Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי לאחרונה סוזוקי קרוסאובר 2017, לאחר שהיה לי מאזדה 3 2008. להפתעתי, הרמקולים מרגישים הרבה פחות איכותיים.

 

כבר הזמנתי מערכת מולטימדיה (טאבלט) חדשה לאוטו, והיא בדרך. אני תוהה אם כדאי לי גם להוסיף רמקולים ולעשות את שניהם בביקור טכנאי אחד.

 

שאלותיי שקיוויתי שתוכלו לעזור לי:

- האם יהיה לי זול יותר להתקין את שניהם יחד אצל טכנאי מאשר לחוד?

- איך אני יודע איזה רמקול יתאים?

- האם מותר להזמין מאמאזון ארהב, או בגלל הבדלים חשמליים רק מאירופה? מה לגבי עלי אקספרס?

- יש דגמים מומלצים לשיפור הסאונד? אני לא אודיופיל, מעדיף לא לעבור את 1000 ש''ח כולל התקנה.

 

תודה לעוזרים :)

פורסם (נערך)

אהלן

אני מתקין. התקנתי בהמון המון קרוסאוברים

והלקוחות ביקשו מסך וגם רמקולים אבל אל להשתגע. 

התקנתי להם מסך איכותי עם מעבד סאונד מעולה. והשיפור מורגש וזה הספיק להם

 

 

לכן מקווה שרכשת מכשיר איכותי אתה תרגיש את השיפור

 

רמקולים עדיף לקנות בארץ יהיה יותר זול 

מוזמן להגיע אלי באור יהודה שהמסך מגיע אליך

עריכה אחרונה על ידי DRcarLEd

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

×
×
  • תוכן חדש...