Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Mb Quart VX Morel pulse 5.25 .. מבקש עזרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה המצב אנשים

 

אני כבר כמה ימים מתלבט בין שני הסטים האלו

 

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^3645,'normal_sales')

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^2042,'normal_sales')

 

שני הסטים באותו טווח מחירים .. אני שואל אתכם כי אתם בטח מכירים, יודעים

 

אשמח לקבל עזרה

בתודה

רועי

Nothing But Music

 

למכירה מגבר 4 ערוצים:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99702

פורסם

לא שמעתי אף אחד מהסטים ,אבל לפי תווח התדרים הmb quart נראה יותר מפורט .

 

אבל כול זה על הניר ,אתה צריך לשמוע את שניהם ולהחליט מה מתאים לך.

 

מקווה שעזרתי.

חתימה עד 3 שורות.

פורסם

אישית, לא אוהב את הסדרות הנמוכות של MB QUART, נוטות מאוד לצרום לי באוזן עם הטוויטרים,

המידבאסים שלהם לא רעים בכלל לעומת זאת.

הפולס טיפה יותר מוצלחים מהם בתחום המחירים הזה.

 

לדעתי, תלך לחנויות ותשמע אחד מול אחד, תראה מה יותר תאהב.

Race Smart

פורסם

על איזה מגבר הם יעבדו?

 

ואיזה מוזיקה אתה שומע?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אין לי בעיה עם מוזיקה אני שומע הכל באוטו ..

 

והם מחוברים למגבר של בוס רק לבינתיים 1000 וואט 4 יציאות

עם שתי אחוריים של קנווד 350 וואט

 

ובקרוב אני יביא סאב ומגבר חדש

אז הבוס ילך לסאב והמגבר החדש יהיה גי'ביאל ואליו יהיו מחוברים הרמקולים

 

תודה רבה

רועי

Nothing But Music

 

למכירה מגבר 4 ערוצים:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99702

פורסם

לדעתי המורל ישמע טוב יותר

אם היה מדובר בסדרה גבוהה של Mb Quart אז היה פה יתרון לMB

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם
לא שמעתי אף אחד מהסטים ,אבל לפי תווח התדרים הmb quart נראה יותר מפורט .

 

אבל כול זה על הניר ,אתה צריך לשמוע את שניהם ולהחליט מה מתאים לך.

 

מקווה שעזרתי.

רק לי זה ממש צורם?

אי אפשר לדעת על "פירוט" של סט ע"פ הנתונים! ובטח שלא ניתן להסיק כלום מתחום התדרים (כל מה שמעל 17 או ליתר ביטחון 20 קילו הרץ ממש ממש לא משנה לנו).

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
אישית, לא אוהב את הסדרות הנמוכות של MB QUART, נוטות מאוד לצרום לי באוזן עם הטוויטרים,

המידבאסים שלהם לא רעים בכלל לעומת זאת.

הפולס טיפה יותר מוצלחים מהם בתחום המחירים הזה.

 

לדעתי, תלך לחנויות ותשמע אחד מול אחד, תראה מה יותר תאהב.

יותם הוצאת לי ת'מילים מהפה ... צורמים !

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

×
×
  • תוכן חדש...