Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעש של ציריות אבל זה לא ציריות מה זה יכול להיות? מאזדה 3 2010


NTZSV

פוסטים מומלצים

בהתחלה טענו שזה צירייה שמאל. הוחלפה וזה לא עזר. ואז אמרו להחליף את השנייה וזה גם לא עזר. החליפו חלק תקין בתקין ולא נפתרה הבעיה.

נבדקו חופשים אין חופשים.

יש למישהו כיוון? במכה של גז מהמקום בלבד. יש רעש של תקתוקים כמו רעש של ציריוות. רק שמתחילים נסיעה מאפס תקתוקים לשתי שניות ונעלם.

אם נותנים לרכב לגלוש ואז נותנים מכה של גז אין רעש.

הרעשים מגיעים מהפרונט לא מהמנוע.

 

 

עריכה אחרונה על ידי NTZSV
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שנתקלתי בדבר כזה בגלל תקלה בגיר. אנסה לברר 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שזה גם מה שאני חששתי ממנו. למרות שהגיר מתפקד פצצה. כנראה איזה מייסב שם גמר. וזה יחמיר עד למצב של שיפוץ. איפה שהצירייה נכנסת בגיר יש שם איזה מייסב או חלק שניתן להחלפה?

 

במייסב גלגל, הרכב חייב לעשות רעש של מטוס, ככל שהמהירות עולה נכון? אצלי אין רעשים כאלה.

או שיש מצב שהוא יעשה רק תיקים ורק בתחילת נסיעה?

עריכה אחרונה על ידי NTZSV
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעדכן שהייתי בכמה מוסכים ולא יודעים מה הבעיה. טוענים ללכת למכון גירים. התקשרתי לכמה מכונים לא רוצים לתת גרם מידע רוצים שהגיע לבדיקה והבדיקה תעלה 300ש''ח. ואז יגידו תחליף שמן שים תוסף. ואם אני רוצה למשוך עם הגיר אז עדיין חייב לשלם על הבדיקה. הרמתי את הרכב לבד. עברתי על הכול ממש לעומק. מסתבר שהבולם זעזועים של מונרו שנסע רק 5 אלף ק''מ גמר. נהיה בו חופש והוא תקוע ולא זורם. אז כל מכה של גז הפרונט עולה למעלה. ואז אני מקבל רעשים של דפיקות כמו צירייה. בבמפרים אין רעש כלום. שמסובבים את ההגה במקום אין רעש. שמנענעים את הרכב גם אין רעש. רק שהרמתי את הרכב באוויר ושמתי יד על הבולם ממש במוט הרגשתי תקיעות ורעשים בסיבוב ההגה. קניתי היום בולם חדש והרכבתי לבד. עשיתי נסיעת מבחן ואין שום ציוץ. הרעשים נעלמו. כבר התבאסתי על הרכב כי באמת הוא מטופל ברמה הכי גבוהה שיש ופתאום הולך גיר. אז כיף לדעת שלא הלך הגיר והכל בסדר. שמתי בולם של KYB עלה 220ש''ח. וציריות שהוחלפו סתם. וכמעט החלפתי גם משולשים שמסתבר שהם תקינים. אגב הרכב על 240 אלף ק''מ ב-220 אלף ק''מ החלפתי פעמיים שמן גיר. אז חשבתי שעכשיו הגיעו הצרות אז מסתבר שלא. הגיר עובד יותר טוב מרכב חדש. העברות נקיות גם בין ראשון לשני שברוב המאזדות יש מכה.

מה שמצחיק שרציתי גם לקנות תוסף BG לגיר ובסוף לא קניתי. אז אם הייתי שם אותו ומחליף בולם הייתי טוען שהתוסף עושה פלאים חחח.

כדאי לעשות כיוון פרונט או שלא צריך? הרכב נוסע ישר פלס לפני חודש עשיתי צמיגים ופרונט.

 

 

  • אהבתי 5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, NTZSV כתב:

כדאי לעשות כיוון פרונט או שלא צריך? הרכב נוסע ישר פלס לפני חודש עשיתי צמיגים ופרונט

אם כך לדעתי לא צריך לעשות שוב, סע ותהנה מהרכב.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...