Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סורנטו 2022, לאחרונה הרכב לא תמיד מניע בנסיון הראשון וצריך לכבות ולהדליק את האוטו ולנסות שוב. יש סטרטר אבל המנוע לא מניע, בנוסף הקודן לא צועק שהקוד לא הוקש או משהו כזה.

קורה גם כשהאוטו לא היה בשימוש שעות ספורות בלבד…

 

תופעת לוואי מוזרה כשזה קורה - תאורת האווירה באוטו מתאפסת להגדרות ברירת המחדל.

רוצה ללכת למוסך קיה אבל מן הסתם כשאגיע הכל יהיה בסדר וחושש שלא יוכלו למצוא איפה הבעיה.

יש למישהו רעיון? 🙏🏻

 

תודה רבה לעונים!

פורסם

תנסה למצוא כמה שיותר חוקיות לתקלה כדי שתוכל לתת אינפורמציה למוסך לאיתור התקלה.

האם זה קורה בכל התנעה?

האם זה קורה לאחר חניה של כמה שעות?

מה עוד מתאפס? השעון גם מתאפס? הגדרות המערכת גם מתאפסות?

הרכב נפתח עם השלט?

ככל שתנדב יותר מידע ככה יוכלו לשחזר את התקלה ולפתור אותה.

 

פורסם (נערך)

זהו, שאין חוקיות.

זה לא בכל התנעה, זה אקראי.

יכול להיות שנסעתי יום שלם עם הרכב ולמחרת בבוקר זה יקרה.

השעון או הרדיו לא מתאפסים, רק תאורת האווירה חוזרת לצבע ברירת המחדל.

הרכב נפתח עם השלט כרגיל וגם מזהה כשאני מתקרב עם המפתח לרכב.

 

זה מה שמתסכל - שאני לא יודע לשים את האצבע מאיפה זה יכול לנבוע.

שני הכיוונים העיקריים שחשבתי עליהם זה

1. מצבר (אבל לא מסתדר עד הסוף עם חלק מהעובדות הנ״ל) 

2. איתוראן -הוסיפו לי שתי עלוקות חדשות והתופעות התחילו כמה שבועות אחרי… אולי יש קשר? אני לא מספיק מבין בזה אבל גם אם כן - איל זה קשור לאיפוס התאורה?

עריכה אחרונה על ידי eyalho88
פורסם

בהרבה מקרים, מערכות חשמליות שמשתגעות ומתנהגות בצורה בלתי צפויה זה בגלל מצבר מג׳עג׳ע. זה הדבר הראשון שהייתי בודק

  • רעיון טוב! 2
×
×
  • תוכן חדש...