Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בריטניה: מספר דגמי רכבים סיניים אינם ניתנים לביטוח


Ziv

פוסטים מומלצים

https://www.autoexpress.co.uk/car-insurance/362519/exclusive-some-chinese-cars-almost-uninsurable-parts-and-repair-support

 

הבריטניה מדווחים שקשה עד בלתי אפשרי לבטח חלק מהדגמים של יצרניות הרכבים החשמליים הסיניים. ביניהם כמה להיטי מכירות בישראל: BYD Seal, ORA funky cat

 

בין הסיבות:

- מחסור בחלקי חילוף

- מחסור בהוראות עבודה 

- מחסור בסטנדרטים לתקינות הרכב לאחר תיקון

- אי התאמה בין שיטות העבודה האירופאיות (החלפת קומפוננטות שלמות) לשיטת העבודה הסינית (תיקון ידני בגלל כח האדם הזול).

 

אבל טלפונים הם מייצרים מעולה.

  • מעניין 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 10.3.2024 בשעה 19:58, Ziv כתב:

https://www.autoexpress.co.uk/car-insurance/362519/exclusive-some-chinese-cars-almost-uninsurable-parts-and-repair-support

 

הבריטניה מדווחים שקשה עד בלתי אפשרי לבטח חלק מהדגמים של יצרניות הרכבים החשמליים הסיניים. ביניהם כמה להיטי מכירות בישראל: BYD Seal, ORA funky cat

 

בין הסיבות:

- מחסור בחלקי חילוף

- מחסור בהוראות עבודה 

- מחסור בסטנדרטים לתקינות הרכב לאחר תיקון

- אי התאמה בין שיטות העבודה האירופאיות (החלפת קומפוננטות שלמות) לשיטת העבודה הסינית (תיקון ידני בגלל כח האדם הזול).

 

אבל טלפונים הם מייצרים מעולה.

לי יש אטו 3 כבר שנה

לא ניתקלתי אף פעם בבעיית חלקי חילוף, היתה לי תאונה מאחורה החליפו הכל.

לגבי ביטוחים, חידשתי עכשיו ביטוח ב 3800 שקל מקיף, התיקרות קטנה משנה שעברה.

זה שיש בעיה בבריטניה לא אומר שיש בעיה בישראל.

BYD חברה רצינית.

 

סתם מחפשים לזרוע פחד ובהלה.

עריכה אחרונה על ידי levy
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור לי שרוב המוצרים בעיקר בישראל מגיעים ממדינות עוינות כמו טורקיה וסין. 

אך זה מדהים אותי לשמוע מחברים בארץ שהמדינה מוצפת במכוניות סיניות גם. 

ממש כמו רוסיה שהיא מדינה מוכת סנקציות והסינים פשוט משתלטים שם על כל השווקים ובעיקר המכוניות. 

כך גם בישראל אוטובוסים וקרונות לרכבת?

נביא מסין. 

צריכים נמל חדש? אין בעיה יש את סין. 

ותוך כדי בעיקר מבחינה פוליטית ובעיקר אחרי ה7.10 זה מדהים לראות ישראלים רוכשים בהמוניהם רכבים ממדינה שמוחקת את השם של ישראל מהמפות שלה ותומך באירגונים איך נגיד את זה? פחות סימפתיים לישראל. 

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, levy כתב:

רוב המוצרים בבית שלך הם מסין.

אז למה יש לך פתאום בעיה עם רכבים סינים שנותנים תמורה מצוינת למחיר?

 

איפה שאפשר אני משתדל שלא. 

בעיקר בגלל פוליטיקה ומה שקרה בחודשים האחרונים. 

אבל משעשע העניין שישראל מלאה באותם מכוניות בדיוק שאני רואה שרוסיה מוכת הסנקציות מוצפת בהם. 

מה הביא למצב הזה? שאלה מעניינת. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ניתן לעצור את השתלטות הרכבים הסינים על שוק הרכב הישראלי.

הסינים מייצרים בזול וצימצמו את הפער מול היפנים ורכבי היוקרה.

 

הרכב הכי נימכר בישראל הוא חשמלי סיני.

 

באירופה וארה'ב מנסים לבלום את מכירת הרכבים הסינים כי הם יודעים שאין להם סיכוי להתחרות בהם, בישראל אין תעשית רכב אז לא משנה מאיפה ניקנה.

 

שוק הרכב היפני הולך ומצטמצם בישראל כל יום שעובר, אין הגיון לקנות טויוטה היברידית יקרה עם 2 מערכות של בנזין וחשמל עם זמני אספקה מאוד ארוכים,זה רק ענין של זמן שאלה שקונים היברידי יעברו לחשמליות.

מי שרוצה להתחרות בסינים צריך לייצר בסין, זאת הדרך היחידה להתחרות בסיניות. 

 

היפניות מאבדות את  היתרון באמינות ברגע שעוברים לחשמליות,רכב חשמלי בהגדרה הוא מאוד אמין.

 

השוק משתנה,רוב הרכבים שימכרו יהיו סינים מכיוון שהקונה הישראלי רוצה תמורה למחיר וחשמלי יפני של טויוטה ב 1/4 מיליון שקל לא נותן תמורה למחיר.

 

עריכה אחרונה על ידי levy
  • אהבתי 2
  • רעיון גרוע 1
  • מצחיק 3
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Stangg כתב:

 

איפה שאפשר אני משתדל שלא. 

בעיקר בגלל פוליטיקה ומה שקרה בחודשים האחרונים. 

אבל משעשע העניין שישראל מלאה באותם מכוניות בדיוק שאני רואה שרוסיה מוכת הסנקציות מוצפת בהם. 

מה הביא למצב הזה? שאלה מעניינת. 

תמורה למחיר.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, levy כתב:

שוק הרכב היפני הולך ומצטמצם בישראל כל יום שעובר, אין הגיון לקנות טויוטה היברידית יקרה עם 2 מערכות של בנזין וחשמל עם זמני אספקה מאוד ארוכים,זה רק ענין של זמן שאלה שקונים היברידי יעברו לחשמליות.

יש לא מעט אנשים שאין להם אפשרות לעמדת טעינה והיברידי (לא נטען) זה פתרון טוב עבורם לחיסכון בדלק בעוד שחשמלי זה לא ממש אופציה.
יש לי שתי יפניות היברידיות בבית ואני מרוצה. אולי בעתיד אעבור לחשמלי אם תהיה לי אפשרות לעמדת טעינה.

 

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, Stangg כתב:

מה הביא למצב הזה? שאלה מעניינת. 

חוסרים במלאי ותעדוף נמוך של השוק שלנו על ידי יצרנים מערביים.

הסינים נכנסו לוואקום במקומם. 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, levy כתב:

שוק הרכב היפני הולך ומצטמצם בישראל כל יום שעובר, אין הגיון לקנות טויוטה היברידית יקרה עם 2 מערכות של בנזין וחשמל עם זמני אספקה מאוד ארוכים,זה רק ענין של זמן שאלה שקונים היברידי יעברו לחשמליות.

לא לכולם מתאים רכב חשמלי (בלי עמדת טעינה בחניה פרטית, רכב חשמלי הוא סיוט ועלויות הטעינה בעמדה ציבורית יקרות).

בשוק האמריקאי והאירופאי - מכירות הרכב החשמלי נמוכות מהתחזיות (אפילו סיאט שהיתה אמורה להיסגר בסוף העשור בהיעדר רכב חשמלי - תמשיך לייצר ולםתח רכבי בנזין).

אין הגיון לרכוש טויוטה היברידית עם גיר רציף ("מפצל כוח") כאשר המתחרות הקוריאניות מציעות רכבים היברידיים עם תיבת הילוכים דו מצמדית הרבה יותר נעימה לנהיגה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 54 דקות, mottis כתב:

לא לכולם מתאים רכב חשמלי (בלי עמדת טעינה בחניה פרטית, רכב חשמלי הוא סיוט ועלויות הטעינה בעמדה ציבורית יקרות).

בשוק האמריקאי והאירופאי - מכירות הרכב החשמלי נמוכות מהתחזיות (אפילו סיאט שהיתה אמורה להיסגר בסוף העשור בהיעדר רכב חשמלי - תמשיך לייצר ולםתח רכבי בנזין).

אין הגיון לרכוש טויוטה היברידית עם גיר רציף ("מפצל כוח") כאשר המתחרות הקוריאניות מציעות רכבים היברידיים עם תיבת הילוכים דו מצמדית הרבה יותר נעימה לנהיגה.

יפתרו את זה עם מתחמי חניה לטעינה ליד הבית.

מי שלא יעבור לחשמלי יסבול מהוצאות דלק וטיפולי שמנים תכופים.

  • רעיון גרוע 1
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה חי בעולם משלך הא? 

 

משנת 2026 יכנס מס נסועה על בעלי חשמליות.

 

ובוא,  תספר כמה עלה לך "חוסר הטיפול בשמן" בכניסה התקופתית למוסך?  

  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1
  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, mottis כתב:

 

אין הגיון לרכוש טויוטה היברידית עם גיר רציף ("מפצל כוח") כאשר המתחרות הקוריאניות מציעות רכבים היברידיים עם תיבת הילוכים דו מצמדית הרבה יותר נעימה לנהיגה.

 

גיר רציף הרבה יותר מתאים לרכב חשמלי. יש לו אינסוף הילוכים, לכן תמיד ימצא בנקודת ניצולת הכח המיטבית. החיסרון שלו זה שבשילוב עם מנוע בנזין הוא מרעיש (בגלל הסל"ד הגבוה), אבל ברכב היברידי זה מתבטל כמעט לחלוטין, אולי מלבד תאוצות חזקות.

 מן הצד השני הוא יותר אמין, לא דורש טיפולים יקרים ולא מתחמם בפקק.

 

גם לרכב בנזין הוא יותר מתאים, אם מסוגלים לסבול את הרעש (שלרוב לא כזה נורא, רק מונוטוני).

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, Ziv כתב:

גיר רציף הרבה יותר מתאים לרכב חשמלי

ברכב חשמלי אין הילוכים ואין תיבת הילוכים... הכוח עובר ישחרות לגלגלים

לפני 18 דקות, Ziv כתב:

ברכב היברידי זה מתבטל כמעט לחלוטין, אולי מלבד תאוצות חזקות

נסעתי בכמה רכבי טויוטה היברידיים, הרעש בזמן תאוצה או עקיפה נשמע היטב ובנוסף לכך אין תגובה מיידית ללחיצה חסקה על דוושת התאוצה.

לפני 21 דקות, Ziv כתב:

מן הצד השני הוא יותר אמין, לא דורש טיפולים יקרים ולא מתחמם בפקק.

עשרות אלפי איוניק, נירו, קונה ואלנטרה היברידיים עם תיבת כפולת מצמדים נוסעים ללא תקלות עם תיבת הילוכים כפולת מצמדים...

ברכב היברידי, השילוב של מנוע חשמלי ותיבה כפולת מצמדים מאפשר לגלוש במהירות נמוכה באמצעות המנוע החשמלי ומונענאת שחיקת המצמדים

לפני 24 דקות, Ziv כתב:

גם לרכב בנזין הוא יותר מתאים, אם מסוגלים לסבול את הרעש (שלרוב לא כזה נורא, רק מונוטוני).

תיבות ההילוכים כפולות המצמד השתפרו מאוד בשנים האחרונות...

אני עם רכב עם תיבה כפולת מצמדים שלישי ובשני הקודמים גמעתי רבע מיליון ק"מ בשבע שנים בלי שהגיר התחמם בנסיעות שכללו הרבה פקקים.

יש הרבה תיבות רציפות כושלות של ניסאן וסוזוקי. כמו בכל טכנולוגיה, יש יצרנים שמצליחים וכאלה שלא...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...