Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה חיישן חמצן קדמי אימפרזה 2006


boy23
שימו לב! השרשור הזה בן 478 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני שבוע נדלקה לי נורה של check engine חיברתי מחשב רכב וקיבלתי מס' שגיאה p0030

ראיתי באינטרנט וכתוב שזאת בעיה בחיישן חמצן קדמי.

כיביתי הנורה והיום לאחר שבוע היא נדלקה לי שוב.

מה אני יכול לעשות? כדאי לי לנסות להזמין מהאינטרנט חיישן חמצן קדמי חדש ולנסות להחליף לבד?

חיפשתי בעלי ובאייבי ולא מצאתי למבדה שכתוב שזה מתאים בתיאור לסובארו אימפרזה 2006 ניו אייג..

איך אני יכול למצוא את המק"ט של הרכיב?

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני אגזוזים ברחובות מומחים בתחום הזה.

החלפתי אצלהם את 2 החיישנים (שנגנבו) לפני שנה בעלות סבירה ביותר.

בשנתון של 2006 יש את הדגם של מתיחת פנים והדגם ה"ישן" , ואין להם את אותו החיישן בדיוק מסתבר. צריך להזהר שזה באמת החיישן הנכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפתי חיישן חמצן קדמי לאימפרזה 06. מצטרף להמלצה על רוני אגזוזים. למרות שעקב חוסר נגישות אליו בסוף קניתי לבד ופניתי למכונאי שלי שיחליף.

 

לגבי החלפה לבד: לא יכולתי להחליף לבד כי בגלל החום הרב שיש בסעפת פליטה ההברגה של החיישן הישן "מרותכת" לסעפת והוא לא השתחרר בפירוק רגיל עם הבוקסה המתאימה. המכונאי הרים את הרכב, פירק את כל הסעפת "קרניים" של המנוע בוקסר והוציא בכח את החיישן. לאחר מכן הוא הבריז הברגה חדשה והכניס בה את החיישן החדש. זה הנסיון שלי לתרום לך לאיך מחליפים.

 

לגבי רכישה ומקט: בסובארו משתמשים בחיישן מורכב יותר שנקרא אאל"ט "פס רחב" והתחליפיים שלו גרועים, מומלץ רק מקורי. המקורי של DENSO והדגם הוא DOX-0307 כזה. אפשר למצוא בארץ מפירוק אבל כידוע החיישנים האלה הולכים וקשה לדעת כמה חיישן מפירוק עבר וכמה הוא יחזיק. אני קניתי מקורי חדש כי תכננתי להחזיק את הרכב עוד כמה שנים ואכן יש לי שקט ממנו כבר שנתיים-שלוש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.6.2023 בשעה 15:32, mcaspi כתב:

למק"ט בדוק באתר כמו catcar.info חלק כזה יהיה תמיד זול יותר בחו"ל, ואף אחד לא מכיר את הידע הטכני שלך להתקנה.

 

לפני 23 שעות, Uri82 כתב:

רוני אגזוזים ברחובות מומחים בתחום הזה.

החלפתי אצלהם את 2 החיישנים (שנגנבו) לפני שנה בעלות סבירה ביותר.

בשנתון של 2006 יש את הדגם של מתיחת פנים והדגם ה"ישן" , ואין להם את אותו החיישן בדיוק מסתבר. צריך להזהר שזה באמת החיישן הנכון.

 

לפני 20 שעות, tza כתב:

החלפתי חיישן חמצן קדמי לאימפרזה 06. מצטרף להמלצה על רוני אגזוזים. למרות שעקב חוסר נגישות אליו בסוף קניתי לבד ופניתי למכונאי שלי שיחליף.

 

לגבי החלפה לבד: לא יכולתי להחליף לבד כי בגלל החום הרב שיש בסעפת פליטה ההברגה של החיישן הישן "מרותכת" לסעפת והוא לא השתחרר בפירוק רגיל עם הבוקסה המתאימה. המכונאי הרים את הרכב, פירק את כל הסעפת "קרניים" של המנוע בוקסר והוציא בכח את החיישן. לאחר מכן הוא הבריז הברגה חדשה והכניס בה את החיישן החדש. זה הנסיון שלי לתרום לך לאיך מחליפים.

 

לגבי רכישה ומקט: בסובארו משתמשים בחיישן מורכב יותר שנקרא אאל"ט "פס רחב" והתחליפיים שלו גרועים, מומלץ רק מקורי. המקורי של DENSO והדגם הוא DOX-0307 כזה. אפשר למצוא בארץ מפירוק אבל כידוע החיישנים האלה הולכים וקשה לדעת כמה חיישן מפירוק עבר וכמה הוא יחזיק. אני קניתי מקורי חדש כי תכננתי להחזיק את הרכב עוד כמה שנים ואכן יש לי שקט ממנו כבר שנתיים-שלוש.

 

 

לאחר מחשבה שניה אני לא בטוח שהחיישן מזייף או מקולקל כי באמת יש ריח של פיח מהאגזוז האחורי..

יכול להיות שבאמת יש תקלה שגם אם אחליף את החיישן התקלה לא תיפתר,

אני לא יודע עוד כמה זמן אני אחזיק אותו אבל לא נראה לי שאשים חיישן תחליפי.

התקשרתי למוסך סובארו אמרו שבדיקת הבעיה זה באזור ה250 כולל מעמ ועבודה נראה לי שזה מה שאעשה.

הקישור שנתתה  DOX-0307 טוב לסובארו 2006 לאחר המתיחה? (new age)

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניו אייג זה כבר מתחילת שנות האלפיים. המתיחת פנים זה רמת גימור R בחדש במקום LX בישן. אני החלפתי בלפני מתיחת פנים אבל אם הרכב עם מנוע 1.6 ולא 1.5 מדובר באותה מערכת הינע בדיוק רק שהרכב עם הבדלי עיצוב בחזית, בפנסים מאחורה ועוד כמה קטנות. הסלון קיבל מתיחת פנים כבר קודם. לא אמור להיות הבדל בחיישנים.

עריכה אחרונה על ידי tza
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 14.6.2023 בשעה 11:00, Uri82 כתב:

רוני אגזוזים ברחובות מומחים בתחום הזה.

החלפתי אצלהם את 2 החיישנים (שנגנבו) לפני שנה בעלות סבירה ביותר.

בשנתון של 2006 יש את הדגם של מתיחת פנים והדגם ה"ישן" , ואין להם את אותו החיישן בדיוק מסתבר. צריך להזהר שזה באמת החיישן הנכון.

תודה על ההמלצה.

יש לנו את כל הדגמים אגב, חיישני חמצן  מ2003-2010 חדשים של סובארו, קדמי או אחורי. תואם מקור DENSO.

(בלי קשר גם את כולל XV, פורסטר, הצורה החדשה מ2011 עד 2020)

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 478 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...