Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחסני חשמל 90 ימי ניסיון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 16.8.2022 בשעה 23:23, yaniv572 כתב:

 

 

שמע, לא יודע מה נפלת עליי.

1. לא חושב שכל העולם נגדי, ההיסטוריה של אפל מוכיחה את הנושא, לא הייתי צריך לעשות כלום. ציינתי עובדה של מה שקרה לי (ומידע חופשי שמצאתי באינטרנט על הנושא, אמנם לא שמתי כאן אבל הוא קיים).

2. לא הזכרתי בשום מקום את מייקרוסופט, לא יודע מה אתה רוצה.

3. אני הבעיה זה בטוח. ואני מזהם זה בדוק. כי לשפוך טונות של מחמאות על מק זה סבבה, אבל להגיד שגם יכולות להיות איתם בעיות זה מזהם את הדיון וזה מידע לא רלוונטי בעליל.

 

הדיון איתך מבחינתי לא רלוונטי, כן יכול להגיד לך שאני חושב שהדרך שלך היית יכול להיות קצת אחרת אולי עם פחות איומים (כי מעכשיו זה באמת נפסק)

מצטער שפגעתי בכבוד הפנינה שלך, המקבוק אייר. מחילה ובהצלחה.

 

פורסם

יש שמה כמה אותיות קטנות שכדאי לקרוא - לדוגמא -

 

ציטוט

על אף האמור לעיל, ככל שבתקופת המבצע הושקו דגם או סדרה חדשים של המוצר הלקוח לא יהיה זכאי, לאחר מועד השקת הדגם/הסדרה החדשים של המוצר, להשיב את המוצר ולקבל זיכוי כספי בגין המוצר.

 

ציטוט

זיכוי הכספי יינתן ללקוח רק ככל שהמוצר יושב באריזתו המקורית והשלמה בצירוף כל האביזרים הנלווים שמגיעים בתכולת האריזה של המוצר כשהמוצר תקין ולא תקול וללא נזק פיזי, שריטות, פגמים וכן ללא תוכנות או יישומים או אביזרים/מוצרים נלווים כלשהם המותקנים על גבי המוצר. 

 

ציטוט

ככל שהמוצר הגיע עם הטבה של תוכנת Office ללא עלות, והלקוח בחר להשיב את המוצר לאלקטרה, בעת השבת המוצר, יהיה עליו להשיב את תוכנת ה-Office באריזה סגורה וללא שימוש. ככל שה-Office נפתח או נעשה בו שימוש, העלות של תוכנת ה-Office תקוזז מסכום הזיכוי הכספי על המוצר.

 

בכל מקרה, מחסני חשמל שייכת לאלקטרה. לאלקטרה מוצרי צריכה יש מחזור שנתי של 2.5 מיליארד שקל בערך.

לא מזיז לה שככה וככה אנשים שרכשו במבצע הזה יחזירו.  ואם כן יש להם "מציאון|" וחנויות אאוטלט שהם מוכרים בו OPENBOX ואנשים רוכשים. 

 

 

 

פורסם
בתאריך 19.8.2022 בשעה 19:27, דניאל1983 כתב:

לא יודע אם זה נכון ב100%, אבל שמעתי שאמזון זורקים את כול המוצרים שמחזירים להם.

 

זורקים? לא בדיוק.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

למה שיזרקו? לא יותר הגיוני להחזיר למוכר ולחייב אותו בהוצאות שילוח?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

קנית מכונית חדשה, באותו רגע היא שווה X כסף פחות. אותו עיקרון. 

המוצרים היו שווים כחדשים 6500$. כמשומשים הם לא שווים כמעט כלום. 

זמן העובדים לטיפול ואריזה של ההחזרות עולה (מעריך) 200$ ולא יותר.

מאחר ואמאזון הם רק ה"סופרמרקט", את העמלה שלהם הם קיבלו מהמוכר בכל מקרה, להבנתי, ועלויות המוצר הפגום הן עליו כולל שליחת חדש לפי התנאים של אמאזון.

תהיה משוכנע שהם לא הפסידו פה אגורה שחוקה אחת אלא הרוויחו לא רע מהאוויר.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

מקפיץ כי מחסני חשמל הוסיפו את האייפון 14 לתוכנית של ה90 ימי ניסיון. מהמר שבעוד 87 ימים התוכנית תבוטל

עריכה אחרונה על ידי Mech Morphix

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

×
×
  • תוכן חדש...