Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לפי התרשים על דלת הנהג - לחץ האויר הדרוש לצמיגים שלי הוא 36 PSI.

הצמיגים הם במידה 195/55R15

מה לדעתכם תהיה מידת הלחץ הטובה ביותר עבור צמיגים במידה 195/50R15 לאותו הרכב בדיוק, האם אותו הלחץ מומלץ או גבוה יותר?

 

תודה מראש

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אף אחד לא יודע? :(

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

בעיקרון - אותו לחץ - אך זה תלוי גם בסוג הצמיג - חורף קיץ וכו'.

 

תתחיל עם אותו לחץ אויר ותבצע ניסוי וטעייה...

כעבור שבועיים עד חודש - אתה תדע יותר טוב מכולנו מה הלחץ המתאים לך!

 

תוכל ליידע אותנו, אז!

:-P

אלון

פורסם

אחלה מאמר, מוטי!

אחרי החג אני הולך לנסות את זה. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

ככה גלעד אתה רועה בשדות זרים אה?

נרשם ,

 

מניסיון של שנה וחצי עם המון כוונונים לפה ולשם , בS16 שהמקורי אמור להיות 32 קדימה אחורה - הלחץ האידאלי בירידה בחתך = 37 קדימה ואחורה , זה מניסיון שלי , למרות שלא מזמן ישבתי עם דני לוי ברכב לאחר החלפת בולמים , והוא המליץ לי בחום לנסות 32 קדימה 30 אחורה , עדיין לא הספקתי , אבל ינוסה מאוד בקרוב למרות שאני קצת סקפטי

 

אבל מצד שני גלעד :)

 

תזכור מאיפה אתה בא , ואיזה סוג של 306 עוקף אותך בסיבוב :)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
נו באמת אלון, הוכחת את עצמך כחאפר ברגע זה... :-P

FIZ, קבל את המאמר הבא - איך לכוון לחץ אוויר בגלגלים לשיפור הביצועים, תוך כמה דקות אתה מגלה את הלחץ האופטימלי במדוייק :-)!

 

מוטי.

אצלי זה עובד הכי מהר כמו שהצעתי....

בשטח אין זמן למשחות וסימונים, אתה חש את השטח ומתאים את לחץ האוויר,

כנראה עניין של ניסיון...

:wink:

אלון

פורסם

ליביו,

היתה "רוח" שהזיזה את הקונוס. :)

32 ו-30? זה ממש מתחת להמלצות היצרן XSI, זה נראה לי מוזר. עדכן אותנו.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

לא לדור ראשון :)

 

חפיף , יהיה בסדר , בכ"א ... ההמלצות יצרן שלך נורא גבוהות ( הרכב כבד ועגלה :) אין מה לעשות :) )

הייתי מתחיל ב37 וממשיך הלאה וכמו שאלון אמר , הכל ניסוי וטעיה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

הצמיגים שלך 195? וואו. רחבים מאוד!

 

לאבא שלי ב306 יש 175.

 

אצלי 155.....(סובארו לאונה).

 

איזו 306 יש לך? חדשה יותר, ישנה יותר, מיוחדת, סדאן, האצ'בק?

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

ליביו, יום יבוא והוא יהיה חזק יותר משלך. :)

חוץ מזה, בשביל לכפר על החוסר בכוח אני אוכל שעועית לפני הג'ימיקאנה.

אבל אנחנו סוטים מהנושא.

 

יוסי, אתה יכול לראות את הרכב שלי בתמונה. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
ליביו, יום יבוא והוא יהיה חזק יותר משלך. :)

חוץ מזה, בשביל לכפר על החוסר בכוח אני אוכל שעועית לפני הג'ימיקאנה.

אבל אנחנו סוטים מהנושא.

 

יוסי, אתה יכול לראות את הרכב שלי בתמונה. :)

שעועית זה בניגוד לתקנון!!!! אלא אם כן, הןתקן לך רסטריקטור בתח...

:wink:

אלון

×
×
  • תוכן חדש...