Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איפה אפשר לקנות חולץ ברגים?כמה זה עולה?

וזה לא בורג אלן, אלא בורג פיליפס שמה שנשאר ממנו זה עיגול.

פורסם
איפה אפשר לקנות חולץ ברגים?כמה זה עולה?

וזה לא בורג אלן, אלא בורג פיליפס שמה שנשאר ממנו זה עיגול.

אני מניח שברשתות עשה זאת בעצמך תוכל למצוא חולץ כזה.

בשפה המקצועית הוא נקרא גם Easy Out או מברז הפוך.

המחיר לא יקר (מקסימום כמה עשרות בודדות של ש"ח).

אני מניח ששם יסבירו לך איך להשתמש בו ואם בכול זאת תסתבך תחזור לכאן ואסביר בשימחה.

אריאל.

יונדאי ix35 + i10 שנת 2011

פורסם
אז יש לי חדשות בשבילך: עם מקדח וידיה קדחתי בתוך מברזים (פלדה מחוסמת).

חבל פאול למה.

 

אני כבר רואה את השרשור הזה נהפך למשהו בסגנון "כלי עבודה-סיניים או יקרים"

שמר לא יתן לך מנוחה עכשיו.

מקווה שאתה לא מתרגז משטויות כמוני.

 

נ.ב

שמר התפלאתי איך לא אמרת עד עכשיו שהבורג נהרס משימוש בכלי זול.

פאול , אז גם לי יש חדשות עבורך.

 

מקדח וידייה נשחק ומאבד את הראש (פס המתכת שמעל החלק הלולייני) אם קודחים בו בברזל.

אולי תצליח לקדוח (בספק ,לא בטוח שמה שאתה קורא וידייה הוא אכן מקדח לבטון).

 

יש גם מקדחים של ALL-IN-ONE , אבל זה בטח לא וידייה.

 

עמית ,

אם אתה חושב להמשיך עם השטויות שאתה מפיץ , אז אני לא מתכונן לאפשר לך. אין לי מושג אם השחיקה של הבורג נעשתה כתוצאה משימוש בכלי זול או בשיטות עבודה לא נכונות ,ולכן אפילו לא פתחתי את הנושא.

מציע לך לרדת מהעץ.

×
×
  • תוכן חדש...