Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי זה משלוח DHL רגיל , בכל אופן זה לא נשלח לדעתי דרך אמזון.

 

כמה יצא לך אם אפשר לשאול?

לדעתי זה משלוח DHL רגיל , בכל אופן זה לא נשלח לדעתי דרך אמזון.

 

כמה יצא לך אם אפשר לשאול?

פורסם
לפני 47 דקות, kfirg כתב:

לדעתי זה משלוח DHL רגיל , בכל אופן זה לא נשלח לדעתי דרך אמזון.

 

כמה יצא לך אם אפשר לשאול?

לדעתי זה משלוח DHL רגיל , בכל אופן זה לא נשלח לדעתי דרך אמזון.

 

כמה יצא לך אם אפשר לשאול?

870 ש"ח (אחרי משלוח שעלה 50 יורו)

פורסם
לפני 40 דקות, Roy142 כתב:

870 ש"ח (אחרי משלוח שעלה 50 יורו)

 

מחיר מצוין.

 

אני בזמנו לפני כחודשיים רציתי להחליף את הברקסים ב-BMW, ורציתי לקנות מקוריים כי הם היו בהנחה טובה ולא אכפת לי מי מה-OEM שהיה יוצא (זה Brembo או Zimmerman, ושניהם טובים). לצערי, לא יכולתי למצוא סימוכין מספיק אמינים אם מותר לייבא חלק מקורי, הרי שעל החלק המקורי אין את הסימונים הללו, אם כי יש את ההטבעות של שם היצרן (במקרה הזה BMW). 

 

כמו כן, התגובות שקיבלתי בהרבה מקומות ששאלתי היו חלוקות, לכן החלטתי לקנות בארץ. זה עלה 30% יותר ממה שהיה לי עולה לי עם משלוח ומיסים, אבל לא הייתה לי ברירה.

 

במידה והכל יגיע בשלום, נשמע שעשית עסקה משתלמת.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

2016 BMW M235i.

פורסם (נערך)

לחלק מקורי לא צריך סימון תקן. חשוב שיגיע באריזה מקורית.

ניתן להוציא רשיון ייבוא לחלק מקורי לאחר הרכישה. עניין של טופס טונליין ויומיים המתנה.

 

@Roy142, סתם להבין, למה לא צלחות מקוריות?

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
בתאריך 26.1.2024 בשעה 05:50, מלטבשי כתב:

לחלק מקורי לא צריך סימון תקן. חשוב שיגיע באריזה מקורית.

ניתן להוציא רשיון ייבוא לחלק מקורי לאחר הרכישה. עניין של טופס טונליין ויומיים המתנה.

 

סימוכין?

2016 BMW M235i.

פורסם
בתאריך 26.1.2024 בשעה 05:50, מלטבשי כתב:

לחלק מקורי לא צריך סימון תקן. חשוב שיגיע באריזה מקורית.

ניתן להוציא רשיון ייבוא לחלק מקורי לאחר הרכישה. עניין של טופס טונליין ויומיים המתנה.

 

@Roy142, סתם להבין, למה לא צלחות מקוריות?

 

שמתי ברכב של אשתי ברמבו ולדעתי האיכות שלהם לא יורדת מזו של בוש (המקורי).

 

פורסם (נערך)

עדכון קצר :)

ראיתי היום במעקב של DHL שהחבילה סיימה את תהליך המכס:

image.png.21cf249c1400cc765e56f5008f0e1cd3.png

אז בעצם תהליך ה"יבוא" הסתיים (לא?).

 

 

עריכה אחרונה על ידי Roy142
פורסם

נראה שכן ,

תרשום את מספר המעקב כאן :

 

https://shaarolami-query.customs.mof.gov.il/CustomspilotWeb/he/UrlHash/CargoSearch?hash=tAnj0GRHvveiVITcGEuH4r346aS88k5YJY7YpWboZuaO0f1AK0rt3HFZRMBVzRpY7cqJbezEVQdF76~~ofMrZgKqVUJnF01SyIAeVrkPnSfyjofCwNWd9Ev5jqjMKZ%2B2

 

אגב גם אני הזמנתי צלחות ברמבו מגרמניה והם אתמול שוחררו מהמכס והועברו למיון. (לא נדרשתי להביא שום מסמכים).

מניח שעבר חלק כי על האריזה מוטבע התקן אז לא עושים בעיות.

פורסם
לפני כשעה, kfirg כתב:

נראה שכן ,

תרשום את מספר המעקב כאן :

 

https://shaarolami-query.customs.mof.gov.il/CustomspilotWeb/he/UrlHash/CargoSearch?hash=tAnj0GRHvveiVITcGEuH4r346aS88k5YJY7YpWboZuaO0f1AK0rt3HFZRMBVzRpY7cqJbezEVQdF76~~ofMrZgKqVUJnF01SyIAeVrkPnSfyjofCwNWd9Ev5jqjMKZ%2B2

 

אגב גם אני הזמנתי צלחות ברמבו מגרמניה והם אתמול שוחררו מהמכס והועברו למיון. (לא נדרשתי להביא שום מסמכים).

מניח שעבר חלק כי על האריזה מוטבע התקן אז לא עושים בעיות.

image.thumb.png.70849d23886fcb64a34de320b6503350.png

מופיע לי שהמוצר הגיע אך נדרש להסדיר תשלום למכס.


×
×
  • תוכן חדש...