Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת רצועת טיימינג בסיאט אטקה 2018 עקב נזילת שמן


oferk78

פוסטים מומלצים

ברשותי סיאט אטקה שנת 2018 מנוע 1400. 70,000 קילומטרז. עקב נזילת שמן הגעתי למוסך מורשה.בבדיקה התגלה כי השתחרר הבורג של מכוון גלגל (קאמשאפט) כתוצאה מכך דלף שמן שהרטיב את הרצועה . המליצו לי במוסך גם להחליף את הרצועה והמותחן, וגם להחליף את מכוון הגלגל כולו. העלות נראית לי מופקעת - רצועה ומותחנים וברגים כולל עבודה 1700 שקלים. ובנוסף עוד 4200 על החלפת המכוון כולו. הטענה היא שבהתאם להוראות היצרן חייב להחליף הכל ולא רק את הרצועה. אשמח להמלצה- האם חובה להחליף במצב כזה את כל מכוון הגלגל או שניתן רק להחליף את הרצועה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלת תם ולא בציניות.

האם קיבלת הסבר מניח את הדעת מדוע בכלל צריך להחליף חלקים.

מדוע לא להשלים את הבורג והשמן ואולי להחליף רצועה בסכום זניח ובזאת לסיים את העניין.

מה הנזק שעלול להיגרם. 

אני מניח שמדובר במורשה יבואן. האם ניסית לקבל דעה ממוסך אחר, אפילו טלפונית דרך מוסך שחבר / בן משפחה מכיר ומעריך. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גש לרון אוחנה מוסך רון בתל אביב, או ל טי.ג׳י בפתח תקווה וברר איתם.

למורשי היבואן יש נטיה להחליף הכל.

 

עם זאת, לפי התיאור שלך, השתחרר בורג שלא אמור להשתחרר בכלל. ולכן ייתכן שההברגה שלו לא אוטמת את מעבר השמן. מעבר לזה יתכן ובגלל בורג משוחרר נגרם עיוות מסוים במכלול ולכן צריך להחליף. החלק הזה אחראי על תזמון שסתומיםֿ אם הוא פגום המנוע לא יעבוד עגול ויגרם נזק לאורך זמן.

וגם זה:

 

  • אהבתי 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה.  מסביבי  רואה עדיין נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש , בכל נסיעה . 

עד מתי 😡

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התייחסותכם .מעלה פה את התמונה של הבורג המשוחרר כדי שתבינו במה מדובר. במוסך מורשה אחר שהתייעצתי טלפונית נאמר לי שאפשר להחליף רק את הרצועה.מתלבט מה נכון לעשות

Screenshot_20241104_210922_WhatsApp.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכוון ב4200 ?
על מה בידיוק מדובר , הקאמפשט ? למה להחליף אותו ?
מחזירים את הבורג עם קצת thread lockers ...

 

תחליף את הרצועה, אם הסט של הטיימינג לא יקר הייתי שוקל לקנות סט שלם שכולל את המותחן והמיסבים ומחליף הכל על הדרך, כי בכדי להוריד את הרצועה במילא צריך לפרק הכל אז על הדרך להחליף את המותחן והמיסבים היה שיקול נבון 

 

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, oferk78 כתב:

ברשותי סיאט אטקה שנת 2018 מנוע 1400. 70,000 קילומטרז. עקב נזילת שמן הגעתי למוסך מורשה.בבדיקה התגלה כי השתחרר הבורג של מכוון גלגל (קאמשאפט) כתוצאה מכך דלף שמן שהרטיב את הרצועה . המליצו לי במוסך גם להחליף את הרצועה והמותחן, וגם להחליף את מכוון הגלגל כולו. העלות נראית לי מופקעת - רצועה ומותחנים וברגים כולל עבודה 1700 שקלים. ובנוסף עוד 4200 על החלפת המכוון כולו. הטענה היא שבהתאם להוראות היצרן חייב להחליף הכל ולא רק את הרצועה. אשמח להמלצה- האם חובה להחליף במצב כזה את כל מכוון הגלגל או שניתן רק להחליף את הרצועה?

אם אתה בוחר להחליף במורשה הייתי מדבר עם החנות של אפקס לשאול כמה עולים אצלם החלפים 
והייתי מביא אותם למוסך שירכיבו 
אמור להוזיל את המחיר משמעותית עבור חלקים מקוריים/איכותיים 
http://www.apexparts.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...