Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 17 דקות, פריג'י כתב:

ככה בדיוק ממלאים "דלק" בקמבודיה...

איזה קטע, יש לי בדיוק תמונות שאחי צילם פעם.

DSCN0055.thumb.JPG.f33b630eebdff89feb734e8db803a106.thumb.jpeg.f03b85a3d992d5f657536bb59346d0ca.jpeg

 

DSCN0059.JPG.79064317e2e2e5b09ce3c571b033292e.thumb.jpeg.71e88c82d685b0a56df3861df93b5085.jpeg

 

DSCN0054.JPG.8cd7bef7cc94158018bcfb2a1db3dd22.thumb.jpeg.75408a7b88f960fd83524bbf65375dd4.jpeg

 

  • אהבתי 2

 

 

פורסם (נערך)

בדיוק!!

 

והקטע החזק בקורולות / קאמרי האלו

הן מגיעות מתאילנד (או יפן) עם הגה בצד הנכון,

ואז עושים להן הסבה להגה שמאלי. ודוושות. 

 

אבל הם עצלנים ולא מעבירים את הספידומטר... לשבת ליד הנהג בדרך כורכר ולראות מהירויות של גרופ B כשאין לך הגה...

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
  • מצחיק 1
פורסם
לפני 14 שעות, Buki כתב:

זאת אומרת בשלב הראשון של התהליך היא שואבת את כל הקרר מהמערכת ומבצעת שקילה.

אחרי זה עושה וואקום לסילוק הלחות ולבדיקת אטימה ואז מילוי קרר לפי המשקל שמגדירים לה או לפי הטבלאות ששמורות בזיכרון שלה.

האם השלב הראשון הוא מהיר מאוד?

כי היה נדמה לי שמהר מאוד מאז שהוא חיבר את הצנרות למכונה, התקבל ערך של 100גר'. לכן שיערתי שהוא עושה חישוב כלשהו רק על סמך לחצים (מה שאני מבין שלא נכון).

 

ועוד משהו, האם הוא שואב ואז מיד מחזיר בחזרה?

כי היה נדמה לי שהלחץ הראשוני נשאר גם לאחר השקילה (שוב אולי אני לא זוכר נכון, היו הרבה הסחות דעת). אם הייתה שאיבה של הקרר ללא החזרהתו למערכת, אז הלחץ במערכת היה צריך לרדת לאפס (אטמוספרי)

 

לפני 13 שעות, PASHUT כתב:

למנוע ייבוש מדחס.

אני מניח שהכוונה שהמדחס יפעל ויעבור דרכו השמן שבגז, כן?

 

תודה על התגובות המלמדות :)

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 19 שעות, avrahamk כתב:
בתאריך 12.4.2026 בשעה 22:18, Buki כתב:

הטבלאות ששמורות בזיכרון שלה.

האם השלב הראשון הוא מהיר מאוד?

כן די מהיר, כמה שניות או אולי עשרות שניות

 

לפני 19 שעות, avrahamk כתב:

ועוד משהו, האם הוא שואב ואז מיד מחזיר בחזרה?

לא מיד מחזיר בחזרה, מתבצע שלב וואקום בין לבין שהוא די ארוך. 

למה הלחץ לא ירד ל 0 אחרי ריקון קרר אני לא יודע.

לפני 19 שעות, avrahamk כתב:

אני מניח שהכוונה שהמדחס יפעל ויעבור דרכו השמן שבגז, כן?

רוב השמן במערכת נמצא קבוע במדחס, חלק קטן ממנו מתערבב עם הקרר ורץ במערכת. 

ההמלצה הזו היא באופן כללי לתת למערכת לעבוד, להזרים קרר עם שמן לשמירה על אטמי גומי, לא לתת לחלקים נעים לשבת באותה תנוחה הרבה זמן וכו'.

  • אהבתי 2

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...