Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ח"כ נוסף שנתפס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמנם חמור, אבל אהבתי את תגובת המשטרה... זה חמור במיוחד על רקע התאונות שהיו

בסוף שבוע.

 

כמה מהן בדיוק נגרמו בגלל מהירות?

 

אני מניח שלפי המשטרה - כולן (גם אלו שבהן נדרסו אנשים שהלכו\חצו כביש מהיר,

הרי אם הנהגים היו נוהגים על 20 קמ"ש, הם היו מספיקים לעצור. בכלל, אני מציע להעביר

חוק חדש שדורש מרכבים לעשות שימוש בגלגלים אליפטיים ע"מ להגביל את המהירות

המקסימלית).

פורסם
אמנם חמור, אבל אהבתי את תגובת המשטרה... זה חמור במיוחד על רקע התאונות שהיו

בסוף שבוע.

 

כמה מהן בדיוק נגרמו בגלל מהירות?

 

אני מניח שלפי המשטרה - כולן (גם אלו שבהן נדרסו אנשים שהלכו\חצו כביש מהיר,

הרי אם הנהגים היו נוהגים על 20 קמ"ש, הם היו מספיקים לעצור. בכלל, אני מציע להעביר

חוק חדש שדורש מרכבים לעשות שימוש בגלגלים אליפטיים ע"מ להגביל את המהירות

המקסימלית).

 

עומר , אם נחמיא לשנינו - GREAT MINDS THINK ALIKE...

http://news.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item.talkback&ac=555&path=22&id=375304&tb_id=1136704&tb_n_id=1136711&tb_p_id=1136698

 

ובמעט יותר צניעות - לא מצליח להבין את ההתלהמות הזאת שיש . בעצם למה לא ? הרי שטיפות מוח , בסופו של דבר - מחלחלות פנימה.

 

לא הגיע הזמן שבתור פורום בן למעלה מ-1000 איש נעשה משהו לטובת הכלל?

פורסם

דווקא אלה שצריכים להוות דוגמא כושלים...

הם טובים רק בלבלבל את המוח, כזה מגיע לכיס שלהם או במקרה הזה למכונית שלהם, הם שוכחים!!! :mad:

פורסם

אין משמעות לשלילה ל-30 לח"כ, מקסימום העוזר הפרלמנטרי שלו ינהג, או גרוע מכך משהו ממאגר הנהגים של מינהל הרכב הממשלתי.

 

אם אתם שואלים אותי הייתי לוקח לו גם את הרכב ל-30 יום.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אכן מסתבר ששטיפת המוח הזאת עובדת היטב. אני שומע מהרבה אנשים מסביב משפטים

שמבהירים לי שהם מאמינים שהמהירות היא אם כל הרוע שבעולם. אנשים שלא הייתי

מאמין עליהם עד ששמעתי אותם אומרים שהם נוסעים במסלול השמאלי, ואם מישהו מהבהב

להם שיזוזו, הם נשארים בכוונה במסלול השמאלי כדי למנוע מהרוצח המטורף ליסוע מהר יותר.

 

לפעמים אני לא מסוגל להתאפק ופותח בוויכוח איתם, וויכוח שכמעט אף פעם לא נגמר

בהבנה.

 

שמר - אין לי מושג מה ניתן לעשות בתור איגוד של כמה מאות אנשים (מתוך 1000+ אנשים,

יש 800 שמתחברים לפחות פעם בשבוע). כל הסימנים מראים על שהחבר'ה ברשויות העוקפות

והמחוקקות מעדיפים לכסות את התחת שלהם ולא לעשות מהפכות מיותרות, הרי סה"כ

זאת לא אשמתם שבני ישראלים הם כאלה חוליגנים על הכביש :x

פורסם
אכן מסתבר ששטיפת המוח הזאת עובדת היטב. אני שומע מהרבה אנשים מסביב משפטים

שמבהירים לי שהם מאמינים שהמהירות היא אם כל הרוע שבעולם. אנשים שלא הייתי

מאמין עליהם עד ששמעתי אותם אומרים שהם נוסעים במסלול השמאלי, ואם מישהו מהבהב

להם שיזוזו, הם נשארים בכוונה במסלול השמאלי כדי למנוע מהרוצח המטורף ליסוע מהר יותר.

 

לפעמים אני לא מסוגל להתאפק ופותח בוויכוח איתם, וויכוח שכמעט אף פעם לא נגמר

בהבנה.

 

שמר - אין לי מושג מה ניתן לעשות בתור איגוד של כמה מאות אנשים (מתוך 1000+ אנשים,

יש 800 שמתחברים לפחות פעם בשבוע). כל הסימנים מראים על שהחבר'ה ברשויות העוקפות

והמחוקקות מעדיפים לכסות את התחת שלהם ולא לעשות מהפכות מיותרות, הרי סה"כ

זאת לא אשמתם שבני ישראלים הם כאלה חוליגנים על הכביש :x

 

העלינו כבר הצעות , פה או במקומות אחרים.

לדעתי , הפעולה הכי נכונה (חוקית ) היא לאלץ את התנועה במספר כבישים ראשיים , מדי יום ,לנסוע במהירות החוקית ולא יותר. ניתן לעשות זאת , ובעזרת מספר נהגים ממשומע ולא גדול להראות לכל קברניטי המדינה לאיזה מצב ניקלע אם התנועה באמת תתנהל לפי החוק.

 

לא כל דבר חייב להתנהל בחוליגניזם.

פורסם

העלינו כבר הצעות , פה או במקומות אחרים.

לדעתי , הפעולה הכי נכונה (חוקית ) היא לאלץ את התנועה במספר כבישים ראשיים , מדי

יום ,לנסוע במהירות החוקית ולא יותר. ניתן לעשות זאת , ובעזרת מספר נהגים ממשומע ולא

גדול להראות לכל קברניטי המדינה לאיזה מצב ניקלע אם התנועה באמת תתנהל לפי החוק.

 

לא כל דבר חייב להתנהל בחוליגניזם.

 

אבל מה תשיג בזה? לדעתי הם יראו בזה הוכחה שהתשתית לא מספיק "רחבה", וצריך

עוד כסף כדי להגדיל אותה. כולם יודעים שיש פקקים גם במצב הנוכחי. הרי הבעיה הבסיסית

כאן היא שהם טוענים שהמהירות מסוכנת, ובאקט הזה לא נעשה שום דבר שיוכיח ההפך,

משהו שיצביע לכיוון הבעיה האמיתית (שאותה כבר טחנו אינספור פעמים ע"ג פורומים).

פורסם

לפעמים אני לא מסוגל להתאפק ופותח בוויכוח איתם, וויכוח שכמעט אף פעם לא נגמר

בהבנה.

 

:x

 

אני כבר התיאשתי מהויכוחים האלה. זה פשוט לא ייאמן עד כמה אנשים הם אטומים וסתומים בעניינים האלה. ומה שהכי מרגיז שמדובר הרבה פעמים באנשים אינטילגנטים, שמבינים משהו בחיים.

פורסם

לא אמרתי שצריך לנסוע במהירות המותרת אבל 172 קמ"ש זה הרבה יותר מהמהירות ההמוצעת (לדעתי) בכבישים הבינעירוניים שעומדת עד כ-120-130 קמ"ש.

 

אם אתה נוסע 172 כלומר כ-40 קמ"ש מעל המהירות הממוצעת של התנועה אתה מסכן את עוברי הדרך לא פחות מזה שנוסע 40 קמ"ש פחות מהממוצע....

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

העלינו כבר הצעות , פה או במקומות אחרים.

לדעתי , הפעולה הכי נכונה (חוקית ) היא לאלץ את התנועה במספר כבישים ראשיים , מדי

יום ,לנסוע במהירות החוקית ולא יותר. ניתן לעשות זאת , ובעזרת מספר נהגים ממשומע ולא

גדול להראות לכל קברניטי המדינה לאיזה מצב ניקלע אם התנועה באמת תתנהל לפי החוק.

 

לא כל דבר חייב להתנהל בחוליגניזם.

 

אבל מה תשיג בזה? לדעתי הם יראו בזה הוכחה שהתשתית לא מספיק "רחבה", וצריך

עוד כסף כדי להגדיל אותה. כולם יודעים שיש פקקים גם במצב הנוכחי. הרי הבעיה הבסיסית

כאן היא שהם טוענים שהמהירות מסוכנת, ובאקט הזה לא נעשה שום דבר שיוכיח ההפך,

משהו שיצביע לכיוון הבעיה האמיתית (שאותה כבר טחנו אינספור פעמים ע"ג פורומים).

 

לא. אתה תראה להם עד כמה המהירות המותרת מגוחכת.

×
×
  • תוכן חדש...