Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 18 שעות, hans כתב:

בשביל לוקרים צריך שטח.

בארץ זה הפך להכנסה צדדית של מכבסות/פיצוציות/מכולות, כל מה שאני יכול לנתב אני מנתב לאחת מהנקודות בשכונה, גם אם "מגיע לי" שליח עד הבית.

יותר משיכה של קונים לחנות,
מכול באחד הישובים שלידינו הפך לנקודת הפצה,
בגדול זה לא מעט בלגאן אבל בסוף אחד מכל שנים שנכנסים לאסוף חבילה קונה כבר משהו על הדרך.

 

ולדעתי לחלק לא קטן מהשליחים זה אכן לא משתלם ובסוף הם מגלים את זה בדרך הכואבת, שפתאום מגיע טיפול גדול מהר מהצפוי והכמה שקלים שהם הכניסו מהחבילות (מעל עלות הדלק) מתאדה בעלות האחזקה.

פורסם
בתאריך 12.7.2024 בשעה 15:33, Opel Astra GSI כתב:

יש חבילות, אפילו לא יקרות במיוחד שהשליחים שמגיעים, באים עם "קופרה", "אקס טרייל", "טסלה" וכו'.

יש משהו משאני מפספס? האם להיות שליח בימינו משתלם במיוחד?

לדעתי זה הפוך. 

דווקא המבוססים מחליטים לעשות עוד כסף. 

או, אפשרות נוספת, יש- בוא ונאמר "משלוח מנות" שהוא משתלם קצת יותר (ולא אני לא מדבר על משלוח של מנות אוכל), שיכול להיות שאלו עושים גם כן פה ושם.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

עם מכוניות לא שגרתיות אלו לרוב משלחים מזדמנים, כאלו שממש עובדים בזה קבוע מתניידים עם איזו היברידית וכיום בטח מתחילים לעבור לחשמליות. מה שכן, נקודות החלוקה די פרקו את מודל השליח עד הבית, לרוב האנשים זה יותר נוח מהמתנה לשליח, זה גם זול יותר כך ששליח עד הבית נשאר לרוב לחבילות בערך גבוה או לצרכים דחופים במשלוח מקומי. 

 

בימים של הלוקרים תמיד העדפתי את האופציה הזו וכיום מעדיף נקודת חלוקה. 

פורסם
בתאריך 12.7.2024 בשעה 19:52, arik100 כתב:

וולט-תן ביס עוד סבבה

מעולם לא הזמנתי ואשתדל מאוד לא להזמין מזון באמצעות וולט ותן ביס.

אני לא רוצה שבגללי שליח ינהג בפרעות בניגוד לחוקי התנועה, יסע על המדרכה ויהפוך אותה לשטח לא בטוח להולכי רגל.

המודל של וולט ותן ביס מעודד נהיגה פרועה ובניגוד לחוק!

אני לא מבין למה לא מחייבים את החברות לעצור מנגנון שימנע משליח לקבל הזמנה אחרי זמן הגעה משוער + 10% והפסקה של 10  דקות בין משלוח למשלוח.

אני מבין שהחברות יעשו הכל כדי למקסם רווחים, אבל רשויות החוק צריכות לחייב בחוק הגבלה על מספר המשלוחים לשליח ולחייב הפסקה בין המשלוחים!

פורסם
לפני 37 דקות, mottis כתב:

אני לא רוצה שבגללי שליח ינהג בפרעות

ב...בגללך? בגללך?!?! :rofl::rofl::rofl:

אתה נותן לעצמך יותר מדי קרדיט...

לא נתקלתי בשליח שנוהג רגוע, מעולם. 

זה לא אתה, זה הם. 

תמיד ממהרים, תמיד טסים. תמיד חותכים ומזגזגים. עוקפים מימין בזמן פנייה שלך ימינה ועוד כל מיני כאלו. 

כן תזמין, לא תזמין, השליח ימשיך לעשות מה שבא לו. ואת אותה נהיגה הוא יעשה גם כשהוא לא בזמן העבודה. 

צר לי שזה המצב- אבל זה המצב.

וגם אם אשכרה יעשו מנגנון שכזה, כמו שתיארת, אתה באמת חושב שהעבריינים האלו יעשו את זה? זה יעבוד בדיוק כמו חוק שעות מנוחה לנהגי משאיות. רמז: לא בדיוק שומרים על החוק הזה. 

יש דרך אחת למנוע השתוללויות כאלו: קנסות כואבים מאד, יחד עם אכיפה (שזו מילה גסה בארץ) נוקשה משמעותית לשליחים. 

כשקנס ממוצע יהיה בגובה של 2 משמרות, ואתה חוטף 2 כאלו ביום, זה ישפיע. 

אבל אני חולם ומפנטז על ימים שלא יגיעו.

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...