Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, עברתי דירה ומאינטרנט של הוט עברתי לסיבים של פרטנר. 

 

מחשב אחד נייח מזהה את הרשת ומתחבר אלחוטית עם דונגל פשוט של TP LINK. המחשב השני עם אותו דונגל לא רואה את הרשת(אבל רואה רשתות אחרות של השכנים) 

2 המחשבים נמצאים באותו מיקום, באחד מותקן וינדאוס 10(בזה שמזהה) בשני ווינדואס 7. 

מה יכולה להיות הסיבה ואיך פותרים אותה? 

 

תודה לעונים 

פורסם

אוקיי אז מה שפתר את הבעיה זה מעבר מ- wifi 6 ל-תקן N. מעניין אם זה קטע של ווינדואס 7. 

 

מה אני מפסיד בעצם במעבר WIFI לתדר כזה לעומת 6? כי מבחינת מהירות גלישה לא ראיתי הרבה הבדל. 

פורסם

בגדול אתה מאבד מהירות וזמן תגובה.

איזה מהירות אתה מקבל? נשמע לי חבל להיות מנוי לסיבים ולהשתמש בדונגל usb פשוט, אבל אם אתה מקבל מהירויות גבוהות אז בסדר.

פורסם

חוסר תמיכה ב-5 גה"צ. אצלי ההבדל מתבטא בהבדל עצום במהירות הגלישה - ב-2.4 גה"צ אני גולש במהירויות סביב 20-50 מס"ש, ב-5 גה"צ בקרבת ה-AP's מגיע למכסימום שיש לי מהוט (500 מסש).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

N ישן יותר, הוא נחשב דור רביעי שהוצג מתישהו ב-2008.

6 חדש והוצג לפני 3 שנים.

בגלישה רגילה כנראה שלא תשים לב, כי התשתית חדשה וטובה לרוב, הפער בטכנולוגיות בעיקר יבוא לידי ביטוי בסטרימינג של וידאו באיכות גבוהה והורדות.

ובנוסף, ווינדוס 7 זה כל כך מיושן ולא מעודכן ופרוץ

ווינדוס 10/11 טובים בכל אספקט ממנו

פורסם
לפני שעתיים, DubelBoom כתב:

בגדול אתה מאבד מהירות וזמן תגובה.

איזה מהירות אתה מקבל? נשמע לי חבל להיות מנוי לסיבים ולהשתמש בדונגל usb פשוט, אבל אם אתה מקבל מהירויות גבוהות אז בסדר.

אני מקבל מהירות לא משהו כי השתמשתי בתדר 2.4 הרץ. סביב ה-80 מגה ב ווייפיי 6, ו -70 מגה ב-N. 

אבל ברגע שאני מחליף ל-5 גיגה הרץ בוויפיי 6, המהירות מזנקת לכמעט 300 מגה(המקסימום של החבילה שלי) 

אין לי דרך לבדוק את ההבדלים כי הדונגל מן הסתם לא תומך ב-5 גיגה הרץ. 

בלי קשר המחשב הראשי מחובר לראוטר בכבל אז אני מקבל את מלוא המהירות. 

לפני שעתיים, sperial כתב:

חוסר תמיכה ב-5 גה"צ. אצלי ההבדל מתבטא בהבדל עצום במהירות הגלישה - ב-2.4 גה"צ אני גולש במהירויות סביב 20-50 מס"ש, ב-5 גה"צ בקרבת ה-AP's מגיע למכסימום שיש לי מהוט (500 מסש).

מזל שהראוטר של פרטנר יודע לעבוד ב-2 הערוצים בנפרד לגמרי. ב-2.4 אני בתדר N. ב-5 גיגה הרץ אני בוייפיי 6.

פורסם
לפני 6 שעות, davemustaine87 כתב:

 

מזל שהראוטר של פרטנר יודע לעבוד ב-2 הערוצים בנפרד לגמרי. ב-2.4 אני בתדר N. ב-5 גיגה הרץ אני בוייפיי 6.

אצלי יש מודם של הוט (כבלים) אבל הרשת MESH של ASUS שיודעת לבצע את ההפרדה. אני לא פיצלתי לשתי רשתות כי יש בבית איזו פינה שבה אין כיסוי של 5 גה"צ ואני רוצה מעבר שקוף בין התדרים, אבל הבן שלי, עם רשת דומה, פיצל כדי להפריד בין הרשת למחשבים ולטלפונים לבין הרשת לחפצים כמו מזגנים, דוד מים ומצלמת בטחה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 7 שעות, ALÞћÃ כתב:

מצטרף בחום להמלצה לשדרג את 7 ל 10. המחשב שלך הוא פצצה מתקתקת מבחינת אבטחה.

 

אני אעשה זאת, לא חשבתי על זה בכלל. זה מחשב שמשתמשים בו אולי שעה וחצי בשבוע. 

פורסם

תקנה דונגל שתומך ב5GHz ותסגור עניין.

 

או שתגלוש על 2.4, ותפסיד מהירות וזמן תגובה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...