Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה קרניבל 2023 - הבדלים בין EX לבין LX


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

אני מנסה להבין טוב יותר מה ההבדלים בין דגם LX ודגם EX של קיה קרניבל 2023.

מה שהצלחתי להבין עד עכשיו זה שה LX מפיק 290 כ"ס בהשוואה ל EX שמפיק 272 כ"ס ומתומחר גם גבוה יותר בערך ב 10% .

 

מחפש להבין טוב יותר מה ההבדל באיבזור ובמיוחד בבטיחות של שני הדגמים, והאם יש הבדלים משמעותיים אחרים.

 

 

תודה

 

ערן

 

פורסם

פתחת את אתר היבואן, הורדת מפרט טכני ואתה עדיין לא מצליח להבין מה ההבדלים? 

  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 54 דקות, eranko כתב:

דגם LX ודגם EX של קיה קרניבל 2023.

chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://kia-israel.co.il/catalog/mifrat-carnival.pdf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 10 שעות, discoTD5 כתב:

פתחת את אתר היבואן, הורדת מפרט טכני ואתה עדיין לא מצליח להבין מה ההבדלים? 

אני רואה את ההבדלים מבחינת האבזור במפרט ועל פי ההבדלים נראה שה ex מאובזר יותר ועדיף על ה lx. 

 

לכן אני לא מבין למה מחירון ה lx יקר יותר מה ex? 

לפני 10 שעות, zaf כתב:

chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://kia-israel.co.il/catalog/mifrat-carnival.pdf

אני רואה את ההבדלים מבחינת האבזור במפרט ועל פי ההבדלים נראה שה ex מאובזר יותר ועדיף על ה lx. 

 

לכן אני לא מבין למה מחירון ה lx יקר יותר מה ex? 

פורסם (נערך)

אין LX.

יש EX ויש פרימיום.

הפרימיום זו הגרסה הגבוהה וכוללת דברים כמו: התראת שטח מת, תאורת תא מטען ותאורה פנימית לד, מצלמה 360, בורר הילוכים, דלת תא מטען חשמלית וקצת קישוטים.

אתה תחליט אם הפער מצדיק.

ה-EX עם מנוע 2.2 טורבו והפרימיום עם מנוע 3.5 אטמוספרי

עריכה אחרונה על ידי yuvalganim

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לפני שעתיים, yuvalganim כתב:

אין LX.

יש EX ויש פרימיום.

הפרימיום זו הגרסה הגבוהה וכוללת דברים כמו: התראת שטח מת, תאורת תא מטען ותאורה פנימית לד, מצלמה 360, בורר הילוכים, דלת תא מטען חשמלית וקצת קישוטים.

אתה תחליט אם הפער מצדיק.

ה-EX עם מנוע 2.2 טורבו והפרימיום עם מנוע 3.5 אטמוספרי

 

שתי רמות הגימור (EX ופרימיום) קיימות או עם מנוע  2.2 ל' דיזל, או עם מנוע 3.5 ל' בנזין.

אם יש LX במחירון בשנתונים האלו (בדגם הקודם היה LX שייובא ע"י היבואן), כנראה הכוונה היא לרכבים שהגיעו בייבוא מקביל שהם פחות מאובזרים משמעותית.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
לפני שעתיים, Casper כתב:

 

שתי רמות הגימור (EX ופרימיום) קיימות או עם מנוע  2.2 ל' דיזל, או עם מנוע 3.5 ל' בנזין.

אם יש LX במחירון בשנתונים האלו (בדגם הקודם היה LX שייובא ע"י היבואן), כנראה הכוונה היא לרכבים שהגיעו בייבוא מקביל שהם פחות מאובזרים משמעותית.

אני רואה באמת שהאבזור הוא ברמה נמוכה יותר.
אבל אני רואה שהמנוע מספק 290 כ"ס ולא 272.

אבל ה LX יקר יותר לפי המחירון (צילום למטה מ "יד 2"), ואני מנסה להבין למה.

 

image.thumb.png.415344de6703f544f83dc35c6f208b48.png

פורסם

8 מקומות ולא 7. לפחות על פי הצילום שלך.
בכל מקרה לא קיים יותר אצל היבואן.

 

מה שקובע הוא היבואן. אין יותר lx לפחות ביבוא רשמי.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...