Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים וחברות, אני מחפש אוטו במחיר נמוך מאוד כרגע, בלית ברירה לבינתיים.

סביב ה-5000 ש"ח.

 

חבר של חברים מציע פיג'ו 307 2002 אוטומטי טיפטרוניקס  240,000 ק"מ 1.6 ב-4000 ש"ח. אדם הגון מאוד כמה שאני מבין.

לדבריו:

- אין תאונות

- מטופל טוב, בהתחלה במוסך פיג'ו, בשנים האחרונות במוסך "כללי".

-  לא היו בעיות גיר וראש מנוע.

- יש כמה תקלות קטנות יחסית שסיפר עליהן בפירוט: חור בצינור של האגזוז, צריך להחליף צינורית בחימום, הנעה חשמלית של המראות לא עובדת. דברים סבירים למחיר כזה לאוטו בגיל הזה.

 

סה"כ נשמע לי הוגן וסיכוי לא רע שלא אצטרך לזרוק אותו לפח תוך שנה.

 

דעות?

  • ספונסר פורום
פורסם

נשמע שאתה יודע בהחלט על אילו נקודות להתעכב כשאתה מחפש רכב, ובפרט רכב ישן.

ה-307 בשנתונים הללו היה מודל חדש עם לא מעט "גליצ'ים" באלקטרוניקה לעיתים קרובות.

מניח שאם הגיע בשעה טובה ל-240,000 ק"מ סימן שאכן טופל כמו שצריך.

הבעיה היחידה, כמו בהרבה רכבים בגיל הזה, היא שצריך בעצם לנחש כמה הוא קרוב לסוף דרכו.

בניגוד לעצה הכללית של "לך על יפנית ישנה וזהו" (וכמובן שאין לי כלום נגד יפניות ישנות...)

אני חושב שברכב כזה חשוב מאד גם להבין מי היו הבעלים ואיך טופל.

לכן, קח את הרכב למכונאי שמכיר 307 כדי שיבדוק את המכלולים על הליפט, ואם הרכב עדיין משמיע את כל הקולות הנכונים,

מעביר הילוכים בצורה סבירה (גיר AL4 שלו ידוע לשמצה, אבל לרוב תיקון נגמר בכמה מאות טובות של שקלים בהחלפת סולנואיד או שניים), ונראה בריא מלמטה - זו לא תהיה קנייה גרועה.

בלי בדיקה כזו - קח בחשבון שאתה פשוט מהמר יותר על הסיפור שמאחורי האוטו מאשר לבדוק עובדות בשטח.

  • רעיון טוב! 1

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

פורסם

לרכוש רכב בן 21? רק אם אתה הרפתקן, ויש לך כסף וזמן מיותרים.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ומהצד השני, אימפרזות מזדקנות מצויין (ועמידות יחסית גם בתחזוקת שבר),
בן של שכן קנה לפני שנה יאריס ב5K (מזדקנת עם 260K ק"מ) וכבר שנה מתנייד איתה ללא בעיות,

מאזדה 3 גם מגלה שרידות מצויינת
מניח שיהיה ישור קו כמעט בכל רכב של 5K, לגבי ההמשך - לך תדע.

פורסם
לפני שעתיים, zvit כתב:

לרכוש רכב בן 21? רק אם אתה הרפתקן, ויש לך כסף וזמן מיותרים.

ועוד צרפתי עם גיר מושמץ

.

פורסם

AL4 גיר מושמץ אך מוכר היטב ולא סיפור היום להחליף סולונואיד. עברו הימים שהחליפו את כל הגיר כי לא ידעו לטפל בו.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

בדיקה לרכב בגיל הזה לא שווה כלום ותהיה שחורה משחור.

 

אם אתה לא יודע ואין לך מספיק ידע לבדוק ולהעריך לבד אל תרכוש את הרכב יש סיכוי לא רע שה-4000 ש"ח הללו יצמחו מהר מאד לאלפים רבים 

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

בתקציב כזה אתה צריך לרכוש את הרכב הכי מטופל,לא ממש משנה איזה, זה מחיר של קורקינט,קח בחשבון שיהיה תקלה  משתעותית הרכב הזה יגרט כנראה,חוץ מזה שזה כבר פעמיים טסט בשנה.

תבדוק שמזגן עובד וכמה זמן טסט, וזהו בערך.

בגדול זה אחלה רכב אבל לא הייתי נכנס לזה אם אתה צריך רכב אמין.

בדיקה? איזה בדיקה בדיוק יש לעשות לרכב כזה? זה שהוא עובר טסט זה כבר הישג.

תביא חבר מכונאי שיציץ עליו וזהו

עריכה אחרונה על ידי miatanc
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

מכרתי כזו 2003 עם 150 ומשהו אלף קמ לפני חצי שנה ב-5,500 בערך. אחרי טסט.

מצב מתוקתק יחסית (צריך היה להחליף דוד אחורי וכריות בולם וזהו).

 

אחלה רכב

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

  • ספונסר פורום
פורסם
לפני 12 שעות, zvit כתב:

בדיקה לרכב בגיל הזה לא שווה כלום ותהיה שחורה משחור.

 

ברור שאין טעם לקחת למכון בדיקה. 

לכן הצעתי לקחת למכונאי טוב - למשל מוסך גבע - שיודע לתת הערכה מקצועית בדיוק בשאלה הזו: האם לקנות

ב-4000 ואז להוסיף סכום סביר ליישור קו / טיפול, או שימצא ריג'קטים כאלו כבדים שיפסלו את הקנייה.

 

אנחנו לא בדיון תאורטי - פות"ש צריך לעבוד עם מה שיש, ובמחיר כזה אין לי ספק שמה שקובע הוא רק מצב הרכב ולא

אם הוא יפני/צרפתי וכו'. 

לפני כמה שנים רכשתי 307XS 2.0 שנת 2003 לבני, מיד 1 עם 72000 ק"מ... אפס תקלות ל-3 השנים הבאות, הנאה צרופה

מרכב שתוחזק כמו שצריך. עם טיפה סבלנות ומזל - אפשרי למצא גם כאלה.

 

  • רעיון טוב! 2

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

פורסם
לפני 40 דקות, הלוחש למכוניות כתב:

אנחנו לא בדיון תאורטי - פות"ש צריך לעבוד עם מה שיש, ובמחיר כזה אין לי ספק שמה שקובע הוא רק מצב הרכב ולא

אם הוא יפני/צרפתי וכו'. 

 

אני חולק עליך, וחושב שפות"ש יכול להמר אם הוא מסוגל לעמוד בתוצאות ההימור (שעלול להכשל במוקדם או במאוחר)

 

דעתי היא שלמעט מצב של רכב שאתה מכיר אותו ואת הבעלים שנים, ויודע שטופל כהלכה, מן הראוי לא להכנס לעסקת לרכישת רכב עם תקציב נמוך מ-20K.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כאחד שמתעסק בעיקר עם רכבים מתחת 20K ואף מתחת 10K אני יכול להגיד לך שבמידה והרכישה נעשית בצורה מושכלת עם בדיקת מכונאי שאתה סומך עליו, בדרך כלל ההימור מצליח.

גם ב-25K תקבל רכב שהוא הימור גדול ומכיר כמה ש-"השקיעו" 20-30K כי סברו כמוך מתוכם חלק נפלו כהוגן.

פורסם
בתאריך 23.8.2022 בשעה 10:43, phillphill כתב:

דעות?

מה השימוש שלך באוטו? ק"מ שנתי?

האם אתה גר במקום שיש תחבורה ציבורית ואתה לא תלוי ברכב להגעה לעבודה?

 

 

אם זה לנסיעות קצרות נגיד 4000-5000 בשנה ויש לך אפשרות להסתדר בלי רכב כשצריך ואתה מוכן להכנס קצת לתחום DIY ולתקן חלק מהדברים לבד, אפשר לחשוב בכיוון.

 

 

אם אתה גר ביישוב מרוחק ומתכוון לעשות 20 אלף בשנה, עזוב את זה.

  • אהבתי 2

 

 

×
×
  • תוכן חדש...