Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

קיבלתי חשבון מהמוסך, ואיתו חום עז!

הרכב - טנדר מזדה B2000 שנת 94, היו מספר תקלות מתמשכות שאכן סודרו בצורה יסודית.

אבל החשבון, יותר מערך הרכב!

אשמח מאוד לשמוע אם המחירים שרשומים כאן הם בגדר סביר או יקר,

כאמור חלפים חדשים ומקוריים, לא כולל עבודה-

 

משאבת איזון בלם (מפצל שיושב על הסרן האחורי) - 13545 ??

טרמוסטט 281

רצועת מנוע (לא טיימינג) - 168

משאבת מים- 266

מצמד - 555

פולי 325

 

תודה רבה לכל מי שיוכל לסייע!

פורסם

שמע, ראשית כבעל טנדר מזדה (4X4 מודל 97) אני מזדהה ומבין אותך.

 

מחירי החלפים שלהם בשמיים (וזה עוד בעדינות...) וגם היצע החלפים התחליפיים מצומצם יחסית לרכבים אחרים בשוק.

יחד עם זאת, האם הצעת המחיר היא ממוסך מורשה? מה שמו?

אם זה ממוסך מורשה אז אני יכול להבין את התמחור כי הם נוטים לשחוט את האנשים ולצערי, מניסיון, גם לא כולם מכירים את הרכבים הללו (אבל הם מכירים את ריכבי הליסינג מעולה...). אני מקווה שעדיין לא תיקנת את הרכב כי לדעתי יש מספר אופציות אחרות.

ניתן לחפש חלקים מפירוק ברח' המסגר בת"א או במאגר בראשון: http://www.maagar.co.il

או, ממש לידם ביזדי חלקי חילוף: http://www.yazdi.co.il.

יש גם עוד מוסכים (אני מכיר גם אחד מורשה) שמתמחים ומכירים את הרכבים הללו ולא שוחטים וגם יודעים להשיג חלפים.

אשמח לפרט עוד אם עדיין לא תיקנת...

 

ליאור.

אם נוהגים נכון, אפשר לעבור הכל!

פורסם

המחירים נראים סבירים יחסית למקוריים (שידוע שהם יקרים)

 

חוץ ממשאבת איזון הבלם, אולי היה כדאי לקנות תחליפי

פורסם

חבר'ה ראשית תודה!

 

את התיקון כבר ביצעתי!

אבל מכיוון שמחירי החלפים ניראו לי מאוד גבוהים-

אמרתי למוסך שאני מעוניין לבדוק מחירים בנתיים אני לא משלם (הוא מטפל לנו ברכבי החברה)

בקיצור- השאלה היא כפי שהצגתי-

האם המחירים הללו סבירים או לא?

במידה ומישהו יודע לומר בוודאות שמחיר זה או אחר ממה שכתבתי גבוהה- אשמח מאוד לדעת!

כאמור הכל חלפים מקוריים חדשים

 

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...