Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוף-סוף יש לי זמן ואני מתחיל לטפל באוטו שלי בעצמי.



האוטו הוא פולו 97 1.4

השאלה שלי היא כזאת, בכל הטיפולים צריך לקנות דברים שונים: שמנים, נוזלים, פילטרים ועוד.

מה מתוך כל זה כדאי לקנות של VW המקורי ומה אפשר לקנות תחליפי?

למשל, האם שמן מנוע ללכת לקנות VW500 00 או כל שמן מנוע 15W40 (של CASTROLאו של חברה אחרת)

מין לרדיאטור: לחפש G12 של VW או כל מים אדומים זה בסדר?

נוזל הגה?בלמים?

 

מה לגבי פילטרים? של איזה חברה לחפש?

 

והשאלה הכי מטרידה: רצועת תיזמון ומותח: רק של VW או גם תחליפים זה בסדר ואם כן, איזה?

יבגני

 

בחו"ל: Audi Q7 3.0 TFSI 2014, ו- Porsche Cayman S 2013

בארץ: מחפש

פורסם

בוא נעשה לך קצת סדר

א. אתה לא חייב שמן מנוע מה שכתבת יש שמנים הרבה יותר איכותיים שאתה יכול לקנות ולפי דעתי אם המנוע שלך במצב טוב אולי אפילו תעבור ל 10W40. המלצה שלי תקנה או Liqui moly שמן גרמני איכותי מאוד או ESSO גם שמן מצויין (קצת יותר נדיר להשיג וגם יותר יקר) פילטר שמן הייתי ממליץ לך להשקיע עוד 20 שקל ותקנה מקורי למרות שזה לא עקרוני מדי אם תביא חליפי (רק תוודא שהוא של חברה טובה ושיש לו שסתום!)

מים למערכת קירור תקנה את ה G12 מה שיש בפולסווגנים

בקשר לנוזל הגה: אל תגע!!! מדובר במערכת ונוזל ששומר לאורך שנים על גבי שנים על תכונותיו ואסור לגעת! רק תוודא שהכמות של השמן הגה במפלס בגובה שצריך ואם חסק=יש נזילה! נוזל בלמים תביא DOT 3 תקנה מזרק, תשאב את הנוזל הישן ותשים מהחדש. זה מספיק!

מקווה שעזרתי

פורסם

סלח לי על השאלה המתבקשת, אולם האם אתה באמת בטוח שיש לך הכלין והידע? אפשר בקלות לגרום נזק.

כמעט כול חלק ברכב תוכל למצוא, כמקורי, "בחוץ". מה זה "חליפי" אצלך? ניקח למשל צלחת דיסק. בוא נניח שהמקורית מיוצרת ע"י היצרן הגרמני ATE: יש מקורי בחברה, יש את אותה הצלחת בדיוק, אצל יבואן ATE בארץ ויש תואם מתוצרת סין, הודו, טורקיה ועוד בערך 87 מדינות אחרות.

כך שלדעתי תוכל בהחלט למצוא סחורה מעולה מחוץ לחברה, "בפריפריה".

פורסם

Katlani: תודה רבה לך, תשובה מצויינת

:)

רק שתי דברים נוספים: אם אני לא טועהף הנוזל בלמים שאני צריך הוא DOT4 .

ומה לגבי שאר הפילטרים (והטיימינג)

 

לירחמיאל: יש לי את הידע התאורטי, יש לי רצון ויש לי שתי ידים ימניות :) כל מה שחסר זה נסיון, ואת זה לומדים

אם אנחנו נגיד לכל דבר "זה קשה, אני לא יכול" אז לא נגיע לשופ מקום.

לגבי החלפים, אני מכיר את המצב כאשר אני מתכוון ל"חילופי" אני מתכוון לא תוצרת אותה חברה ואותו הדגם כמו במקור בא באוטו (כלמור תוצרת סין הודו או טורכיה כדבריך)

אשמח אם תוכל להפנות אותי לחנויות "בפריפריה" שמוכרות חלפים "מקורים" לVW

יבגני

 

בחו"ל: Audi Q7 3.0 TFSI 2014, ו- Porsche Cayman S 2013

בארץ: מחפש

פורסם

גם אני מטפל לבד ברכב (קורדובה)

את החלפים כמו רצועות ופילטרים אני קונה בצ'מפיון במחסן חלפים- עוד כמה גרושים

לדעתי לא סתם.

ברקסים וצלחות- תחליפי של חברה ידועה, בצ'מפיון זה מאוד יקר!

שמן- אני משתמש ב 5W40 של LM - רשמת VW500.00 זה תקן שמן שהרבה חברות עומדית בו כולל LM, לכן ברר איזה תקן נידרש אצלך, בספר רכב, ובדוק על האריזה שהשמן אכן עומד בתקן.

מומלץ לקנות של חברה ידועה ואיכותית.

 

בטיימינג אני אישית לא נוגע כי זה עלול לגרום נזק גדול.

נוזל קירור אני קניתי בצ'מפיון עולה 34 ש"ח לליטר, כמובן שמוהלים אותו וגם אין צורך לרענן

בפחות מכל שנתיים בערך.

גם פילטרים מקוריים בצ'מפיון הם לא עד כדי כך יקרים-פילטר שמן 30+- (מקורי)

 

בהצלחה!!

פורסם

תודה על התשובה

:)

זה כנראה מה שאני אעשה.

לגבי טיימינג, אני גם לא מתכוון לעשות בעצמי בפעם הראשונה, שאלתי בישביל להבין את הכוון.

מה שכן אני מתכוון לעשות זה להביא את כל החלקים לטיימינג מחו"ל (בלי מאמץ וחיפוש אחר מקום הכי זול מצאתי באנגליה ב 35GPB, בארץ רוצים 600 ש"ח + מע"מ) ואתם אני אלך למוסך שעשו את העבודה

יבגני

 

בחו"ל: Audi Q7 3.0 TFSI 2014, ו- Porsche Cayman S 2013

בארץ: מחפש

פורסם

מין לרדיאטור





יש לי רצון ויש לי שתי ידים ימניות :) כל מה שחסר זה נסיון, ואת זה לומדים

אם אנחנו נגיד לכל דבר "זה קשה, אני לא יכול" אז לא נגיע לשופ מקום.

יש לי חשק עז להגיב אבל אני ארסן את עצמי...:multi:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

...ושהאיכות תהיה גבוהה. לא רק מס' השיניים קובע; האוזון פוגע בחומר הגמיש ממנו עשויה הרצועה.

 

תוכל למצוא את הסחורה הכי טובה לדעתי, כרגע בשוק, אצל ברנקביץ' את לונדנר, בחולון (כמו כן "ליברלו", באותו מבנה). יבואני ATE, LOBRO, KS ועוד. פילטרים, רצועות, נוזלי בלם וקירור, רפידות, צלחות ועוד. הכול תחת קורת גג אחד.

פורסם

ירחמיאל: אשמח עם תתן לי כתובת/טלפון של בית העסק הנ"ל



 

Starlet16v: תרגיש חופשי, אני לא מהנעלבים

יבגני

 

בחו"ל: Audi Q7 3.0 TFSI 2014, ו- Porsche Cayman S 2013

בארץ: מחפש

×
×
  • תוכן חדש...