Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

החלטתי לנסות לשכפל לבד שלט לחנייה. לא רוצה להיות תלוי בחברת השערים. 

השער הוא של חברת BFT    

קניתי שלט תואם ועכשיו צריך סיוע בביצוע  🙂

 

מצרף תמונות

BC11CD45-2AD5-4EBB-8FDE-F73989B2B913.jpeg

6C356582-9C78-4811-8966-4B01F07B5389.jpeg

228FCFE1-8E45-4763-8C9C-4FD11AD9742C.jpeg

ההבדל בין חכם לטיפש הוא ששניהם חושבים אותו דבר רק שהטיפש אומר את זה בקול..:wink:

פורסם

מצטרף לבקשה, בועד בית אצלנו רוצים 200 שקל על שלט נוסף, אם אני הולך לחנות שכפול זה יעבוד? 

פורסם
לפני 35 דקות, om2 כתב:

רוב הסיכויים שתצליח לשכפל בלי צורך במחסום עצמו אלא רק שלט משלט.ביוטוב יש הדרכות

ניסיתי את ההדרכות האלה. 

זה לא עובד מהסיבה שהחברה שמה מנגנון הגנה בשביל למנוע שכפולים כאלה (לבקשתי, (אני קשור לועד הבנין))

שכפול נעשה רק דרך הועד ודרך החברה. 

אני רוצה לשכפל לעצמי בלבד שלט נוסף. 

לכן העלתי את התמונות של הלוח שאם מישהו מבין בזה יוכל לעזור. 

  • רעיון גרוע 1

ההבדל בין חכם לטיפש הוא ששניהם חושבים אותו דבר רק שהטיפש אומר את זה בקול..:wink:

פורסם (נערך)

https://www.aliexpress.com/item/1005005058249906.html?spm=a2g0o.productlist.main.5.3f1019b42dEcBR&algo_pvid=ecb1f3b0-7e0e-4243-bb0e-f255a1e63c46&algo_exp_id=ecb1f3b0-7e0e-4243-bb0e-f255a1e63c46-2&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000031481678307"}&pdp_npi=3%40dis!ILS!14.13!7.06!!!!!%402100bb6416781285228328819d0729!12000031481678307!sea!IL!170179707&curPageLogUid=R6RsCpfzdC8i
 

שלט שיודע לשכפל משלט אחר..

עובד על חלק ניכר מהשערים, אך לא על כולם (על עוד דברים חוץ משערים)
אם מוכן לקחת סיכון של 7 ש"ח, יכול לנסות מזלך

עריכה אחרונה על ידי CartMan2oo5
פורסם
לפני שעתיים, CartMan2oo5 כתב:

כמו שאמרתי

יש מנגנון הגנה

מחפש מישהו שיודע לומר לי על צריך ללחוץ בלוח כדי לשכפל

ההבדל בין חכם לטיפש הוא ששניהם חושבים אותו דבר רק שהטיפש אומר את זה בקול..:wink:

פורסם

זה לא ששמו הגנה...

אלא יש שני סוגי שלטים.

קוד קבוע ששולח כל פעם את אותו הקוד. פשוט לשכפול 

 

וקוד משתנה, מסובך יותר לשכפול ומצריך בדרך כלל להגיע לשער.

 

אין לי ניסיון אישי עם שכפול של קוד משתנה אך נסה את הסרטון הזה. אולי הוא יעזור לך.

 

 

.

פורסם (נערך)
לפני 45 דקות, barakmaster כתב:

כמו שאמרתי

יש מנגנון הגנה

מחפש מישהו שיודע לומר לי על צריך ללחוץ בלוח כדי לשכפל

נתקלתי בחברים שטענו שיש הגנה והשלט הצליח לשכפל, מנגד הגעתי לשערים דיי ישנים ופשוטים יותר טכנולוגית וזה לא הצליח לשכפל, רב השערים עובדים בתדר אחיד של 433MHz, השלט שהצעתי יודע "לקלוט" תדר 433 ששודר ולהעתיק אותו לעצמו.. אם אתה מאיזור הדרום מוזמן לבוא לקחת שלט לבדיקה.. (כל זה במידה ויש שלט אחר שאפשר להעתיק ממנו). אם בדקת כבר את הנושא ויש לזה הגנה למה שציינתי אז הדרך שפרסם om2 צריכה לעבוד, רק לפי מדריך של החברה של השער.

 

תנסה לחפש כפתור שכתוב לידו learn או programm או p או ציור של גלגל שיניים, משהו בסגנון, בדרך כלל הכפתור ממוקם פיזית ליד האנטנה של הלוח או ליד הספק כח, תלחץ עליו בלי הפסקה עד שהמנורת לד שצמודה אליו תדלק קבוע או תהבהב, אחרי זה תלחץ על הכפתור בשלט שאתה רוצה ללמד אותו, לחיצות קצרות עד שהמנורה על הלוח תתכבה.

אם יש דגם מדוייק של השער על זה יעזור להתמקד יותר

עריכה אחרונה על ידי CartMan2oo5
  • מעניין 1
פורסם
לפני 12 שעות, CartMan2oo5 כתב:

נתקלתי בחברים שטענו שיש הגנה והשלט הצליח לשכפל, מנגד הגעתי לשערים דיי ישנים ופשוטים יותר טכנולוגית וזה לא הצליח לשכפל, רב השערים עובדים בתדר אחיד של 433MHz, השלט שהצעתי יודע "לקלוט" תדר 433 ששודר ולהעתיק אותו לעצמו.. אם אתה מאיזור הדרום מוזמן לבוא לקחת שלט לבדיקה.. (כל זה במידה ויש שלט אחר שאפשר להעתיק ממנו). אם בדקת כבר את הנושא ויש לזה הגנה למה שציינתי אז הדרך שפרסם om2 צריכה לעבוד, רק לפי מדריך של החברה של השער.

 

תנסה לחפש כפתור שכתוב לידו learn או programm או p או ציור של גלגל שיניים, משהו בסגנון, בדרך כלל הכפתור ממוקם פיזית ליד האנטנה של הלוח או ליד הספק כח, תלחץ עליו בלי הפסקה עד שהמנורת לד שצמודה אליו תדלק קבוע או תהבהב, אחרי זה תלחץ על הכפתור בשלט שאתה רוצה ללמד אותו, לחיצות קצרות עד שהמנורה על הלוח תתכבה.

אם יש דגם מדוייק של השער על זה יעזור להתמקד יותר

תודה על התשובה המפורטת. 

 

אני גר בקרית מלאכי, באיזור שלך?

ההבדל בין חכם לטיפש הוא ששניהם חושבים אותו דבר רק שהטיפש אומר את זה בקול..:wink:

פורסם
לפני 6 שעות, barakmaster כתב:

תודה על התשובה המפורטת. 

 

אני גר בקרית מלאכי, באיזור שלך?

אני גר בשדרות, לא כזה קרוב אבל גם לא כזה רחוק, אם תיהיה באיזור מוזמן להשאיל שלט לבדיקה או לחילופין אם אדע שאגיע לאיזור אצור איתך קשר

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 7.3.2023 בשעה 18:43, CartMan2oo5 כתב:

אני גר בשדרות, לא כזה קרוב אבל גם לא כזה רחוק, אם תיהיה באיזור מוזמן להשאיל שלט לבדיקה או לחילופין אם אדע שאגיע לאיזור אצור איתך קשר

אם תהיה באיזור שלי אשמח שתיצור קשר. 

0503000094 ברק

תודה רבה

  • רעיון טוב! 1

ההבדל בין חכם לטיפש הוא ששניהם חושבים אותו דבר רק שהטיפש אומר את זה בקול..:wink:

×
×
  • תוכן חדש...