Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מישהו יודע לכוון אותי היכן נמצא המודם או הסים במזדה cx5 ? אני רוצה להחליף את הסים דאטה והתקינו לי ברכב וויז מובנה מפוינטר .

תודה לעונים 

עריכה אחרונה על ידי bensi
פורסם

תפתח את התא כפפות, תוריד אותו למטה ובפנים מצד שמאל אתה אמור לראות את היחידת אנדרויד.

אחרי החלפת סים חשוב לנתק את היחידי מהחשמל לכמה שניות ולחבר מחדש, וזה אמור להסתנכרן.

 

מקס

<-- זה היעד :evil:

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 20.11.2023 בשעה 10:19, mitsugli כתב:

תפתח את התא כפפות, תוריד אותו למטה ובפנים מצד שמאל אתה אמור לראות את היחידת אנדרויד.

אחרי החלפת סים חשוב לנתק את היחידי מהחשמל לכמה שניות ולחבר מחדש, וזה אמור להסתנכרן.

 

מקס

איך אני מנתק את היחידה מהמתח ?האם היא מחוברת עם כבל ? USB? או שפשוט לנתק המצבר ? נראה לי הלכתי רחוק מידי 

פורסם
לפני 11 שעות, bensi כתב:

איך אני מנתק את היחידה מהמתח ?האם היא מחוברת עם כבל ? USB? או שפשוט לנתק המצבר ? נראה לי הלכתי רחוק מידי 

יש חיבור לבן רחב שמחובר לקופסא
תנתק אותו כאשר האוטו פועל, ואחרי כחצי דקה תחבר חזרה

זהו

שאאאאאאאלווווום

 

מקס

<-- זה היעד :evil:

פורסם
לפני 10 שעות, mitsugli כתב:

יש חיבור לבן רחב שמחובר לקופסא
תנתק אותו כאשר האוטו פועל, ואחרי כחצי דקה תחבר חזרה

זהו

שאאאאאאאלווווום

 

מקס

תודה רבה על המענה.  אכן הגעתי לקופסא , הוצאתי את הסים הישן והתקנתי את החדש בהתאם לציור שמופיע על הקופסא , ניתקתי המתח והחזרתי כשהרכב מונע , בצג יש זיהוי של סים , רשום לפעמים 2G או 3G אבל אין אינטרנט , בצג אין את הקווים של הוויפיי הם כבויים , בברור מול פרטנר הם הפעילו בוודאות הסים ואין בעיה איתו וביצעו לו אקטיבציה.  התקנתי סים דאטה 5 גיגה ולא ניתן להגיע להגדרות של הצג כי זה דורש סיסמא .

איך להמשיך ?

פורסם
לפני 13 שעות, bensi כתב:

תודה רבה על המענה.  אכן הגעתי לקופסא , הוצאתי את הסים הישן והתקנתי את החדש בהתאם לציור שמופיע על הקופסא , ניתקתי המתח והחזרתי כשהרכב מונע , בצג יש זיהוי של סים , רשום לפעמים 2G או 3G אבל אין אינטרנט , בצג אין את הקווים של הוויפיי הם כבויים , בברור מול פרטנר הם הפעילו בוודאות הסים ואין בעיה איתו וביצעו לו אקטיבציה.  התקנתי סים דאטה 5 גיגה ולא ניתן להגיע להגדרות של הצג כי זה דורש סיסמא .

איך להמשיך ?

הסיסמא 1010

גש להגדרות ותבדוק לפי האתר של פרטנר מה ההגדרות הנכונות לסים שלהם

 

מקס

<-- זה היעד :evil:

פורסם
לפני כשעה, mitsugli כתב:

הסיסמא 1010

גש להגדרות ותבדוק לפי האתר של פרטנר מה ההגדרות הנכונות לסים שלהם

 

מקס

תודה רבה מקס , אכן ניסיתי את הסים בנייד והוא עובד , אנסה עם הסיסמא להגדרות  יחד עם פרטנר.

פורסם
לפני 8 שעות, אלעדית כתב:

של איזו חברה היה הסים הקודם?

ייתכן שזה חסום לאותה חברה.

זה היה של סלקום , פתחתי את ההגדרות עם הסיסמא שסיפקו פה ואכן נפתח , אך אני לא יודע מה לשנות ואיפה , יש כל מיני מסכים של נק' שיתוף אינטרנט ,הגדרות רשת סלולרית , רשתות זמינות,  שימוש בנתונים , האם מישהו יודע מה נדרש לשנות ואם היתן בכלל בכדי שיהיה ניתן לגלוש על הסים . הסים נמצא בקופסא שנקרא car

android network intergration

פורסם
לפני 13 שעות, bensi כתב:

זה היה של סלקום , פתחתי את ההגדרות עם הסיסמא שסיפקו פה ואכן נפתח , אך אני לא יודע מה לשנות ואיפה , יש כל מיני מסכים של נק' שיתוף אינטרנט ,הגדרות רשת סלולרית , רשתות זמינות,  שימוש בנתונים , האם מישהו יודע מה נדרש לשנות ואם היתן בכלל בכדי שיהיה ניתן לגלוש על הסים . הסים נמצא בקופסא שנקרא car

android network intergration

צריך להיכנס לאתר של פרטנר ולראות את ההגדרות המומלצות שמופיעות שם

מקסימום דבר עם התמיכה הטכנית שלהם

 

מקס

<-- זה היעד :evil:

פורסם
בתאריך 30.11.2023 בשעה 20:09, bensi כתב:

זה היה של סלקום , פתחתי את ההגדרות עם הסיסמא שסיפקו פה ואכן נפתח , אך אני לא יודע מה לשנות ואיפה , יש כל מיני מסכים של נק' שיתוף אינטרנט ,הגדרות רשת סלולרית , רשתות זמינות,  שימוש בנתונים , האם מישהו יודע מה נדרש לשנות ואם היתן בכלל בכדי שיהיה ניתן לגלוש על הסים . הסים נמצא בקופסא שנקרא car

android network intergration

זה מה שפרטנר ענו לי :

 

 

עם זאת יצוין שאינני מכיר את הציוד לצערי מאחר והוא לא שווק אצלנו אך בעיקרון יש לבדוק בהגדרות היצרן שאכן המודם תומך באופן מלא ברשת שלנו (דור 3 הוא 2100/900 וכן דור 4 הוא 1800 וכן דור 5 בתדר 3500). במידה וכן, יש להגדיר בממשק שלו APN של uinternet וכן DIAL של כוכבית 99 סולמית (אם הציוד דורש). במידה והוא מחובר למערכת הפעלה אנדרואיד, בד"כ דרוש גם הגדרת APN במערכת. במכשירים דומים שלנו זה נראה כך :
 

מה לעשות ?
פורסם

כמו שהוא כתב לך,

תחפש הגדרות APN (נקודת גישה) ותגדיר אותה על UINTERNET

אם זה עדיין לא עובד, כנראה שזה חסום לסלקום בלבד (היתה לי בעיה דומה ביונדאי ולא הצלחתי לפתור, אבל אל תתייאש מראש...)

×
×
  • תוכן חדש...