Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורקינט חשמלי מתקפל מומלץ


המהיר הזהיר

פוסטים מומלצים

מועדים לשמחה,

אני מחפש לקנות קורקינט חשמלי ומנסה להתמקד על דגם מסויים

השימושים שלי:

בעיקרון הקורקינט יהיה על בסיס קבוע בפאגז' ברכב, כשיש פקקים / נסיעה קלילה בתוך העיר וכדו' אני יסע איתו.

חשוב לי מאוד:

1.שיהיה מתקפל וקליל

2. שיסחב אותי בקלות יחסית (כ95 ק"ג...)

3. שיסע טוב בעליות וכדו' - אני לא מחפש ספורט, אבל שלא יזחל ואני ארגיש שאני סוחב אותו..

4. שיהיה לו בטריה איכותית שתחזיק יחסית הרבה זמן

5. אמין, בלי תקלות וכדו'

 

אשמח להמלצות.

תודה רבה

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לך לבדוק על הוייד בורד של סקוטאייר.
ומקווה שאתה לא מתכנן שהוא יהיה קבוע בבגאז כי עם סוללה כזו גדולה והחום שיש לנו בארץ זה מתכון לאסון.

 

עריכה אחרונה על ידי dinnnn
  • מעניין 1

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

https://ksp.co.il/mob/item/164336

מצאתי את זה, שנראה שיעשה את העבודה די טוב,

מה אתם אומרים?

ומה עם הקורקינט של שיאומי?

 

לפני 12 דקות, dinnnn כתב:

ממליץ לך לבדוק על הוייד בורד של סקוטאייר.
ומקווה שאתה לא מתכנן שהוא יהיה קבוע בבגאז כי עם סוללה כזו גדולה והחום שיש לנו בארץ זה מתכון לאסון.

 

יקר לי.

ואת האמת שאני כן מתכוון להשאיר אותו בפאגז' באופן קבוע...

זה משהו מסוכן?

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, המהיר הזהיר כתב:

 

ומה עם הקורקינט של שיאומי?

הקורקינט של שיואמי סוחב טוב במישור ובירידות. וזהו.

אני שוקל משהו בין 70 ל80 ובעליות של ירושלים הוא יכול להגיע למהירות של 1-2 קמש עד שנעצר. 

 

אז זה לא בשבילך.

בוקי בזמנו קנה כזה, התבאס והחליף לאחד יותר רציני. הוא כתב על בהרחבה. חפש ולמד :)

 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא מה זה קליל..

אני צריך משהו שיהיה בפאגז', אז חייב מתקפל..

ושלא יהיה יותר מידי כבד, יעני שלא יגרום לרכב לסחוב משקל יתר יותר מידי ושיהיה קל להרים ולהוריד אותו.

ממה שראיתי זה סביב 15 ק"ג, בא נגיד שעד 20-22 קג יהיה בסדר..

בהתחלה חשבתי על שיאומי, אחרי מה שאורח לרגע כתב @Buki לא היה מבסוט מהכלי אז ירדתי ממנו והתמקדתי בדגם שהמליצו כאן על 

Segway Ninebot KickScooter 

מצד שלישי, בדקתי עליו בגוגל וראיתי שהוא לא דגם מומלץ כ"כ, אנשים כותבים שהברגים מתפרקים פתאום וכדו'

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני 115 קילו. השיאומי לא סוחב בעליות, בכלל. ברור שעם רוכב יותר קל הבעיה פחות קריטית. 

הוא מאוד קל, 12 קילו בלבד, מאוד קומפקטי, אפשר לסחוב אותו ביד כמו תיק. נכנסתי איתו ככה לחנויות וקניונים איפה שמאפשרים את זה. 

רכבתי עליו משהו כמו 650 ק"מ, זה לא הרבה אבל לא היו לי תקלות חוץ מפנצ'ר אחד. קשה מאוד להחליף פנימית, הרסתי שתי פנימיות עד שהצלתי. 

 

חוץ מזה מדובר בכלי איכותי וחביב למחיר שלו אבל לא מתאים לשטח שאינו מישורי אלא אם כן אתה רזה מאוד. 

הטווח בפועל עומד אצלי על משהו כמו 16-17 ק"מ, טווח מוצהר 30. 

כמובן הרכיבה עליו תמיד ב "פול גז". 

 

 

מגבלה נוספת של שיאומי זה גלגלים קטנים והעדר מתלים, אתה מרגיש כל סדק וכל גרגיר חול על הכביש ואיפה שיש אבנים משולבות הוא לא נעים במיוחד, הוברציות מרדימות לך את הידיים. 

 

ניינבוט זה שיאומי עם גלגלי 10 אינץ' במקום 8 וסוללה גדולה יותר, לא יצא לי לרכב עליו ולא יודע עד כמה הוא פותר את בעיית הסחיבה. 

 

בסופו של דבר קניתי קורקינט אחר, הרבה יותר כבד ויקר אבל עם מתלים, בלמים בשני הגלגלים ולא רק באחורי וכזה שסוחב כמו שצריך. 

 

 

את השיאומי לא מכרתי ועדיין משתמש בו לנסיעות קצרות בשכונה. 

 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

95 ק"ג דורשים קורקינט חזק. אין פה שום קסם

שיצליח לגשר בין הדרישות הסותרות שהצגת.

 

השאיומי, למשל, פשוט יישבר, כנ"ל לגבי הניינבוט.

בנוגע לקיפול - כל קורקינט מתקפל ייכנס לתא המטען, גם השמנים שבהם.

 

שקלת אופניים מתקפלים חשמליים? יש מבחר גדול ולרוב קל לשלוף את הסוללה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני משתמש יום יום ב ווידבורד שהומלץ לך פה לכ 16 ק"מ ביום, (מהבית לרכבת > מהרכבת לעבודה ובחזרה).

הוא מאוד מתאים לדרישות שציינת, אם כי אין לו מתלים מה שגורם לי לרצות להחליפו. 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
בתאריך 10.4.2023 בשעה 11:21, המהיר הזהיר כתב:

בעיקרון הקורקינט יהיה על בסיס קבוע בפאגז' ברכב, כשיש פקקים / נסיעה קלילה בתוך העיר וכדו' אני יסע איתו.

בתאריך 10.4.2023 בשעה 11:40, המהיר הזהיר כתב:

ואת האמת שאני כן מתכוון להשאיר אותו בפאגז' באופן קבוע... זה משהו מסוכן?

בתאריך 10.4.2023 בשעה 19:26, המהיר הזהיר כתב:

אני צריך משהו שיהיה בפאגז'

 

בגאז' (כמו baggage), לא פגאז' (כמו של טנק מרכבה). אני אסע ולא יסע.

 

לשאלתך בפוסט השני - רעיון גרוע מאד להשאיר אותו בתא המטען, במיוחד בשמש הישראלית. יש כבר כמה מדינות באירופה שאסרו על העלאת קורקינטים לאוטובוסים ורכבות משום שהסוללות שלהם כל הזמן מתחממות ומתפוצצות. זה יותר גרוע מהסמסונג נוט לפני כמה שנים. אין שום בקרת איכות על הסוללות האלה, ונראה שאף יצרן לא חסין מפני תקלות בתחום הזה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק אוסיף שגם אם לא ישרף לך האוטו הסוללה לא תשרוד הרבה בתנאי החום שהיא תחווה בבגאז' של האוטו.

 

הלחץ שיתפתח בתאים בגלל החום במיוחד כאשר הסוללה תיהיה טעונה עד הסוף יהרוס אותה ולדעתי טווח הנסיעה אחרי שנה ירד ביותר מחצי. 

 

מדי פעם יש לי סוללה של מברגה באוטו ובשבועיים האחרונים אני דואג לקחת אותה איתי למשרד. 

עריכה אחרונה על ידי rev-Match

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, Derish כתב:

בגאז' (כמו baggage), לא פגאז' (כמו של טנק מרכבה). אני אסע ולא יסע.

[רגע של עברית]

תָּא מִטְעָן במקום baggage

כַּדּוּר במקום פגאז' (בטנק)

[\רגע של עברית]

 

  • רעיון טוב! 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...