Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סתם רוצה לשמוע דעות על איך הוא ברמה הכללית. אני אישית מאוד אהבתי. אמרו לי שהוא גם כמה רמות מעל הפיוניר בסביבת המחיר שלו.

 

את התיאור תוכלו למצוא כאן:

 

http://www.panasonic.co.uk/cd-tuners/cqc1301/index.htm

 

אני מרוצה, אבל סתם רוצה לשמוע עליו דעות.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אני לא הכי מבין בפרטים הטכנים. אני רק יודע שהרדיודיסק הזה הוא לא פחות ממצוין.

 

כל הפרטים הטכניים נמצאים בלינק. אני עכשיו לומד רק להכיר את המערכת :)

 

לגבי כמה עלה, בוא נגיד שיותר מ1000 ש"ח.

 

בינתיים הוא מפעיל 2 רמקולי אודיובנק מלפנים, מגבר BOSS 1000W שמגביר 2 רמקולי פיוניר 240W.

 

בע"ה אני מתכנן על סאב, אבל זה כבר בעתיד לא עכשיו.

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

זה כבר באוטו הבא בע"ה, קודם אני צריך כסף לרכב הבא שלי ואחר כך מערכת. בינתיים מספיק לי מה שיש לי. קניית הר"ד הייתה עניין מאוד ספונטני. משהו שמעכשיו לעכשיו.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

תתחדש [אם הוא עלה יותר מ1000 אז בהחלט יש לפיוניר פאנלים יותר טובים , לא יודע מי קישקש לך שלא -אם זה היה המוכר אז המניע הוא אינטרס שיווקי,אם אילו היו אנשים אחרים אז כניראה שהם לא מבינים יותר מדיי מהחיים] בכל אופן תתחדש.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
לגבי כמה עלה, בוא נגיד שיותר מ1000 ש"ח.

 

 

יוסי.

לא רוצה לבאס אותך, אבל זה לא מחיר טוב.

זה לא עולה יותר מ920 ש"ח:

http://zap.co.il/model.asp?model_id=41562

ולא נראה לי מכשיר יותר טוב מפיוניר באותה רמת מחיר, לא יודע מי קישקש לך, אבל הוא

כנראה עשה את זה טוב.

מכשיר בינוני למדי, לא שווה מעל 900 ש"ח, אין שום סיבה שיעלה יותר.

ZZR

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...