Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"פיצוץ" צמיג!


Jeka
שימו לב! השרשור הזה בן 6804 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

היום בזמן שאבי נסע לעבודה והיה קרוב ליעדו הוא הרגיש רעידות, והשצמיג האחורי כבר על ג"נט.

התגלה חיתוך בדופן הצמיג!

הצמיג מסוג:

Goodyear GT3 במידה 185/60/14 שעבר 30K+

בתעודת האחריות רשום שיש אחריות ל 4 שנים. זאת אומר שיש עדין אחריות אבל אם כל הסעיפים ןהמגבלות בספק אם זה יעזור.

השאלה ממה זה יכול להגרם? ואם הגיוני זה יקרה "טבעי" מצמיג יחסית חדש ולא שחוק במיוחד? שכן לא היתה שום מכה או שפשוף.

אני מעלה כמה תמונות לשיפוטכם!

תודה.

1-.jpg

2-.jpg

3-.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האחריות מכסה רק על פגם בייצור.

 

בנוגע לתמונות שהעלת - רואים בבירור שנוצר שם חתך, כנראה כתוצאה מעצם חד שחדר לדופן הצמיג... לא מדובר בכשל של הצמיג.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האחריות מכסה רק על פגם בייצור.

 

בנוגע לתמונות שהעלת - רואים בבירור שנוצר שם חתך, כנראה כתוצאה מעצם חד שחדר לדופן הצמיג... לא מדובר בכשל של הצמיג.

 

איציק

זה לא חתך מעצם שחדר. זה התפרקות מבפנים. רואים בבירור את הבסיס הסינטטי פורץ החוצה דרך השכבות. אירוע כזה קורה לאחר שנוסעים על תעלה עם פינות חדות בכביש, מהסוג של מעברי חברות הכבלים או מעברי גובה חדים של מע"צ. לחילופין- עליות על מדרכות. מה שקורה זה שהפנים הסינטטי של הצמיג נקרע. אתה יכול להמשיך לנסוע עוד כמה שבועות ללא בעיות ואז בבת אחת הצמיג מתפרק בנסיעה במהירות כאשר החום שבו עולה. בכל מקרה- אם יש לך הכוח והסבלנות- נסה לפנות ליבואן. יתכן ותצליח להשיג הנחה על צמיג חדש.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מקווה שזה לא כשל סדרתי ב GT 3. לא מזמן קניתי רביעה שלהם.

 

אבל אצלי האחריות ל 3 שנים.

 

וגם לדעתי זה נראה יותר כמו חתך חיצוני כלומר מישהו אולי העביר סכין או משהו אבל לא עד הסוף וזה גרם לפיצוץ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתי שזה סכין,אבל לא ממש נראה לי.

אישית אהבתי מאוד את ה GT3 ,לדעתי אוחז מצוין...אבל רועשששש..

 

עדין מחכה לתשובה לגבי ה קונטי.

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הצמיג הפגוע

אני יכול לומר כמעט בודאות מוחלטת שהצמיג נופח בלחץ יתר (זקוק לעוד תמונת סוליה כדי לאשר סופית)

ברגע שהצמיג פגש בור/מדרכה או כל שינוי בפני שטח הנסיעה הוא כשל במקום זה והקרע התפתח משם.

 

לגבי צמיגי ContiecoContact3 אני מכיר כמעו את כל הצמיגים המיובאים לארץ ולא נתקלתי בשם זה

האם ישנו עוד איזה שהו שם על גבי הצמיג? היכן הוא מיוצר בעולם? האם יש עליו סימון E או e?

 

סתם הימור: CONTI הוא כינוי של CONTINENTAL אבל באמת לא שמעתי על הצמיג

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אקונוקונטי.

הצמיג ה"ירוק" שלהם.

אחיזה סבירה , עד המגבלות ,משם אובדן האחיזה מהיר למדי.

עמידות יפה -אצלי יש רביעייה כבר כ-50K על הלאנטיס , שזה המון בשבילי.

 

רגיש מאוד ללחץ אוויר נמוך , האחיזה יורדת דראסטית.

נוחות ? אין כזה דבר בלאנטיס ,כך שלא פייר להפיל את זה על הצמיג.

 

תתחדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

zeashbe-יכול מאוד ליהיות,הרגשתי את הצמיג רך מאוד וניפחתי ל 38 בערך.

 

שמיר-האם המגבלות קרובות או לא?

 

נכון לעכשיו הצמיג מנופח ל 30 ואני לא מרגיש שהוא אוחז ממש,כנראה צריך לעלות קצת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

zeashbe-יכול מאוד ליהיות,הרגשתי את הצמיג רך מאוד וניפחתי ל 38 בערך.

 

שמיר-האם המגבלות קרובות או לא?

 

נכון לעכשיו הצמיג מנופח ל 30 ואני לא מרגיש שהוא אוחז ממש,כנראה צריך לעלות קצת.

ניפחת ל 38??

 

זה די מסביר למה הצמיג התפוצץ.

לחץ נורמלי לצמיג בלנטיס זה 30-32psi.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רואה שכפי שחשבתי לחץ האוויר בצמיג היה גבוה מידי.

 

חשוב לציין שלחץ האוויר גבוה או נמוך בעייתי לא רק מבחינת בלאי אלא גם מבחינת אחיזה:

כאשר לחץ האוויר נמוך מרכז הסוליה אינו מספק את האחיזה לה הוא תוכנן.

ולהיפך - כאשר לחץ האוויר גבוהה, צידי הסוליה אינם מספקים את...

ולסיכום: צמיגים זה לא סתם גומי ששמים כדי למנוע פאשלות :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6804 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...