היי חברים
יש לי שאלה מאוד דחופה
אני לפני קניית טויוטה קאמרי XLE שנת 2020
הרכב עשה 75 אלף ק״מ
המוכר הוציא את הרכב מהחברה,
טיפול 15 אלף הוא לא עשה
טיפול 30 אלף הוא טוען שנעשה בטויוטה במוסך המורשה, ניסתי בכל דרך אפשרית למצוא את ההסטוריה, טויוטה טוענים שהוא לא הגיע לטיפול 30 אלף. (אולי המוסך לא עדכן שהוא עשה טיפול...)
טיפול 45 הוא שוב פעם לא עשה
טיפול 60 אלף הוא עשה אבל הוא עשה באיחור, הרכב עמד כבר על 73 אלף קמ בזמן הטיפול. ובטיפול הוא עשה בדיקה והאריך את האחריות על כל הרכב לעוד שנתיים.
השאלה שלי:
במקרה שנניח והרכב לא טופל בכלל עד 73 אלף ק״מ, האם יש מצב שכלום לא נפגע ואין שום בעיה?
הבדיקה שטויוטה עושים לפני הארכת אחריות, זה בדיקה מספיק עמוקה כדי להחליט שלא נגרם נזק מהזלזול בטיפולים?
כמובן שאני מתכנן להביא את הרכב לבדיקה יסודית במוסך טויוטה לפני הקניה.
השאלה שלי אם לרדת מהסיפור לפני הבדיקה
מה הייתם עושים במקומי?
נ.ב: אם היה מדובר על רכב שיש בשוק בכמויות לא הייתי הולך על זה, אבל כאן מדובר בטויוטה קאמרי שאין את הדגם הזה כמעט למכירה לכן אני לא רוצה להפיל את העסקה על ספק.