Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כדאי מאיזו בחינה?

 

אם אתה צריך לא למות מרעב - כנראה שכדאי.

אם אתה ארכיטקט תוכנה בכיר בגוגל שמחפש לשנות כיוון - כנראה שלא.

  • מצחיק 5

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 9 דקות, vadim6385 כתב:

כדאי מאיזו בחינה?

 

אם אתה צריך לא למות מרעב - כנראה שכדאי.

אם אתה ארכיטקט תוכנה בכיר בגוגל שמחפש לשנות כיוון - כנראה שלא.

מבחינת שכר, תנאים, עבודה קשה פחות קשה?

פורסם (נערך)

תלוי ביחס למה.

אתה שואל שאלה ומצפה לתשובה בינארית כן/לא.

 

אתה כל היום על הכביש והשכר הוא שכר מינימום. תנאים - לפי מה שמגיע לך לפי החוק, אל תצפה למשהו מעבר. היחס שתקבל - כמו לעובד של מינימום שאפשר להחליף תוך 5 דקות.

 

לא מכיר את התפקיד ספציפית, אבל הגיוני שהעבודה תהיה במשמרות.

 

תחליט בעצמך אם כדאי לך או לא.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 5 דקות, vadim6385 כתב:

תלוי ביחס למה.

אתה שואל שאלה ומצפה לתשובה בינארית כן/לא.

 

אתה כל היום על הכביש והשכר הוא שכר מינימום. תנאים - לפי מה שמגיע לך לפי החוק, אל תצפה למשהו מעבר. היחס שתקבל - כמו לעובד של מינימום שאפשר להחליף תוך 5 דקות.

 

לא מכיר את התפקיד ספציפית, אבל הגיוני שהעבודה תהיה במשמרות.

 

תחליט בעצמך אם כדאי לך או לא.

שכר מינימום? הייתי בטוח שכר של 8+ אלף.

פורסם
לפני 3 דקות, gollu כתב:

ב8 זה שווה. לך על זה

הבן אדם אמר לי גג 6-8 עם שעות נוספות לא אמר לי שכר שעתי אבל זה עבודות חרא של רישיון ב' אין הרבה כסף בזה בעבודות הללו.

פורסם

בכל הפוסטים שאתה פותח אני רואה שאתה רוצה להשיג מידע אבל משתדל לפרט לנו כמה שפחות.

כמו שודים כתב, מה זה כדאי??

איפה אתה נמצא כרגע? מה אתה מחפש? מה המרחק לעבודה? מה השעות? מה השכר? על מה דיברו איתך? משמרות? כולל שבתות?

למה להסתיר מידע? אנחנו באים לעזור, לא לגנוב משרות.

בתור אחד שהיה נהג שינוע אני יכול להגיד לך שכן זה מאוד כדאי. הייתי מגיע לשכר של 10-12 ברוטו בחודש. 

אבל העבודה הייתה בנתבג וטחנתי כ 200-240 שעות בחודש כולל שישי שבת לילות.

אז המידע שאתה לא מפרט לנו מאוד מקשה על להביא תשובה חד משמעית.

  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014 Manual

פורסם
Just now, iEminem כתב:

בכל הפוסטים שאתה פותח אני רואה שאתה רוצה להשיג מידע אבל משתדל לפרט לנו כמה שפחות.

כמו שודים כתב, מה זה כדאי??

איפה אתה נמצא כרגע? מה אתה מחפש? מה המרחק לעבודה? מה השעות? מה השכר? על מה דיברו איתך? משמרות? כולל שבתות?

למה להסתיר מידע? אנחנו באים לעזור, לא לגנוב משרות.

בתור אחד שהיה נהג שינוע אני יכול להגיד לך שכן זה מאוד כדאי. הייתי מגיע לשכר של 10-12 ברוטו בחודש. 

אבל העבודה הייתה בנתבג וטחנתי כ 200-240 שעות בחודש כולל שישי שבת לילות.

אז המידע שאתה לא מפרט לנו מאוד מקשה על להביא תשובה חד משמעית.

אני עובד בעבודה שכר מינימום פשוטה.

אני מחפש להרוויח בהרבה מעל המינימום.

שזה לפחות את ה 8-12 אלף ללא ניסיון.

אני מחפש ללא שבתות וללא חגים.

פורסם

אני לא יודע לענות האם לפי הפרטים שאתה מוסר תוכל להגיע ל 8-12 אלף בחודש.

כמה מציעים לך לשעה? מה שעות העבודה שמציעים לך? מה המרחק של העבודה מהבית?

או שהבנתי אותך לא נכון, ולא הציעו לך משרה כזו, אלא אתה מחפש כזו.

 

בכל אופן התפקיד הוא בדרך כלל לנהוג ברכבים חדשים של חברת הליסינג עבורה אתה עובד, ולתאם מול לקוחות מתי אתה לוקח ומחזיר להם רכבים ודברים כאלה.

זכור לי שיש בפורום גולש שעבד בזה בעבר, והוא ציין שזה לא כזה תענוג - להיתקע עם רכבים בצד הכביש עד שיבואו לחלץ אותך, שעות לא שעות, קריעת תחת.

אין לי שמץ לגבי השכר. 

מבחינת כדאי - אני באופן אישי לא מכיר משרות של 8-12 בחודש ללא ניסיון, מעבר לדפיקת שעות בכל עבודה אפשרית. 

תשקול את הפרטים ותבדוק אם תהיה מרוצה. כי בשעות של 8-18 תצטרך חצי יום חופש לסידורים כל פעם שיצוץ לך משהו - רופא, שיננית, סתם פגישה עם חברים בצהריים, וכו'.

Ford Fiesta 2014 Manual

פורסם

אחד העובדים שלי היה נהג של חברת ליסינג, אוכל לשאול אותו.

מה כן הוא שומר שבת, אז הוא עבד רק במשך השבוע.אז זה מתאים למה שאתה רוצה.

אם בשבילך זו רק עבודה זמנית? בשביל להרוויח כרגע כסף?

אני יכול להגיד שהבחור שעובד איתי עכשיו, הוא גם בתפקיד שכמעט כולו נהיגה, והרבה יותר קל לו מהשינוע בליסינג. בטוח בתנאים שמסביב ואופק תעסוקתי.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

"כדאי" זו שאלה יחסית. אתה צריך לברר מה תנאי העבודה שהוצעה לך, מה תנאי השכר ומה הסיכוי לקידום. 

 

שאלה חשובה נוספת: מה טווח הזמן שאליו אתה מכוון? אם מדובר בגישור עד לתחילת לימודים או עבודה אחרת זה מצב שונה מתפקיד שאתה בוחן לטווח ארוך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

השכר הוא מינימום או קרוב לזה.

ב8+ הזה מגיע ממלא נוספות וימי שישי.

משמרות עובדים בנתב״ג.

 

אף אחד לא ישלם לך 12 אלף על עבודה שכל אחד יכול לעשות.

או שהיא קשה פיזית ולכן התשלום גבוה או דורשת מיומנות כלשהי.

 

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

בחברות ליסינג יש גם משאיות קלות (c1) ולכן יחליפו אותך ברגע שיזדמן להם נהג עם רשיון למשאית. 

 

אני במקומך, הייתי מכין תוכנית של צפי אירועים, כגון: התחלת לימודים, מעבר לעיר אחרת וכו… ובהתאם מתייעץ מה כדאי לעשות. 

 

אני ממליץ שתעבוד בעבודה שתאפשר לך ללמוד רישיון למשאית כדי שתהיה יותר רלוונטי בשוק העבודה ולא בורג שניתן להחליפו מהר. 

פורסם (נערך)
לפני 31 דקות, חולה רכב#1 כתב:

בחברות ליסינג יש גם משאיות קלות (c1) ולכן יחליפו אותך ברגע שיזדמן להם נהג עם רשיון למשאית. 

 

אני במקומך, הייתי מכין תוכנית של צפי אירועים, כגון: התחלת לימודים, מעבר לעיר אחרת וכו… ובהתאם מתייעץ מה כדאי לעשות. 

 

אני ממליץ שתעבוד בעבודה שתאפשר לך ללמוד רישיון למשאית כדי שתהיה יותר רלוונטי בשוק העבודה ולא בורג שניתן להחליפו מהר. 

רישיון למשאית אני מתכוון לעשות כבר המון זמן כנראה בקרוב אתחיל עם התהליך, הבנתי זה 20 שיעורים חובה ותיאוריה עם תוספת משקלים.

רישיון C הבנתי שזה כבר סיפור כי בירוקרטיה לא פשוטה לעשות צריך לעשות מבחן עם 1000 שאלות במידטון וים בדיקות כולל שיחה עם פסיכולוג, אחד שעובד איתי שעשה למשא כבד אמר לי השכר גבוה. 

בדקי וצריך שהיה שנה רישיון C1 ואז אפשרי לעשות C.

כרגע אני עובד בעבודה של מינימום, פתחתי אשכול כי הציעו לי לעבוד בזה ולעזוב את מקום העבודה הנוכחי, לכן שאלתי.

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...