Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ברלינגו בלי דלת צד


דובצע

פוסטים מומלצים

אם אני לא טועה, לדוד שלי הייתה ברלינגו גם בלי דלתות צד.

היינו נכנסים ויוצאים דרך הדלתות הקדמיות. טוב, נו, היינו אז ילדים... היום זה ישבור לי את הגב...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעמים רבות, לארץ מגיעים רכבים ״מותאמים״ לשוק המקומי.

ברלינגו/פרטנר שאמורים לצאת מפס היצור ללא ספסל אחורי וללא חלונות אחוריים ומיועדים לשמש כרכב עבודה(Van), אשר המיסוי והביטוח עליו באירופה זול יותר.

ראיתי כבר מוטציות(L-300 ודומיהם) אשר בארץ הוסיפו להם ספסלים גנריים וחלונות.

אגב, באירופה נמכרים גם רכבים ״פרטיים״ בתצורת Van.

205.webp

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כך הדור הראשון של הברלינגו שווק באירופה, רק גרסת ה-Multispace הבכירה זכתה אז לדלתות צד, כל שאר הגרסאות היו ללא. עם מתיחת הפנים נוספו דלתות צד לכל הגרסאות. זו בתכלס הייתה התשובה של סיטרואן/פיג'ו לרנו אקספרס הוותיקה שלימים הפכה לקנגו. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, דובצע כתב:

אשכרה היה רכבים שנימכרו ככה?

הדגמים הראשונים מודלים 1997-1998 כולם נמכרה ככה כי זו הייתה התצורה היחידה שיצרן מייצר, כולל המולטיספייס הבכירה והמאובזרת. דלת צד נוספה רק ב 1999 ואז כל הברלינגו הגעיו לארץ עם דלת צד ימנית, למעט גרסת וואן ללא חלונות אחוריים שנמכרה בכמויות קטנות לרשות הדואר, DHL וכו'. והדגם המאובזר הגיע עם 2 דלתות צד. 

 

הייתה לי ברלינגו ללא דלתות צד מודל 1997, האמת שהכניסה והיציאה למושב האחורי די נוחה כי הדלת גדולה, האוטו גבוה והמושבים הקידמיים זזים על המסילה קדימה עד הסוף יחד עם קיפול המשענת. 

זה הרבה יותר טוב מאשר להיכנס למושב האחורי במכונית  רגילה 3 דלתות.

 

 

לפני 41 דקות, yohai71 כתב:

הסיטרואן C15 שלארגז שלו יש דלת צד!

התקנה מקומית בארץ. גם לטנדרונים אחרים בתצורה הזו (אקספרס, סיאט אינקה, פולקסווגן קאדי) התקינו בארץ דלתות צד כאלה. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

@Buki חידשת לי לגמרי. הייתי בטוח שסיטרואן נתנו זריקת עידוד אחרונה ל-C15 לפני שמפסיקים את הייצור. מצאתי ברשת תמונה של אחד לועזי עם דלת צד, אבל בשל ההארכה זה נראה כמו משהו שבוצע בשוק מקומי כלשהו:

https://lh3.googleusercontent.com/proxy/3CofbqWNb6nm7Ay_0YQCP7Zn6_r3Le7vfORk86Xfv1SCwLFdytaGpq4u1o0h9ciz25NO3-1ur_O758Bhz8Bij54jZui18fp-ssrMUvcUHp0F5tcV-zq6fnveYaPRel0S4uTNHZNU7xBDbPCyp5bXR40

 

לעומת זאת, תמיד אפשר להתפרע לגמרי:

https://images.caradisiac.com/images/9/1/2/2/199122/S1-quatre-roues-c-est-trop-peu-734928.jpg

עריכה אחרונה על ידי yohai71
  • מצחיק 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנסה למצוא תמונה מחו"ל של אחת סטנדרטית עם דלת צד...

 

אגב 1991 זה היה רחוק מאוד מסיום הייצור.

הדגם נמכר בארץ עד 2001 כחלופה זולה לברלינגו ויוצר עד 2006.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, kompy כתב:

אגב, באירופה נמכרים גם רכבים ״פרטיים״ בתצורת Van.

 

למשל פנדה VAN...
קובץ:Fiat panda 2 sst.jpg – ויקיפדיה

אגב באירופה נמכרה הברלינגו עם דלת אחורית עם צוהר בגג
ע"מ לאפשר שינוע של פריטים גבוהים

 

image.png.d29be2e5e1919ccd2abe548a27d39328.png

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 45 דקות, סולל הדרך כתב:

אגב באירופה נמכרה הברלינגו עם דלת אחורית עם צוהר בגג
ע"מ לאפשר שינוע של פריטים גבוהים

זה רנו קנגו בתמונה. הפטנט הזה היה עוד ברנו אקספרס וגם הגיע לארץ באקספרס בשנים 1990-1993 בערך. 

Z3M6Ly9hdXRvYm9vbS1pbWFnZXMvMDAwLzAwMC8xMzMvMTMzMTkxLnBuZw.png.a89b9beca2336cd07c39815155d4973d.png

 

Z3M6Ly9hdXRvYm9vbS1pbWFnZXMvMDAwLzAwMC8xMzMvMTMzMTg4LmpwZw.thumb.jpg.4c8959cad8e6421028f7a1c5de61e53c.jpg

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאבא שלי היה C15 (1994 קנה חדשה בזמנו) עם דלת צד,
נהגתי עליה לא מעט - רכב סה"כ זריז סחב נחמד מאוד במונחים של אז, נוח ומרווח ללא תחרות בספסל האחורי היה פשוט מלא מקום (כמובן ללא שום אמצעי בטיחות) יחד עם תא מטען מעולה.

לי היה רנו אקספרס המתחרה שלה גם אחת מהדור הראשון 1990, וגם אח"כ קיבלתי מהעבודה אחת משנת 1994 ללא דלת צד, שקיבלתי את הקנגו עם דלת צד אחת זה כבר היה שדרוג משמעותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף לפרסומים של אז, סימן לכך שזו הייתה התקנה מקומית זה חלודה שהייתה מתפתחת סביב הדלת הזו עקב עיבוד הקנט לא ברמה של המפעל. 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא התמונה הכי טובה אבל זו היחידה שיש לי של C15 עם דלת צד מהתקופה העכשווית  פחות או יותר. 

 

ניתן לראות התפתחות חלודה מתחת לדלת וגם גוון של הדלת מטט שונה. 

 

IMG_20240204_135302.thumb.jpg.dc3134134a241ba75d706ee939dbe7ea.jpg

  • מעניין 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...