Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחלתי לעבוד על עגורן צריח


דובצע

פוסטים מומלצים

ומה קורה עם הציוד שלך שנותר במנוף הקודם?

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 951
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אז הייתי נאיבי שהאנטי קוליז׳ן פה טוב. היום אספתי עם הזנב כבל אחד מתוך ה4 של מנוף 2 שגבוהה ממני-חזרתי לזוית אופטימית כשהוא צעק בקשר והלכתי פיזית לזנב לשחרר את הכבל

 

בנוסף ראיתי בבוקר סדקים בבטון שהמנוף שתול בו שלחתי למנהל עבודה שיביא בודק לעניין הזה

IMG_2081.png

פה רואים 4 כבלים מעל הזנב שלי אבל מתחת הם 3 ועוד אחד בצד כי הוא ניתפס בזנב

IMG_2072.jpeg

FD36B341-258B-4FF2-A25A-1577D827A7F5.jpeg

וזה סדקים בבטון שרואים תבתמונה השניה שהמנוף שתול בו-ניקרא בסיס המנוף

  • אהבתי 2
  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, דובצע כתב:

אז הייתי נאיבי שהאנטי קוליז׳ן פה טוב. היום אספתי עם הזנב כבל אחד מתוך ה4 של מנוף 2 שגבוהה ממני-חזרתי לזוית אופטימית כשהוא צעק בקשר והלכתי פיזית לזנב לשחרר את הכבל

 

בנוסף ראיתי בבוקר סדקים בבטון שהמנוף שתול בו שלחתי למנהל עבודה שיביא בודק לעניין הזה

IMG_2081.png

פה רואים 4 כבלים מעל הזנב שלי אבל מתחת הם 3 ועוד אחד בצד כי הוא ניתפס בזנב

IMG_2072.jpeg

FD36B341-258B-4FF2-A25A-1577D827A7F5.jpeg

וזה סדקים בבטון שרואים תבתמונה השניה שהמנוף שתול בו-ניקרא בסיס המנוף

שאלה על המנופים שיש בנמלים יש לך על זה היתר לעבוד? כי הם נראים אחרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, Liquidator כתב:

שאלה על המנופים שיש בנמלים

הם נקראים 'גשר' אאל"ט

 

מה הדרגה ה'בכירה' @דובצע?  א' או ד'?

כלומר א' יכול להפעיל את שאר הדרגות או ההיפך?

 

Unti555tled.jpg

עריכה אחרונה על ידי BoazB11
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 ממלים יש כל מיני סוגי מנופים - יש מנופי מכולות, יש עגורנים, יש מנופי גשר שמשנעים מכולות בתוך הנמל, ומן הסתם הרשימה חלקית.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Liquidator כתב:

שאלה על המנופים שיש בנמלים יש לך על זה היתר לעבוד? כי הם נראים אחרת.

האמת לא יודע. אני עשיתי בסטאז׳ כמה פעמים על לאפינג שהוא הגבוה ביותר בדרגות של עגורן צריח מתוך 4 דרגות אז כניראה כן אבל אני יברר בשביל הספורט

לפני 55 דקות, BoazB11 כתב:

הם נקראים 'גשר' אאל"ט

 

מה הדרגה ה'בכירה' @דובצע?  א' או ד'?

כלומר א' יכול להפעיל את שאר הדרגות או ההיפך?

 

Unti555tled.jpg

א-ב וכולי לא קשורים. כול אחד רשיון בפני עצמו. אבל דרגה גבוהה יותר רשאי להפעיל דרגה נמוכה. למשל צריח דרגה 4=ללא הגבלת עומס יכול לעבוד על דרגה 3-2-1

 

לפי מה שאתה אומר בועז אז אין לי רשיון עליהם - על גשר ג. אלא רק על א

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, דובצע כתב:

לפי מה שאתה אומר בועז אז אין לי רשיון עליהם -

לא מכיר את התחום לכן שאלתי.

 

חיפשתי קצת בגוגל, ומה שיש בנמלים נקרא עגורן שער,

והדרישות להפעיל אותו הן בדיקה רפואית ושבועיים בצמוד למפעיל מוסמך. זהו...

https://www.cleo.co.il/עגורן-גשר-שער-סוג-ג/

אבל עגורן נייד (מאלה שמקימים את עגורני הצריח) נראה לי שדורש הכשרה מיוחדת

והרבה יותר מסובך מעגורני גשר/שער שהם בסך הכל מין כננת שתלויה על מסילות...

 

לפי זה נראה שהרישיון שלך לעגורן צריח יותר 'בכיר' מהסוגים האחרים.

מה שאני לא יודע - אם זה כמו ברכב, נניח שרישיון C (משאית קלה) כולל גם B ללא צורך בהכשרה נוספת.

 

*בחיפוש נוסף מצאתי כמה תשובות והבהרות:

https://www.gov.il/he/pages/cer-cranes-atatim

שינויים בהסמכה

  • מי שבידו תעודת הסמכה תקפה להפעלת עגורן מסוג כלשהו, ומבקש להסמיכו להפעלת עגורן מסוג אחר חייב לעמוד בהצלחה, במבחן עיוני ומעשי שהכיר בו מפקח העבודה הראשי.
  • מי שבידו תעודת הסמכה לעגורן בעל דרגת עומס נמוכה, ומבקש להסמיכו להפעלת עגורן בעל דרגת עומס גבוהה יותר הבאה והודרך בידי עגורנאי המוסמך להפעיל עגורן מדרגת העומס המבוקשת שלושה חודשים לפחות, פטור ממבחן.
  • מי שבידו תעודת הסמכה לעגורן בעל דרגת עומס נמוכה ומבקש להסמיכו להפעלת עגורן בעל דרגת עומס הגבוהה מדרגת העומס הבאה יהיה חייב לעמוד בהצלחה במבחן מעשי שהכיר בו מפקח העבודה הראשי.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@BoazB11 עגורני שער הם רק אחד מבין אי אילו סוגי עגורנים שקיימים בנמלים.

 

יש עגורני מכולות, ויש עגורנים מסתובבים, וגם מנופים צפים שבנויים על דוברות או אוניות, ויש בהם בעלי כושר העמסה של מאות טונות.

 

ויש גם מנופים המותקנים בסוגים מסויימים של אוניות מטען.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, BoazB11 כתב:

לא מכיר את התחום לכן שאלתי.

 

חיפשתי קצת בגוגל, ומה שיש בנמלים נקרא עגורן שער,

והדרישות להפעיל אותו הן בדיקה רפואית ושבועיים בצמוד למפעיל מוסמך. זהו...

https://www.cleo.co.il/עגורן-גשר-שער-סוג-ג/

אבל עגורן נייד (מאלה שמקימים את עגורני הצריח) נראה לי שדורש הכשרה מיוחדת

והרבה יותר מסובך מעגורני גשר/שער שהם בסך הכל מין כננת שתלויה על מסילות...

 

לפי זה נראה שהרישיון שלך לעגורן צריח יותר 'בכיר' מהסוגים האחרים.

מה שאני לא יודע - אם זה כמו ברכב, נניח שרישיון C (משאית קלה) כולל גם B ללא צורך בהכשרה נוספת.

 

*בחיפוש נוסף מצאתי כמה תשובות והבהרות:

https://www.gov.il/he/pages/cer-cranes-atatim

שינויים בהסמכה

  • מי שבידו תעודת הסמכה תקפה להפעלת עגורן מסוג כלשהו, ומבקש להסמיכו להפעלת עגורן מסוג אחר חייב לעמוד בהצלחה, במבחן עיוני ומעשי שהכיר בו מפקח העבודה הראשי.
  • מי שבידו תעודת הסמכה לעגורן בעל דרגת עומס נמוכה, ומבקש להסמיכו להפעלת עגורן בעל דרגת עומס גבוהה יותר הבאה והודרך בידי עגורנאי המוסמך להפעיל עגורן מדרגת העומס המבוקשת שלושה חודשים לפחות, פטור ממבחן.
  • מי שבידו תעודת הסמכה לעגורן בעל דרגת עומס נמוכה ומבקש להסמיכו להפעלת עגורן בעל דרגת עומס הגבוהה מדרגת העומס הבאה יהיה חייב לעמוד בהצלחה במבחן מעשי שהכיר בו מפקח העבודה הראשי.

בדרישות שם אין אזכור שחייב רישיון C/C1 או רישיון B זה היתר בפני עצמו, עגרון נייד זה על משאית אם קלה או כבדה.

אבל אדם ללא רישיון C1 ומעלה שילמד את זה בספק אם ימצא עבודה בתחום לרוב רוצים מפעיל מנוף + נהג.

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, BoazB11 כתב:

בצמוד למפעיל מוסמך

נמל זה מקורבים אך שאמרו לנו אז זה בצמוד לפרוטקציות

והמנוף שמקים מנופים הוא באמת הכי רציני בתחום. אבל מעבר למאניה דיפרסיה שלי החבר שהכניס אותי לתחום רצה לעשות צריח ולהתקדם למנוף נייד-אבל הוא עצמו הבין שהצריח זה קליל וכיף ואחלה סידור עבודה ולא התקדם מבחירה אז אני גם משקיע בצריח עצמו 

עריכה אחרונה על ידי דובצע
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז היום הרביעי רצוף שאני מחליף פה באתר בגבעת המטוס ומחר אני בחופש.

 

יכול להיות שירצו אותי פה קבוע כי פיטרו מפה את המנופאי שהוא עבד איתי באתר הקודם ופוטר משם הרבה לפני. והאחראי הסיני אמר לי שהוא רוצה אותי

אני משקיע בעבודה לתת שרות טוב

לא ליטעות שאני אלוף. יש לי פאשלות ויש לי הרבה להיתקדם במיקצוענות. אבל מעבר לנסיון חצי שנה של עבודה-אני קשוב 100% בקשר-מכבד וענייני. אז הם סופגים את הפשלות באהבה

 

הליקויים שהיו טופלו על ידי המנהל שהם

1אנטי קוליז׳ן לא מכוון. טופל תוך יום 2 בעיה בבסיס המנוף. טופל תוך יום. 3 בעיה בברקס צידוד. בטיפול

האתר פה בריא ומסודר (לעומת הקודם) לפחות ממה שאני רואה בנתיים

 

הנוף 4 כיוונים מוסיף המון (בקודם הייתי מול הר וכביש)

 

אני לא לחוץ להיות פה קבוע או משהו. אני ימשיך ליזרום עד שאני יתפוס מנוף קבוע שאפשר להשאיר בו דברים כמו קומקום וציוד

  • אהבתי 6
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, SlowRide כתב:

אהבתי את הגישה.

 

תודה. 

 

לגבי הברקס עכשיו הגיע טכנאי ושבר את הראש עד שניזכר שהוא עצמו ליפני חצי שנה העביר ברקס לכפתור הצהוב

כי האדום נישרף ומחירון חברת ג׳אסו 500 יורו לחלק הזה אז הוא עשה לבד כפתור

IMG_2126.jpeg

  • מצחיק 2
  • לא הבנתי... 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...