Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי מייל מחברת ההשכרה לגבי דו"ח תנועה (מהירות 7 קמ"ש מעל המהירות המותרת) לפני כחודש מהמשטרה בגרמניה. איך ניתן לשלם?

פורסם (נערך)

האם קיבלת רק הודעה מחברת ההשכרה או גם את הדו"ח?

הדו"ח עשוי להנתן על ידי רשויות שונות, צריך להבין במה מדובר ואז לחפש.

ד"א , לשגרירות גרמניה שירות טלפוני טוב בעברית (או, לפחות, היה כזה), אז כשתדע במה מדובר תוכל לנסות לפנות אליהם.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 23 דקות, sperial כתב:

האם קיבלת רק הודעה מחברת ההשכרה או גם את הדו"ח?

קיבלתי גם את הדו"ח - זה לא דו"ח של המשטרה אלא משהו כמו ".רשות התנועה בדרום באווריה" יש גם קוד QR שמצויין שניתן לשלם באמצעותו אבל לבושתי, אין לי שמץ מושג איך ניתן לעשות את זה (כאמור זה הגיע במייל כקובץ PDF ואני מבין שאת הסריקה צריך לעשות מהסלולרי).

 

פורסם (נערך)

פתח את המייל במחשב  וקרא את הבארקוד בסלולרי מהמסך, או הדפס אותו וקרא מהנייר. התקווה שיקבלו כ"א ישראלי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

סרקתי את הקוד, מה שקיבלתי על מסך הסלולר אלה ארבע שורות שבהן שם הרשות שהנפיקה את הדו"ח, שורה שבה שתי אותיות  והמון ספרות (אולי מס' סידורי כלשהוא), גובה הקנס והשורה האחרונה- מס' הרישוי של הרכב שבו נהגתי. לא רואה כל אפשרות לביצוע תשלום.

פורסם

עכשיו מצא דובר גרמנית שיוכל לסייע לך, הכנס לאתר של אותה רשות ונסה לשלם שם.

האמת היא שזכור לי שהיו בעבר שרשורים דומים ושהיה קושי בתשלום מהארץ בכ"א. חשבתי שהגרמנים התקדמו מאז, אבל לך תבין אותם עם חוקי הגנת הפרטיות שלהם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

על 7 קמ״ש משלמים דו״ח?! (כמה אגב?) 

מה זה מקפידים שם כאילו זה… גרמניה 

 

פורסם (נערך)

יש באירופה מקומות שבהם גם חריגה ב-2 קמ"ש יזכו אותך בקנס. זה תלוי בסוג הכביש ואמצעי האכיפה, אבל חריגה של 5 קמ"ש היא כלל אצבע לא רע. באזורים עם מגבלת 30 קמ"ש, שהם בד"כ אזורי בתי ספר, אבל לא רק, חריגות של 2-3 קמ"ש מספיקות.

 

אני נמצא כרגע בצרפת, בכל כפר של 3 בתים יש תמרורי 30 קמ"ש מלווים בפסי האטה אכזריים.

 

נריכה: נסה דרך חברת ההשכרה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני מבין אבל איך לעזעזל שומרים בדיוק על נסיעה של עד 30 קמ״ש, מספיקה חריגה במדד המהירות ברכב או פשוט חוסר תשומת לב קטן וזהו, אני מניח שהגבלת מהירות תוכנתית היא מחייבת שם (speed limiter) אחרת אפשר להתחרפן.

פורסם
לפני 46 דקות, Mikelt89 כתב:

על 7 קמ״ש משלמים דו״ח?! (כמה אגב?) 

מה זה מקפידים שם כאילו זה… גרמניה 

 

מסתבר שכן, הקנס הוא 30 אירו.

לפני 42 דקות, sperial כתב:

יש באירופה מקומות שבהם גם חריגה ב-2 קמ"ש יזכו אותך בקנס. זה תלוי בסוג הכביש ואמצעי האכיפה

אינני מערער על החוקיות או על התקנות. אני מניח שאכן חרגתי מהמהירות המותרת (כך על פי הדו"ח) ובהחלט מתכוון לשלם את הקנס. תבלה בנעימים בצרפת.

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, avz כתב:

סרקתי את הקוד, מה שקיבלתי על מסך הסלולר אלה ארבע שורות שבהן שם הרשות שהנפיקה את הדו"ח, שורה שבה שתי אותיות  והמון ספרות (אולי מס' סידורי כלשהוא), גובה הקנס והשורה האחרונה- מס' הרישוי של הרכב שבו נהגתי. לא רואה כל אפשרות לביצוע תשלום.

הברקוד שנמצא על הדו"ח הוא מידע בשביל אפליקציות בנק גרמניות - מילוי אוטמטי של העברה.

  • מוטב - (Empfänger)
  • "ייעוד/נושא" - חשוב כדאי שיוכלו לדעת לאיזה קנס לשייך את ההעברה! לרוב מספר סידורי של הקנס. (Verwendungszweck)
  • מספר זה"ב (IBAN)
  • גובה הקנס (Betrag)

  

לפני 3 שעות, avz כתב:

איך ניתן לשלם?

 

ניתן לעשות זאת או בסניף הבנק או באתר הבנק - העברת זה"ב.

עריכה אחרונה על ידי f31

 OM654 - 140 kW(190PS: 188hp) b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

פורסם
לפני 4 שעות, f31 כתב:

הברקוד שנמצא על הדו"ח הוא מידע בשביל אפליקציות בנק גרמניות - מילוי אוטמטי של העברה.

  • מוטב - (Empfänger)
  • "ייעוד/נושא" - חשוב כדאי שיוכלו לדעת לאיזה קנס לשייך את ההעברה! לרוב מספר סידורי של הקנס. (Verwendungszweck)
  • מספר זה"ב (IBAN)
  • גובה הקנס (Betrag)

  

 

ניתן לעשות זאת או בסניף הבנק או באתר הבנק - העברת זה"ב.

תודה. מצאתי את כתובת המייל שלהם בשאלה אם ניתן לבצע את התשלום באמצעות כרטיס אשראי. ממתין לתשובתם.

עם הקנס אין לי בעיה. נעברה עבירה ומוטל על כך קנס. החוצפה היא של חברת השכרת הרכב ששלחה חשבון לתשלום, כנראה על טירחתה הרבה לעשות פורוורדינג להודעת הקנס.

פורסם (נערך)

@avz

התשובה שלי יועדה ל @Mikelt89.

 

תודה ל @f31 אם יש לך IBAN אתה יכול לשלם דרך הבנק (כמובן תמורת עמלה נאה), רק חשוב לפרט את פרטי הקנס ולשמור את האסמכתא לתשלום.

 

דרך אגב, כל חברות ההשכרה בעולם גובות עמלה על העברת הקנסות ושאר תשלומים (למשל כבישי אגרה). מסיבה זו לא כדאי לדחות תשלום קנסות שניתנים ביד או בהדבקת חלון ולא לחכות להעתק שיגיע בדואר. יש מקומות בהם תשלום מיידי או תוך מספר ימים מזכה בהנחה, צריך להכיר פרטי כל מדינה או מחוז.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 56 דקות, sperial כתב:

 

 

 

 

דרך אגב, כל חברות ההשכרה בעולם גובות עמלה על העברת הקנסות ושאר תשלומים (למשל כבישי אגרה). מסיבה זו לא כדאי לדחות תשלום קנסות שניתנים ביד או בהדבקת חלון ולא לחכות להעתק שיגיע בדואר. יש מקומות בהם תשלום מיידי או תוך מספר ימים מזכה בהנחה, צריך להכיר פרטי כל מדינה או מחוז.

לא שזה משנה הרבה, במקרה שלי לא קיבלתי דו"ח ליד או הדבקה לחלון. כנראה מדובר במצלמת מהירות ולקח זמן די רב (הדו"ח מציין שהעבירה נעשתה ב- 20.5) ולראיה - גם חברת ההשכרה החזירה את הפקדון שדרשה במעמד ההשכרה מספר ימים אחרי שהרכב הוחזר. לשמחתי, אינני מכיר את הפרוצדורות של חברות ההשכרה במקרים שמושתים קנסות שכן על אף שזו איננה הפעם הראשונה שבה שכרתי רכב, מעולם לא נקנסתי. כמו לכל דבר אחר - גם פה תמיד יש את הפעם הראשונה.

פורסם

בגרמניה ככל הידוע לי, נכון לעכשיו קנסות שהגיעו בדואר או בהדבקה על החלון ניתן לשלם רק בהעברת זה"ב.
אם מקבלים את הקנס משוטר, ניתן לשלם עם כרטיס אשראי\דביט במקום במידה והם נושאים איתם מסופון סליקה.

 OM654 - 140 kW(190PS: 188hp) b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

×
×
  • תוכן חדש...