Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יכול לעדכן על המרוץ ספרינט שהיה היום,כולל תמונות וסירטון עם אפשר!!!!

 

לצערי נבצר מימני להתחרות בגלל תקלה פיתאומית בדריפנציל ,לא נורא תמיד יש פעם

הבאה :2gunfire:

  • תגובות 281
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
קובי

 

למה לא באת לעזור? הפסדת נוף לכנרת

דני,את הנוף לכנרת הייתי צריך ליראות מעמדת הנהג, :wink:

אבל רק בגלל תקלה פיתאומית לא הגעתי ,

קצת מהכזב שרוב שהוותיקים ואנשי הוועד כולל אותך ,לא השתתפו למרות אירגון מסלול של 8ק"מ לדרישת קטגורית מעל 2000 סמ"ק

ומישל פשוט נישאר עם מעט מישתתפים והיה צריך עזרה לצימצם הוצאות,

לא רציתי להגיע בלי רכב ולאכול את הלב,אך עם מישל היה חייב אותי לעזרה

הייתי מגיע !!!!!

 

בידידות,קובי

פורסם

שלום לכולם,

 

בבפגישת ראשי מועדונים שייתקימה הערב

הועברה תוכנית ההפנינג שלי בין המישתתפים

לשבעות רצון כולם ובהסכמה מלאה,

ההפנינג יערך בקרוב בחברת" מסלולים"של ראם סמואל באשדוד ב"ס לנהיגה מיתקדמת

שתורמים את המקום לצורך הארוע, כול הכבוד!!!

בהפנינג יוצגו רכבים מיוחדים של המועדונים,הדגמות שליטה ברכב,רכבי מרוץ,תחרות הרכב היפה ביותר,נאומים לטובת הספורט המוטורי, מוסיקה,כיבוד קל,והטרקציות נוספות......

בשיתוף חברי כנסת שרים ותיקשורת

תאריך יפורסם בקרוב כולם מוזמנים!!!

 

דרושים ספונסרים לארוע,ליפנות אלי בפרטי או 0522-594054

 

בברכה,קובי כהן

פורסם

נכחתי אתמול בפגישה ,ואכן הרעיון מצויין ,רק שצריך לארגן אותו בצורה מקצועית ,עם אנשי מקצוע מתאימים ,

 

כמו שהבטחתי אתמול לטפל בנושא העיתונות- סוכם הבוקר עם מערכות החדשות של הערוצים השונים ,שהם יסקרו את הארוע

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם

אנשים,בימים הקרובים ישלחו מכתבי תרום ארוע לשרים ולחברי הכנסת הרלוונטים,

 

לנושא הספורט המוטורי, לאישור הגעתם לארוע,כמו כן אני עדין מצפה לעזרה ולחסויות,

 

שווה לעשות ארוע ברמה וליראות רציניים :evil:

פורסם

קובי דבר מאוד חשוב תן לנו תאריך בהקדם האפשרי שנוכל לשריין אותו ולתמרן .

פרט לכך,

אם אתה צריך עזרה בדברים,ארגון וכו תודיע בבקשה(לי)


×
×
  • תוכן חדש...