Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית סל"ד בדייהטסו שרייד 2000


Wiking
שימו לב! השרשור הזה בן 6860 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמו שחלק מכם יודעים קניתי בשבוע שעבר שרייד דגם 2000. נתקלתי במשהו שלא מוכר לי: כאשר הרכב קר, הסל"ד שלו באזור ה-1350 סל"ד(בסרק). כאשר עובד מזגן, למשל ברמזור - הסל"ד 1550 בסרק.

אבל כשהרכב חם והמזגן לא עובד הסל"ד 1100. נהגתי בהרבה רכבים שונים אבל לא נתקלתי בדברים כאלה... :?

נ.ב

מן הסתם זה גם אוכל יותר דלק ככה שאני רוצה להבין אם יש בעיה...

Veni Vidi Vici

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהרכב קר, המחשב מכוון את המנוע לעבוד בסל"ד גבוה יותר, המנוע צריך גם תערובת עשירה יותר ומן הסתם צורך יותר דלק.

הסל"ד מתייצב על רמה נמוכה יותר כשהרכב חם. למרות ש 1100 סל"ד נראה לי קצת גבוה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדייהטסו שרייד שלי שהייתה דגם 99 כשהמנוע קר עבדה על בערך 1100 סל"ד כשהוא היה חם בערך על 650-700 סל"ד ועם מזגן כ800-1000 תלוי אם הוא עובד על מצב מיזוג רגיל או חיסכון.

פעם הייתה לי בעיה בחיישן סל"ד (לפחות ככה קרה לו המוסכניק במוסך מורשה בעפולה) שנבעה בעבודה של המנוע בסל"ד של בין 1100-1600 סל"ד...

 

בכל מקרה גם אם אין לך בעיה בחיישן הנ"ל עדיף שתגש למוסך לבדוק את העניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התופעה הנ"ל אכן מוזרה ולא אמורה להיות.

 

אני לא זוכר את המערכת בע"פ אך סביר שהדבר נוגע מיד בלתי מקצועית שטפלה ברכב ו/או מקצועית שפעלה לא לפי ההוראות,

לחילופין,

מנוע הצעדים מקבל פקודה ממחשב הרכב לייצב סיבובים (להגביר טורים) על אף שלכאורה אין סיבה לכך.

למשל במע' תקינה כאשר מפעילים מזגן הטורים נשארים כשהיו (פחות או יותר ממש בקירוב)

מחשב ניהול המנוע "יודע" כמה סיבובים יוריד עומס המדחס ומוסיף אותם מייד בהפעלת המזגן.

אם למשל החוט של המדחס מנותק, הטורים יעלו כביכול ללא סיבה כי המזגן לא נכנס לפעולה.

כמובן שבכל רכב תוכנה שונה והאמור לעיל לא תמיד יהיה בכל הרכבים.

יש לבדוק מצב מצערת בסיסי, יש לנתק את מנוע הצעדים לבדיקת מצב הטורים כאשר הוא מחובר וכאשר הוא מנותק,כלומר יש לאבחן מה הגורם להעלאת הטורים ואז לבדוק מדוע.

בברכה

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6860 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...