Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קיבלתי משכורת ומשהו לא מסתדר לי, לפי שהורידו לי פנסיה קיבלתי משכורת נטו גבוהה כעת שירד פנסיה קיבלתי משכורת נטו נמוכה בכמעט 1000 שקלים, האם הגיוני שמעסיק מוריד לעובד יותר מ 6 אחוז פנסיה מהמשכורת? כי זה לא הגיוני.

 

יכול להיות המעסיק החסיר לי מהשכר על שעות חסרות? למרות שבפועל עבדתי את כל השעות שאני אמור לעבוד חוץ מפעם פעם אחת שהייתי בחופש אבל מעסיק צריך לנכות ממכסת החופשים.

 

טרם קיבלתי תלוש אז לא יודע על מה ההורדה.

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
פורסם

במהלך שנת מס יתכננו קיזוזים.

משכורת חודשית אחת לא מייצגת הרבה חוץ מהערכה מושכלת של מה תיהיה ההכנסה השנתית.

ככל שהשנה מתקדמת, ההערכה מזוקקת ולקראת סוף השנה יתכננו קיזוזים גדולים או קטנים לכאן או לכאן. נורמלי לחלוטין.

פורסם

המעסיק מנכה בין 6 ל 7 אחוז מהברוטו, עפ מה שאתה קובע כשהעברת את הטפסים של הפנסיה. 

אתה מרוויח פחות ברוטו אבל משלם אותו מס

 

חכה לתלוש בסבלנות ותראה, אין טעם לעסוק בניחושים, טעויות יש כל הזמן, יתקנו לך בחודש הבא אם כן. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

תשווה סעיף סעיף. ובדוק את הסכם העבודה. המעסיק אמור לנכות 6% מהברוטו, אבל האם זה מהיסוד או כולל עבודה נוספת כבר תלוי בהסכם העבודה שלך.

חוץ מזה, יתכנו שינויים מחודש לחודש - למשל תוספות חד פעמיות (נניח דמי הבראה) או תיקוני מס או שעות חברות, או ח״ש או דמי מחלה שמחושבים לפי שכר יסוד בלי תוספות או כל מיני שינויים כאלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 27 דקות, stum כתב:

כמובן שעדיין צריך להיות עם היד על הדופק ולוודא את הסכומים.

 

לפני 21 דקות, sperial כתב:

תשווה סעיף סעיף. ובדוק את הסכם העבודה. המעסיק אמור לנכות 6% מהברוטו, אבל האם זה מהיסוד או כולל עבודה נוספת כבר תלוי בהסכם העבודה שלך.

חוץ מזה, יתכנו שינויים מחודש לחודש - למשל תוספות חד פעמיות (נניח דמי הבראה) או תיקוני מס או שעות חברות, או ח״ש או דמי מחלה שמחושבים לפי שכר יסוד בלי תוספות או כל מיני שינויים כאלה.

אחכה לתלוש, זה מעסיק חדש, חתמתי על חוזה עבודה, אני חתום על מספר שעות שצריך לעשות כל חודש, שכר על בסיס "חודשי" בהתחלה אמרו לי גלובאלי אך זה בסיס חודשי.

 

אחכה לתלוש.

פורסם

כמה זמן אתה עובד והאים היתה לך לפני כן קרן פנסיה פעילה?

אם היתה אז 3 חודשים ראשונים לא מורידים לך אבל ברביעי מורידים רטרואקטיבית על שלושת החודשים (אתה זכאי להפקדות מהיום הראשון אבל בתנאי שסיימת 3 חודשים מלאים).

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, Night Driver כתב:

כמה זמן אתה עובד והאים היתה לך לפני כן קרן פנסיה פעילה?

אם היתה אז 3 חודשים ראשונים לא מורידים לך אבל ברביעי מורידים רטרואקטיבית על שלושת החודשים (אתה זכאי להפקדות מהיום הראשון אבל בתנאי שסיימת 3 חודשים מלאים).

מעל חצי שנה, וכן הייתה קרן פנסיה פעילה בהסדר ריסק.

 

המעסיק רק אחרי חצי שנה התחיל להוריד לי, אני הפקדתי באופן עצמי פעם אחת לא לאבד וותק ולהשאיר את הקרן פנסיה פעילה.

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
פורסם

תמתין לתלוש בסבלנות. 

99% מהשאלות שלך יפתרו כך. 

לגבי יתרת ה-1%, תוכל לשאול את מחלקת הנהח"ש אצלך בחברה ולקבל תשובות מדוייקות יותר. 

*זה יותר יעיל מלשאול שאלות "באוויר" בפורום שלא מודע להסכמים שלך ולפרטים נוספים. 

כמובן שאם תקבל תשובות שבהן "משהו לא יסתדר לך", תמיד תוכל להתייעץ כאן... 

(*מקווה שהניסוח שלי לא גורם לי להצטייר בצורה שלילית, אני לא יודע איך לנסח את מה שכתבתי בצורה יותר עדינה. סליחה על הבוטות.)

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 27 דקות, ברווז כתב:

מקווה שהניסוח שלי לא גורם לי להצטייר בצורה שלילית

אחרי שרשורי המקצוע וה DIY אתה יכול להיות רגוע.

  • לא הבנתי... 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

?

לא ממש הבנתי...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אה. 

טוב, שאלות מוזרות זו המומחיות שלי. 

אם תלך לא מעט שנים אחורה, תוכל להיתקל בכמה שעונות על כל התנאים של התחרות על "ההזויות של הפורום", אבל נעזוב את זה. 

ושאלות לחוד ותשובות לחוד... :LOL:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...