Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם זאת הגרסת מנוע שמותקנת ברכבים שמגיע לארץ הקודש, רואים בבירור, מאיפה לי מאיפה התמונה הזאת, אבל כמו שטענתי מהתחלה, מה שבטוח אין פה הזרקה ישירה !
ולסיכום, זה לא חדש שבמוסך רשת יבואן (במיוחד קוריאניות, זכור לי עם קיה נירו פלאגאין שלי) לא שמים את השמן ממש לפי תקן הכי מדוייק, ומומלץ לא לשאול אותם יותר מדי שאלות...זה פס ייצור,מקור רווח עיקרי חחח
 

פורסם

יש פה תמונה מויקיפדה של מנוע יונדאי אחר שרואים בו שני קונקטרים של מזרקים אחד ליד השני.

 

פותח השירשור, האם זה אותו דבר אצלך? אתה יכול לצלם? זה רק מתוך סקרנות, לוודא שזו הגירסה שמגיעה לארץ.

2028821100_1920px-2022_Kia_Sonet_GL_1.5AT_gray_engine_view_in_Brunei2.thumb.jpg.992a61aff71d4793527c4c67437ff526.jpg

 

 

פורסם

טוב, מכוון ממילה ביזבזנו כל כך הרבה על מנוע המעאפן הזה, עוד 2 דקות השקעתי, לקחתי VIN שרירותי ממאגר

I10IL.png.f9a0eba8fb805b80bd757502dca7df8a.png

 

לא צריך שום ניחושים, התשובה מולכם

1295758800_G4LFPipe.thumb.png.efe5e547f5c3bb28ea5909f3876eb4cd.png

 

בקיצור מגיע עם הזרקה כפולה, בתצורה Dual-Port Fuel Injection (DPFI)...סוף דיון.
 

  • רעיון טוב! 1
  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...