Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בריטניה: מספר דגמי רכבים סיניים אינם ניתנים לביטוח


Ziv

פוסטים מומלצים

לפני 12 דקות, levy כתב:

כניראה שרוב הנסיעות שלך היו בשיוט, suv בנזין לא מגיעים למספרים האלה

קח בחשבון שמחשבי הרכב מזייפים בכוונה כדי להראות צריכת דלק נמוכה בדיוק כמו הזיוף במד הדלק וכמו הזיוף של הצהרות יצרן 

אותו זיוף קיים גם ברכב חשמלי... בקיצור הנתונים שלך אמינים ומוכחים והנתונים שאנשים אחרים לא אמינים ולא מוכחים...

וכמובן מחשבי הנסיעה של רכבים חשמליים (במיוחד סיניים) אמינים מדוייקים וכל השאר מזייפים

עריכה אחרונה על ידי mottis
.
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, levy כתב:

כניראה שרוב הנסיעות שלך היו בשיוט, suv בנזין לא מגיעים למספרים האלה

קח בחשבון שמחשבי הרכב מזייפים בכוונה כדי להראות צריכת דלק נמוכה בדיוק כמו הזיוף במד הדלק וכמו הזיוף של הצהרות יצרן 

מהניסיון שלי בדרך כלל מחשבי דרך ברכבי בנזין היו די מדויקים.

הסטיות לרוב קטנות. לעיתים אפילו צריכת הדלק במשאבה הייתה טובה יותר מזו שנרשמה במחשב הדרך.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, dorsht כתב:

מהניסיון שלי בדרך כלל מחשבי דרך ברכבי בנזין היו די מדויקים.

הסטיות לרוב קטנות. לעיתים אפילו צריכת הדלק במשאבה הייתה טובה יותר מזו שנרשמה במחשב הדרך.

מניסיון שלי כל רכבי הבנזין שהיו לי הציגו צריכת דלק שגויה ומזויפת מול בדיקת משאבת דלק 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, levy כתב:

כניראה שרוב הנסיעות שלך היו בשיוט, suv בנזין לא מגיעים למספרים האלה

קח בחשבון שמחשבי הרכב מזייפים בכוונה כדי להראות צריכת דלק נמוכה בדיוק כמו הזיוף במד הדלק וכמו הזיוף של הצהרות יצרן 

אצלי היתה גם אוקטביה כזו ( 1.5 בנזין DSG ), שאינה SUV אגב, צריכת הדלק נעה בסיכום של שלוש ומשהו שנים ומעל 80K ק"מ טובה אפילו יותר, כ16 ק"מ לליטר ( גם במדידה ידנית כשנעשתה ותאמה את נתוני מחשב הדרך ). ומדובר על מכונית שבלתה חלק נכבד מזמנה בפקקים של כביש 4. אבל כל זה בשולי הדברים מבחינתי, אני לא מחליף את העדר החשש מנסיעה פתאומית כשהאוטו לא טעון בזמינות טוטאלית בכל זמן ולכל מרחק שמספקת הנעת בעירה פנימית. לך טוב עם אוטו חשמלי, אשריך, לי טוב עם אוטו שזמין כל הזמן, גם כשאני צריך אותו פתאום באמצע הלילה. נכון שאני מדבר מעמדה של מי שאין אצלו חניה פרטית והוצאות הדלק ברכב הצמוד לא ממש מענינות, אבל אני מניח שגם ברכב פרטי לא בקלות הייתי מוותר על הנוחיות שברכב זמין כל הזמן על כזה שמחובר לעמדת טעינה ומספר לי שהוא עסוק עכשיו, תבוא עוד חצי שעה שעה, נדבר אז.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, רועי5 כתב:

אצלי היתה גם אוקטביה כזו ( 1.5 בנזין DSG ), שאינה SUV אגב, צריכת הדלק נעה בסיכום של שלוש ומשהו שנים ומעל 80K ק"מ טובה אפילו יותר, כ16 ק"מ לליטר ( גם במדידה ידנית כשנעשתה ותאמה את נתוני מחשב הדרך ). ומדובר על מכונית שבלתה חלק נכבד מזמנה בפקקים של כביש 4. אבל כל זה בשולי הדברים מבחינתי, אני לא מחליף את העדר החשש מנסיעה פתאומית כשהאוטו לא טעון בזמינות טוטאלית בכל זמן ולכל מרחק שמספקת הנעת בעירה פנימית. לך טוב עם אוטו חשמלי, אשריך, לי טוב עם אוטו שזמין כל הזמן, גם כשאני צריך אותו פתאום באמצע הלילה. נכון שאני מדבר מעמדה של מי שאין אצלו חניה פרטית והוצאות הדלק ברכב הצמוד לא ממש מענינות, אבל אני מניח שגם ברכב פרטי לא בקלות הייתי מוותר על הנוחיות שברכב זמין כל הזמן על כזה שמחובר לעמדת טעינה ומספר לי שהוא עסוק עכשיו, תבוא עוד חצי שעה שעה, נדבר אז.

הטעינה מתבצעת בלילה מתי שאני ישן

אבל אם אתה אדם חרדתי אתה יכול לטעון אותו כל יום.

אני עושה 26000 קמ בשנה אז כן מעניין אותי עלויות הדלק

לגבי מרחק- הפחידו אותי שבקושי אגיע לאילת, פעם ב 10 שנים אני נוסע לאילת למלון, נסעתי מרחובות,3 אנשים עם מזוודות עם מזגן ועצרתי בבאר שבע לביקור והמשכתי לאילת והגעתי עם יתרה של 75 קמ, נסעתי כל הדרך 100-120 קמ'ש, לפני שאצא לדרך אטעין את הרכב במלון שאני ישן, אז לא מצליח להבין את החרדתיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, רועי5 כתב:

אני לא מחליף את העדר החשש מנסיעה פתאומית כשהאוטו לא טעון בזמינות טוטאלית בכל זמן ולכל מרחק שמספקת הנעת בעירה פנימית.

מסכים לחלוטין!

עבורי רכב הוא חופש תנועה. להגיע לאן שאני רוצה בכל זמן שארצה ללא חשש מטווח נסיעה, ללא חיפוש אחר ענדת טעינה פנויה ותקינה.

אז נכון, הרכב העיקרי שלי הוא רכב ליסינג מהעבודה, אבל גם אם זה היה רכבי הפרטי - לא הייתי עובר להנעה חשמלית עד שאוכל לטעון אנרגיה המספיקה ל-700 קמ בדקות ספורות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, levy כתב:

אין כמעט רכבי בנזין שצורכים 1:15 בממוצע

 

אתה טועה הפער בין חשמלי לבנזין הוא גדול הרבה יותר מאשר היברדי לבנזין.

אין היברידי שצורך 1:25 בממוצע,היברידי ככל שעובר הזמן הקיבול של הסוללה יורד וצריכת הדלק עולה.

למיסוי חשמלית לפי ק'מ יש עוד שנתיים ולא בטוח שזה יעבור,בינתיים חשמליות חוסכות דלק.

בודאות מחירי הדלק ימשיכו לטפס והפער יגדל.

מחירי החשמליות ישמרו יותר על ערכן כי רוב השוק תוך שנים ספורות יהיה חשמליות ומה שהרוב הוא זה ששומר על המחיר.

איפה מחירי הטיפולים של היברידי ישן ובנזין? כל 10000 קמ צריך טיפול,היברידי זה רכב מסובך ומועד יותר לתקלות שהוא ישן.

לסיכום החישובים שלך מציגים פערים קטנים לעומת פערים גדולים שיהיו בעתיד.

רכב היברידי הוא תחנת מעבר לרכב חשמלי, רוב השוק יהיה חשמליות סיניות,אני מבין שיש עדיין אנשים שקשה להם לעכל את זה ועדיין חושבים שרכבי הלגאסי יהיו גם בעתיד אבל מצטער להגיד לכם שוק רכבי הלגאסי יתכווץ כולל היפניות והחשמליות הסיניות יהיה רוב השוק.

 

הנה זה מה שרשמתי :

(ובקשר לציטוט: נניח רכב בנזין צורך 1:10 , היברידי 1:20 וחשמלי 1:75, ואפילו נניח שאין מס נסועה, מי חוסך יותר אדם שעובר מבנזין להיברידי או אדם שעובר מהיברידי לחשמלי ? רמז: זה לא מה שזה נראה במבט ראשון, הציטוט למעלה שגוי ואתה ממש לא תאהב את התשובה)

בוא נבדוק יחד אם אני טועה:

נניח שוב נסועה שנתית 30,000 ק"מ.

רכב בנזין צורך 1:10         ולכן צורך 3,000 ליטר

רכב היברידית צורך 1:20 ולכן צורך 1,500 ליטר

רכב חשמלי צורך 1:75    ולכן צורך 400 ליטר

 

אדם שעובר מבנזין להיברידי חוסך 1,500 ליטר  (3000-1500)

אדם שעובר מהיברידי לחשמלי חוסך 1,100 ליטר (1500-400)

המסקנה: אדם שעובר מבנזין להיברידי חוסך יותר מאדם שעובר מהיברידי לחשמלי.  וכמו שאמרתי קודם זה אפילו בלי להתחשב במס נסועה.

 

אנשים בעלי יושרה יודעים להודות כשהם טועים. מה איתך ?

 

עריכה אחרונה על ידי spring
  • רעיון טוב! 1

נוסע בפריוס 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, levy כתב:

הטעינה מתבצעת בלילה מתי שאני ישן

אבל אם אתה אדם חרדתי אתה יכול לטעון אותו כל יום.

אני עושה 26000 קמ בשנה אז כן מעניין אותי עלויות הדלק

לגבי מרחק- הפחידו אותי שבקושי אגיע לאילת, פעם ב 10 שנים אני נוסע לאילת למלון, נסעתי מרחובות,3 אנשים עם מזוודות עם מזגן ועצרתי בבאר שבע לביקור והמשכתי לאילת והגעתי עם יתרה של 75 קמ, נסעתי כל הדרך 100-120 קמ'ש, לפני שאצא לדרך אטעין את הרכב במלון שאני ישן, אז לא מצליח להבין את החרדתיים.

יש חרדה, מצב שהוא בעקרו נפשי ולא מבוסס מציאות ויש עובדות. לתוך המסגרת האחרונה נופלים מצבים שבהם אתה רוצה לצאת מהמלון באילת באמצע הלילה עם בת/בן הזוג או החבר'ה לפי הענין אבל האוטו לא מסכים, אין לו כח, תבוא בבוקר וחוץ מזה יש מוניות. אצלי זה מעט מורכב יותר, לעיתים אני נאלץ לצאת באמצע הלילה בשל עיסוקיי, אוטו חשמלי שנטען באותו זמן לא כל כך יתאים. המסקנה מהעדפותינו השונות אם כך היא שאוטו חשמלי זה טוב למי שסדר יומו קבוע, אין תזוזות, אז הוא והאוטו החשמלי שלו מסתכרנים יופי ולגבי התזזיתיים יותר, החופש היחסי והיקר יותר  שמעניק רכב בעירה פנימית עדיף. וכמובן אסור לשכוח את החרדתיים כוססי הצפרניים  שאתה לא מצליח להבין.

  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...