפא חולה דרך הטלפון אבל רציתי לקבל מושג כללי

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

תבדוק מתי זה מהבהב ,

אם זה מהבהב רק בדיסק, אני הייתי מפעיל אחריות, ומבקש מכשיר חדש(אם זה מכשיר יחסית חדש).

אם זה ממשיך, כנראה שזו בעיית מתחים, ואז המתקין צריך לתקן את ההתקנה.

ZZR

פורסם

כן זה מהבהב רק בדיסק.. ברדיו הכל בסדר

רציתי לדעת אבל למה רק MP3 קופץ ?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

אני חושב שהר"ד דפוק, מה זה הדבר הזה?

להבהב רק בדיסק?

זה לא שהמנוע החשמלי שמסובב את הcd עצמו צורך עוצמות אדירות, המכשיר דפוק.

קנית חדש? יש לך אחריות , נכון?

לך תחליף לאחר מחר בבוקר, תוודא שאתה מקבל ח-ד-ש .

ZZR

פורסם

אני מפחד שלא הבנת אותי

 

הרדיו מהבהב כאשר מגבירים את הווליום בנוסף לכך האור פנים של האוטו מהבהב

כאשר הקרם דה לה קרם שהמערכת התחילה לתהקפיץ MP3 אבל דיסק רגיל היא אומנם מהבהבת אך לא מקפיצה

שאר אורות האוטו בסדר....

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

אני מבין שהמערכת חדשה? יש אחריות? יש מצב כי יש פגם פנימי בר"ד ששוה לך ללכת שיבדקו לך. ובכלל לחזור למתקין ולחנות שהבאת את הפאנל להסתכלות שלהם , תן להם לשבור את הראש חבר.

12345...

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אחלה!

טוב חברים! תודה!

אני יעדכן!

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

×
×
  • תוכן חדש...