Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

לחר קריאת מספר שרשורים כאן על אנשים שצבעו חלקי פלסטיקה ברכבם בעזרת ספרי:

dupli-color

car's

"צבע לרכב גימור מיקצועי"

החלטתי גם אני לעשות כך, אבל כשהגעתי להום-סנטר המוכר אמר לי שהצבע הנ"ל מיועד בעיקר לצביעת הפח של הרכב - ולא בפנים!

ושפלסטיק כלשהו נצבע בצורה הטובה ביותר ע"י ספרי מיוחד לפלסטיק שנקרא:

"פלסטיק ספריי" (באנגלית fusion - for plastic)

גם של יעקבי...

מה נכון?!?

תודה,

צביקה

 

עריכה: כמו כן הוא אמר שאין צורך בצבע יסוד בכל מקרה בשימוש בספררי לפלסטיק (מצוין עליו בבירור "אין צורך בצבע יסוד")

...Carpe Diem

פורסם

אני צבעתי בעזרת dupli-color (על שכבת פריימר) את הפלסטיקים בתוך האוטו לפני בערך חודשיים שלושה והתוצאות חבל על הזמן.

 

כשקניתי את הספריי בהום סנטר, גם לי המוכר אמר שעדיף לקנות את הספריי המיוחד לפלסטיק. מכיוון שראיתי המון פרוייקטים שיצאו מצויינים עם פריימר + צבע רגיל (dupli), החלטתי לא לקחת סיכון ולהישאר עם מה שפועל...

אם בא לך לנסות את הספריי היעודי לפלסטיק אז בהצלחה ותראה תוצאות.

 

נ.ב.

האוטו שלי עומד כל יום בשמש ולא קרה כלום לצבע או לפלסטיק. נראה כמו חדש :)

Current: Ford Fiesta ST2

Past: Skoda Fabia 1.2TSI Sport

Peugeot 206 XS

פורסם
אני צבעתי בעזרת dupli-color (על שכבת פריימר) את הפלסטיקים בתוך האוטו לפני בערך חודשיים שלושה והתוצאות חבל על הזמן.

 

כשקניתי את הספריי בהום סנטר, גם לי המוכר אמר שעדיף לקנות את הספריי המיוחד לפלסטיק. מכיוון שראיתי המון פרוייקטים שיצאו מצויינים עם פריימר + צבע רגיל (dupli), החלטתי לא לקחת סיכון ולהישאר עם מה שפועל...

אם בא לך לנסות את הספריי היעודי לפלסטיק אז בהצלחה ותראה תוצאות.

 

נ.ב.

האוטו שלי עומד כל יום בשמש ולא קרה כלום לצבע או לפלסטיק. נראה כמו חדש :)

אם תמשיך להעמיד את הרכב בשמש ללא מגן שמש על השמשה הקדמית הפלסטיקים ייסדקו לך וישברו לך במיוחד בפיג'ו שידוע שאיכות הפלסטיקים שם לא משהו בלשון המעטה..

פורסם

צביקה, לפי שבועיים עמדתי בדיוק בפני אותה התלבטות שבה אתה עומד.

בסופו של דבר קניתי את הספריי צבע של יעקובי שלא דורש פריימר, לכה של יעקובי ופריימר של יעקובי.

 

הצבע נתפס מצויין ומחזיק בנתיים מצוין, הוא יצא יפה ואני מרוצה, אין לך מה לפחד מלקנות אותו האו צבע טוב.

אני שמתי גם פריימר בשביל שהצבע לא ירד להרבה זמן(למרות שלא צריך) וגם בגלל שהפריימר צובע את הפלסטיקים בלבן במקום שחור וזה מדגיש יותר את הצבע האדום שעליהם.

 

מקווה שיצא לך יפה.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

זה נכון הקאר ספריי הוא לפח, אני לא ניסיתי אותו לכן איני יכול להעיד עליו

 

בנוגע לפלסטיק ספריי זהו חומר פנטסטי שבצביעה איתו ועם לבן רגיל מרגישים בהבדל

אצלי המראות צבועות עם הפלסטיק ספריי אתם יכולים לראות לאחר 3 חודשים בשמש הכל בסדר

אבל הצבע הזה באמת יקר קרוב ל40 שקל בקבוק אולם איציק אמר שאפשר לקנות בחצי חינם ב20

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

הספריי של יעקבי הוא באיכות חבל על הזמן, אבל הוא יקר וצריך לדעת לעבוד איתו. ספריי DUPLI COLOR הוא בגימור עמיד במיוחד למים (בדוק!)

עם מחירי הדלק של היום צריך להיות יצירתיים...

"...торможу редко, но метко"

פורסם

שאלה קטנה:

איך לכה משנה את הצבע? (יותר כהה, יותר מט...??) ועד כמה היא עוזרת בהגנה עליו?

סיימתי את הצביעה בספריי פלסטיק בצבע כסף-מט ואני מרוצה מהצבע, אך הבנתי שכדאי לעשות גם לכה...?

...Carpe Diem

×
×
  • תוכן חדש...