Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה קאמרי, דילוג על טיפולים


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Liran xsi,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיכוי שמישהו קנה טויוטה במחיר כזה ולא עשה טיפול הוא יחסית נדיר. יכול מאוד להיות שהוא טיפל לא במורשה.

אם אתה עושה בדיקה יסודית לרכב ממה אתה חושש? 

פורסם
לפני 11 דקות, נתנאל מ כתב:

הסיכוי שמישהו קנה טויוטה במחיר כזה ולא עשה טיפול הוא יחסית נדיר. יכול מאוד להיות שהוא טיפל לא במורשה.

נראה שהמוכר הצהיר שהוא לא עשה טיפולים. 

יש אנשים שכנראה פחות מבינים את החשיבות.

פורסם
לפני 4 שעות, קורן בן אשר כתב:


לא אתפלא כלל אם לא הוארכה שום אחריות, ומדובר בסיפורי סבתא של מוכר הרכב.

טויוטה אישרו לי שיש אחריות לעוד שנתיים 

במידה והרכב עובד בדיקה Toyota Check והכל יוצא תקין האם אפשר לסמוך על הבדיקה הזו לעתיד הרכב? 

זאת בדיקה מאוד מעמיקה למי שיודע..

 

 

פורסם
לפני 3 שעות, נתנאל מ כתב:

הסיכוי שמישהו קנה טויוטה במחיר כזה ולא עשה טיפול הוא יחסית נדיר. יכול מאוד להיות שהוא טיפל לא במורשה.

אם אתה עושה בדיקה יסודית לרכב ממה אתה חושש? 

אתה לדעתי מאוד לא מודע כמה רכבי יוקרה (יותר מקאמרי) מסתובבים על הכביש עם צמיגים סינים הכי זולים (ע"ב כמה כאלו שראיתי במו עיניי) וניתן להניח שזה משליך גם לגבי שאר הטיפול ברכב. רק כי הרכב יקר לא אומר שהוא מטופל נכון. 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעתיים, הלל ארואס כתב:

טויוטה אישרו לי שיש אחריות לעוד שנתיים 

במידה והרכב עובד בדיקה Toyota Check והכל יוצא תקין האם אפשר לסמוך על הבדיקה הזו לעתיד הרכב? 

זאת בדיקה מאוד מעמיקה למי שיודע..

 

 

הרכב לא יעבור את הבדיקה.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

  • פיתרון
פורסם

אתה צריך להבין ולקחת בחשבון, אמנם הוא עשה הארכת אחריות לרכב, אבל לאור ההיסטוריה של הטיפולים החסרים, הם יתנערו מאחריות, ובצדק, בכל בעיה שתהיה במנוע כתוצאה מהשמן וכו'....

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
לפני 15 שעות, discoTD5 כתב:

מה שלא ממוסמך - לא קיים.

עבור לרכב הבא. 

לא לגמרי נכון. תלוי מקרה.

הרכב הנוסף, הונדה סיוויק משעמם נקנה מהבעלים ה1 שהוא מנהל מוסך בפנסיה וגם נכה.

איש טכני של פעם. יש לו "פנקס תחת" כמו לאבא שלי. פנקס של פעם, בכריכה כזאת. בפנקס, יש דף לטיפולי הרכב. שביצעו בנוכחותו במוסך שאיך הוא קרא לזה "ההסמכות שלו עובדות בשבילו" והוא מגיע איזה יומיים. צילמתי את זה.

הכל כתוב. מה בוצע בטיפול האחרון. מה לבדוק בטיפול הבא ומתי כנראה להחליף ברקסים. הרכב עדיין נועל את רביעיית הפאלקן החדשים למדי שהתקין המוכר. עוד משהו שרק מהתמונה ידעתי שאני בידיים טובות.

פורסם
לפני 10 שעות, KipodYam כתב:

פנקס של פעם, בכריכה כזאת. בפנקס, יש דף לטיפולי הרכב. שביצעו בנוכחותו במוסך שאיך הוא קרא לזה "ההסמכות שלו עובדות בשבילו" והוא מגיע איזה יומיים. צילמתי את זה.

הכל כתוב. מה בוצע בטיפול האחרון.

אולי ההסמכות של המוסך הנ"ל מתאימות לו, אך במקרה של צורך במימוש אחריות יצרן - יסרבו ואף יקבלו לכך גיבוי מבימ"ש.  במקרים כאלו, רק מסמכים רשמיים הם בעלי משמעות.  לא רישומים פרטיים בכתב יד.

טענות של טיפלתי בבית/ טיפלתי במוסך בלי קבלות או כל טענה בסגנון - היא בגדר עורבא פרח.

פורסם

בדקתי ואני מערבב. הרכב 2015. טיפל במוסך יבואן באחריות. ואז טיפל במוסך שלו בלי חשבוניות. ואז אני קניתי. היתה לו רשימה מסודרת מאוד מה הוחלף (שמן, פילטרים, רפידות , דיסק) שכתובה בפנקס שלו.

פנסיונר ונכה שעובד כשמנהל מוסך במשרה חלקית. מכיר את כל השטיקים. ושונא אותם.

כשאתה רואה את הבן אדם והמשפחה אתה מבין שאין לו סיבה לשקר.

בדיוק כמו לקנות מחבר פורום שאתה מניח שהוא אמין.

 

פורסם

מציאות בשוק - תמיד יש, כיסוי לבור שנפלת  - לא תמיד

רכב שדולג כ"כ הרבה הטיפולים שלו יעלו לך הרבה 

 

מניסיון עם חבר שחשב שיש לו סוס במקום מנוע היה דוחף דלק וזהו אחרי 60K הלך לו פורק לחץ בטורבו (יונדאי טוסון) ושאר קינוחים יצא לו 33K 

גיסתי קנתה רכב שהבעלים לא ידע לפתוח מכסה מנוע (פורד פוקוס) עשתה בדיקה לרכב לפני הקניה אמרו לה רכב בובה!!!

אחרי שבוע הבובה הייתה צריכה לחליף בלמים, משאבת הגה, פלאשינג למנוע למה אין מעבדה שתזהה שהיה שמן פעם במנוע

 

רק שאלה: המטרה של הבדיקה זה לא לעלות על כל החיפופים האלה אפי' אם עשה יישור קו לפני המכירה? 🤔

×
×
  • תוכן חדש...