Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי רכב מזדה 3 שנת 2008

צירפתי תמונות של פינות ברכב שיש בהם שפשוף רציני, הורדת צבע, קילוף וגם שריטות.

האם שווה להשקיע ברכב כזה על לתקן את החיצוניות שלו ? כמה זה יכול לעלות תיקון של 2 המכות ? מישהו נתן לי הצעה של 6,000 שח. זה הגיוני סכום כזה?

הרכב במצב מכני מעולה ומפריע לי המראה החיצוני הפגוע שלו...

 

תודה מראש

 

 

IMG_0005.jpg

IMG_0012.jpg

🚗 MAZDA 3 2008

פורסם

6,000 ש"ח (כולל מע"מ?) נראה לי יקר לתיקון וצביעת הפגוש אח' ימין וקצה הכנף

וכדאי לברר בעוד מקומות.

אם המכונית במצב טוב ומתאימה לך לשימוש ואתה רגיש לפגיעות האלו, אז תקן זאת.

מהיכן אתה בארץ?, כי אולי ניתן יהיה לכוונך למקומות אחרים לקבלת הצעות מחיר נוספות.

בברכה  -  רפי לין

פורסם

מה פתאום. ב-6000₪ אתה עושה צביעה/עיטוף לכל הרכב קומפלט, לא מחיר הגיוני בשום צורה.

לגבי האם שווה, על זה רק אתה יכול לענות.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם
לפני 14 שעות, רפי לין כתב:

6,000 ש"ח (כולל מע"מ?) נראה לי יקר לתיקון וצביעת הפגוש אח' ימין וקצה הכנף

וכדאי לברר בעוד מקומות.

אם המכונית במצב טוב ומתאימה לך לשימוש ואתה רגיש לפגיעות האלו, אז תקן זאת.

מהיכן אתה בארץ?, כי אולי ניתן יהיה לכוונך למקומות אחרים לקבלת הצעות מחיר נוספות.

בברכה  -  רפי לין

אני מפ"ת. ואני אכן רגיש לפגיעות האלו... יקה... 

🚗 MAZDA 3 2008

פורסם

את כל מה שיש בדלת, הייתי מתחיל עם פוליש ורואה מה המצב בדיוק. את הפגוש אפשר לצבוע עצמאית או במוסך וכאן המחירים הם באזור 500-600 שקל לצביעה סבירה ללא פירוק הפגוש ועד ל-1800 שקל לצביעה ברמת יצרן עם פירוק מלא של הפגוש. לרכב ישן לא הייתי מתאמץ לקבל רמה של יצרן אלא רק שיהיה נעים בעין, כלומר להסתפק בציעה של 500-600 שקל. 

 

ולגבי היקה? מבין אותך בהחלט :-) 

  • רעיון טוב! 1
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 23.3.2023 בשעה 22:35, ch28566 כתב:

את כל מה שיש בדלת, הייתי מתחיל עם פוליש ורואה מה המצב בדיוק. את הפגוש אפשר לצבוע עצמאית או במוסך וכאן המחירים הם באזור 500-600 שקל לצביעה סבירה ללא פירוק הפגוש ועד ל-1800 שקל לצביעה ברמת יצרן עם פירוק מלא של הפגוש. לרכב ישן לא הייתי מתאמץ לקבל רמה של יצרן אלא רק שיהיה נעים בעין, כלומר להסתפק בציעה של 500-600 שקל. 

 

ולגבי היקה? מבין אותך בהחלט :-) 

שאתה אומר

ציטוט

כאן

המחירים כאן הם 500-600 לאיפה אתה מתכוון? 

🚗 MAZDA 3 2008

×
×
  • תוכן חדש...