Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בשביל לוקרים צריך שטח.

בארץ זה הפך להכנסה צדדית של מכבסות/פיצוציות/מכולות, כל מה שאני יכול לנתב אני מנתב לאחת מהנקודות בשכונה, גם אם "מגיע לי" שליח עד הבית.

  • אהבתי 3

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 32 דקות, garicho כתב:

עכשיו יש דור חדש אפילו עם תאים מקוררים למשלוחים של מזון וכאלה.

תאים מחוממים, זה מה שנראה שצריך אצלכם...

 

  • מצחיק 2
פורסם
לפני 45 דקות, garicho כתב:

לא מבין למה לוקר חבילות לא תפס בארץ. פה יש בכל חור, של 5-6 חברות שונות (כולל הדואר המקומי). הפסקנו להזמין לבית, שולחים רק ללוקרים. פשוט יותר, לא צריך לחכות בבית. זה נמצא 50 מטר מהדירה. פשוט פתרון מושלם.


עכשיו יש דור חדש אפילו עם תאים מקוררים למשלוחים של מזון וכאלה.

 

image.thumb.jpeg.3fe9528c433693487f13828b542a5730.jpeg

 

קיים, עובד, לא יודע כמה מוצלח. קודם כל אי אפשר פה לשים את הלוקר ברחוב או בחניה כמו בתמונה, כי הוא לא ישרוד את הלילה הראשון שלו. לכן הלוקרים נמצאים בדר"כ במרכזי קניות, לפעמים צריך לחפש אותם בחניה בקומה מינוס 3 באיזו פינה נידחת. 

חזיר דיזל

פורסם

בראש העין יש אחד צמוד לפיצוציה, שורד כבר תקופה ארוכה , לדעתי כבר יותר משנתיים.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 49 דקות, hans כתב:

בארץ זה הפך להכנסה צדדית של מכבסות/פיצוציות/מכולות

נראה לי כמו הפתרון האידאלי.

המזמינים זוכים למגוון נקודות איסוף נוחות, העסקים זוכים בעוד תעבורה של לקוחות (בהרבה מקרים יוצא לקנות עוד משהו על הדרך...).

מבחינתי לגמרי עדיף נקודות איסוף כזו מאשר בסניף הדואר עם השעות המעצבנות שלו והצורך לקבוע תור שאף פעם לא מתקבל בזמן. שלא לדבר על זה שמידי פעם שולחים אותי לסניף מרוחק יחסית שמצריך נסיעה מיוחדת.

פורסם

יש בשכונה שלי שתי נקודות כאלה. אחת בטמבוריה ואחת בשופרסל. הבעיה שבשופרסל מחלקים חבילות רק אחה"צ, ומדי פעם עולה לדואר הג'ננה והוא מפסיק לחלק שם ושולח לכל רחבי העיר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני שעה, hans כתב:

גם אם "מגיע לי" שליח עד הבית.

פעם היה שליח,יכלת אשכרה לבחור מתי הוא יבוא (3 איזורי-שעות חלוקה,בבוקר בצהריים ובערב)

היום? גם באקספרס תאכל מרורים,רק סמס מסכן ב8 (!) בבוקר שהיום תקבל את הפריט,כשיתחשק לשליח.

וכמובן אם הוא לא יספיק ויביא לך למחרת,אין לך דרך לדעת (חוץ מלהתקשר למוקד,שעוד לא יודעים\רוצים לבדוק במקביל,יאמרו לך שיבדקו ויחזרו אליך,כמובן שלא חוזרים,רק בשביל שתתקשר שוב,ואז יאמרו לך מתי,או "שיבדקו" שוב וכמובן יחזרו אליך)

כיף.

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
לפני 4 שעות, BoazB11 כתב:

תאים מחוממים, זה מה שנראה שצריך אצלכם...

 


כל השבוע היה 32-33 מעלות. טוב שיש מיזוג בבית. ואגם קרוב. מצד שני, בהחלט יש על מה להסתכל כשמסתובבים בעיר.

לפני 4 שעות, קורן בן אשר כתב:

 

קיים, עובד, לא יודע כמה מוצלח. קודם כל אי אפשר פה לשים את הלוקר ברחוב או בחניה כמו בתמונה, כי הוא לא ישרוד את הלילה הראשון שלו. לכן הלוקרים נמצאים בדר"כ במרכזי קניות, לפעמים צריך לחפש אותם בחניה בקומה מינוס 3 באיזו פינה נידחת. 

 

יש מצב. פה זה משמש גם למשלוחים פנימיים. נגיד אני רוצה לשלוח חבילה לעיר אחרת. אני שם אותה בלוקר פה והיא תוך 24 שעות מגיעה ללוקר בעיר אחרת. עולה 13 ש״ח. שירות ממש נוח שהשתמשתי בו כבר כמה פעמים.

 

בכל מקרה, בהזדמנות אצלם מערך לוקרים לא רחוק מהבית. 4 לוקרים של חברות שונות אחד ליד השני.

לפני 3 שעות, Be roo כתב:

נראה לי כמו הפתרון האידאלי.

המזמינים זוכים למגוון נקודות איסוף נוחות, העסקים זוכים בעוד תעבורה של לקוחות (בהרבה מקרים יוצא לקנות עוד משהו על הדרך...).

מבחינתי לגמרי עדיף נקודות איסוף כזו מאשר בסניף הדואר עם השעות המעצבנות שלו והצורך לקבוע תור שאף פעם לא מתקבל בזמן. שלא לדבר על זה שמידי פעם שולחים אותי לסניף מרוחק יחסית שמצריך נסיעה מיוחדת.

 

גם זה קיים כמובן. כמעט כל חנות מקבלת ושולחת חבילות גם. יש פה רשת ארצית של חנויות 7/11 שנקראת Zabka, ובכולן אפשר לשלוח ולקבל חבילות. אפילו את הדואר אפשר לנתב ללוקר או לאחת החנויות, כל עוד אתה ביצעת רישום בין הכתובת שלך לבין נקודת האיסוף המועדפת באתר של הדואר.

  • אהבתי 1
פורסם

כנראה מספיק גבוה כדי לגרום לשליחים לחצות באדום ושאר שטויות מסוכנות 😢.

 

 

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 27 דקות, sperial כתב:

כנראה מספיק גבוה כדי לגרום לשליחים לחצות באדום ושאר שטויות מסוכנות

הפוך.

כ"כ נמוך שאם הם לא יעשו מספיק משלוחים, הם יהיו הרבה מתחת למינימום.

 

החוקים קיימים, האכיפה לא.

הכתובת לדעתי צריכה להיות קבלני המשלוחים הגדולים, וולט ושות', ומשרדי המשלוחים הגדולים.

מאוד נוח לגייס עובדים עצמאיים כביכול, ולא להיות אחראי על ההתנהגות וההתנהלות שלהם בדרך ללקוח.

 

  • אהבתי 1
פורסם

כשהייתי שליח של חברה הייתי מקבל דש״ים מהבוס שהתלוננו על נהיגה פרועה או משו. בוולט זה לא קיים. יש מספר על תיק אבל אפשר לשים אותו הפוך שהמיספר לגב השליח ולא רואים אותו 

פורסם

לשאלתכם על ענייני שכר-

 

דרייברים עושים בין 12-20 כולל משלוחים.

הכנסה לא רעה לנטולי השכלה+רכב חדש זמין+הרוב בשחור.

 

הזמינות אגב מטורפת. 

 

 

פורסם

@BoazB11 שכחתי לציין [/ציניות].

כשוולט הגיעו לחיפה הייתי כל כך מרוצה כשראיתי שוטר עוצר איזה וולטר. לצערי ראיתי את זה רק פעם אחת, את המתאבדים/רוצחים אני רואה כמה פעמים ביום. אם הייתי מעלה את הסרטונים הייתי מקריס את עמוס.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בחברה בה אני עובד הטכנאים בכל הארץ מקבלים את החלפים שהם צריכים (השלמות מלאי וחלקים לתיקונים / טיפולים) דרך תאי לוקר.

חלקים שצריך דחוף או משהו מיוחד שולחים שליח של החברה או שהטכנאי מגיע למרלו"ג.

סה"כ כולם מרוצים.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...