Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ידוע שלכבל של סטרטר\אלטרנטור, שהם צרכני זרם "כבדים" יחסית, יש משמעות גדולה לאיכות\עובי הכבל שמגיע מה + מצבר ומתחבר אליהם.

כמו כן, שמתי לב שהחוט המגיע לכוהל הינו חוט דק מאוד יחסית באורך של משהו כמו מטר(רוחב תא מנוע)

האם ישנה משמעות לעובי\איכות החוט שמגיע מהמצבר + לכוהל?

האם כדאי לסלול כבל נוסף עבה (8MM) מהמצבר לכוהל?

האם כוהל נחשב צרכו זרם "כבד" ?

 

תודה.

פורסם

אין משמעות לעובי הכבל, לא משנה אם הוא 0.5 מ"מ או 8 מ"מ ?

 

האם כבל 8 מ"מ במקום הקיים לא ייתן כלום?

 

חנן, תוכל להסביר בבקשה למה לא? הכבל גם ככה דק וארוך יחסית.

 

תודה.

פורסם

ל COIL יש מספר נקודות מגע מ2 סוגים:

כמה של מתח נמוך ואחת של מתח גבוה(זה שמתחבר בצד השני למפלג).

לעובי החוטים השמשמים את המתח הנתוך אין משמעות משום שהCOIL הוא צרכן זרם נמוך.

לעובי החוט המעביר את המתח הגבוה יש במון משמעות אבל העובי שלו מושפע מעובי הבידוד.

בגלל שהוא מעביר מתחים מאוד גבוהים (יותר מ 10,000 וולט) יש צורך בחוטים מבודדים היטב אבל עובי המוליך בהם הוא די נמוך כי הזרם נמוך.

בד"כ הקוטר של חוטי המתח הגבוה נע סביב 8 מ"מ (כולל הבידוד)

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

בשביל להמחיש עד כמה צריכת הזרם היא אפסית: לפני כ15 שנה היתה לי באגי שהאלטרנטור בה היה דפוק בתקופה מסוימת. פעם בכמה שבועות הייתי טוען את המצבר בבית ובשאר הזמן המצבר לבד סיפק את זרם ההתנעה וזרם ההצתה במשך שעות רבות מאוד של נסיעה בשטח עם הבאגי.

פורסם

תודה רבה, קיבלתי.

 

אם כך,אין צורך בכבל נוסף.

 

האם יש עוד צרכן שדורש או כדאי להוסיף לו כבל עבה של + בתא המנוע מלבד אלטרנטור\סטארטר?

פורסם
תודה רבה, קיבלתי.

 

אם כך,אין צורך בכבל נוסף.

 

האם יש עוד צרכן שדורש או כדאי להוסיף לו כבל עבה של + בתא המנוע מלבד אלטרנטור\סטארטר?

לא.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...