Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחסני חשמל 90 ימי ניסיון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 14 שעות, vadim6385 כתב:

לא אהבתי את אייפון, אז תסיק מסקנות

תיזהר, הוא לא אמר את של מי הוא חותך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 42 דקות, vadim6385 כתב:

אם אוטמים את האריזה מחדש מוכרים אותו החדש זה סיפור אחר, זה דבר מגעיל.

 

לא מגעיל, פלילי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

התחלתי לעבוד עכשיו עם המקבוק פרו החדש. דיי מייגע. לקח לי כמה ימים למפות מחדש את כל המקשים כמו שצריך.את כל ה bash extensions 

למנוע את כל הבלאגן עם הפוקוס של החלונות הקופצים. למחוק את כל הרוגלות של אפל. 

לסדר אותו שיכיר את ברזולוציה הטבעית  של המסכים. להפוך את גלגלת העכבר. בקיצור עכשיו הוא איכשהו כמו מכונת לינוקס שקטה. 

מדי פעם עדיין קופץ חלון ששואל אותי על apple id ... אני בטוח שבסוף המק יתייאש. 

 

אחרי הרבה סקריפטים אני מאשר שהמעבד מעולה. 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לפני כשעה, falou כתב:

בחייתאק.

 

המחשב עבר עשרות עדכונים בלי בעיה, עכשיו יש באג, זו לא "שיטה".

זה קורה בכל מחשב/סלולר לכולם.

 

 

ניראה לי נפלתי על פאןבוי.

סורי שפגעתי לך בשם המותג.

https://www.techradar.com/news/apple-might-be-slowing-down-your-old-iphone-on-purpose

https://www.google.com/amp/s/www.businessinsider.com/apple-paying-113-million-lawsuit-slowing-down-iphones-2020-11%3famp

 

אולי גם הגיע למחשבים כי נמאס להם שאנשים קנו מחשב לפני כמה שנים והם לא קונים שוב.

אבל עזוב, אני הבעיה.

  • אהבתי 3
פורסם
לפני 20 שעות, vadim6385 כתב:

התעלקות.

 

אני משתעשע בראיון של לקנות מקבוק. ראיתי מבצע של KSP של 30 יום ניסיון.

מישהו התנסה? קרה שלא אהבתם, ואכן הכסף הוחזר?

 

https://ksp.co.il/web/sale/38944

אותי מעניין איך יימכרו אחר כך כל המכשירים האלה שאנשים החזירו 

 

פורסם
לפני 6 דקות, mrmiki1234 כתב:

אותי מעניין איך יימכרו אחר כך כל המכשירים האלה שאנשים החזירו 

יש להם במציאון מוצרים שאנשים החזירו תוך 14 יום.

 

אז אני מניח שבאותה צורה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 28 דקות, vadim6385 כתב:

יש להם במציאון מוצרים שאנשים החזירו תוך 14 יום.

 

אז אני מניח שבאותה צורה.

לא ראיתי הנחות עמוקות סטייל אפל REFURBISHED

פורסם
לפני 3 שעות, mrmiki1234 כתב:

אותי מעניין איך יימכרו אחר כך כל המכשירים האלה שאנשים החזירו 

אני מניח שבאותה שיטה בדיוק כמו שמוכרים מוצרים שהוחזרו בכל מדינה שמאפשרת החזרת מוצרים לאחר שימוש. או שמוכרים כ-open box בהנחה, או שלא מוכרים ושולחים חזרה ליצרן לחידוש ואטימה מחדש. 
"תקופת ניסיון" כזו זה לא מהלך שאפשר לעשות באהלן-אהלן ע"ס החלטה של מנהל סניף. זה משהו שדורש היערכות, תיאום עם היצרן ובניית "תוכנית מגירה" למוצרים שמוחזרים.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

להגיד שבמציאון שלהם יש איזשהן מציאות מטורפות, אז לא

 

https://ksp.co.il/mob/cat/1529

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
בתאריך 15.8.2022 בשעה 09:16, yaniv572 כתב:

ניראה לי נפלתי על פאןבוי.

 

נראה לי נפלתי על מישהו שחושב שאם קרתה לו תקלה אז כל העולם ואשתו רעים ונגדו.

אחרי זה הוא רואה רעים בכל מקום ואז מביא קישורים לא קשורים.

 

יש לי כאלו בשבילך מאה באפס שקל.

 

https://corporatefinanceinstitute.com/resources/knowledge/strategy/microsoft-antitrust-case/

 

בתאריך 15.8.2022 בשעה 09:16, yaniv572 כתב:

אולי גם הגיע למחשבים כי נמאס להם שאנשים קנו מחשב לפני כמה שנים והם לא קונים שוב.

אבל עזוב, אני הבעיה.

 

כן. אתה הבעיה. אתה מזהם את הדיון עם מידע לא רלוונטי בעליל, ומעכשיו זה נפסק.

 

לפני 20 שעות, פבל כתב:

אני מניח שבאותה שיטה בדיוק כמו שמוכרים מוצרים שהוחזרו בכל מדינה שמאפשרת החזרת מוצרים לאחר שימוש. או שמוכרים כ-open box בהנחה, או שלא מוכרים ושולחים חזרה ליצרן לחידוש ואטימה מחדש. 
"תקופת ניסיון" כזו זה לא מהלך שאפשר לעשות באהלן-אהלן ע"ס החלטה של מנהל סניף. זה משהו שדורש היערכות, תיאום עם היצרן ובניית "תוכנית מגירה" למוצרים שמוחזרים.

 

מסכים ולגמרי סקפטי שמחסני חשמל מסוגלים לגבות סטנדרט כזה של שירות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מוחדש. זה כל הסיפור. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

 

לפני 13 שעות, falou כתב:

 

נראה לי נפלתי על מישהו שחושב שאם קרתה לו תקלה אז כל העולם ואשתו רעים ונגדו.

אחרי זה הוא רואה רעים בכל מקום ואז מביא קישורים לא קשורים.

 

יש לי כאלו בשבילך מאה באפס שקל.

 

https://corporatefinanceinstitute.com/resources/knowledge/strategy/microsoft-antitrust-case/

 

 

כן. אתה הבעיה. אתה מזהם את הדיון עם מידע לא רלוונטי בעליל, ומעכשיו זה נפסק.

 

שמע, לא יודע מה נפלת עליי.

1. לא חושב שכל העולם נגדי, ההיסטוריה של אפל מוכיחה את הנושא, לא הייתי צריך לעשות כלום. ציינתי עובדה של מה שקרה לי (ומידע חופשי שמצאתי באינטרנט על הנושא, אמנם לא שמתי כאן אבל הוא קיים).

2. לא הזכרתי בשום מקום את מייקרוסופט, לא יודע מה אתה רוצה.

3. אני הבעיה זה בטוח. ואני מזהם זה בדוק. כי לשפוך טונות של מחמאות על מק זה סבבה, אבל להגיד שגם יכולות להיות איתם בעיות זה מזהם את הדיון וזה מידע לא רלוונטי בעליל.

 

הדיון איתך מבחינתי לא רלוונטי, כן יכול להגיד לך שאני חושב שהדרך שלך היית יכול להיות קצת אחרת אולי עם פחות איומים (כי מעכשיו זה באמת נפסק)

מצטער שפגעתי בכבוד הפנינה שלך, המקבוק אייר. מחילה ובהצלחה.

  • אהבתי 4
פורסם
לפני 7 שעות, yaniv572 כתב:

שמע, לא יודע מה נפלת עליי.

 

 

אתה קראת לי פאנבוי, אני לא נפלתי עליך.

אמרתי לך שעדכון תוכנה לא מוצלח זו לא סיבה לבחור יצרן תוכנה/חומרה, כי זה קורה לכולם.

 

1. ההיסטוריה של אפל לא מוכיחה כלום.

2. אתה יכול לבדוק היסטורית עדכוני תוכנה דפוקים שדפקו מכשירים גם של גוגל, סמסונג, IBM, כל חברת תוכנה שתבחר

3. אף אחד לא אמר שלא יכולות להיות בעיות במק. אם תשים לב, בכל עדכון תוכנה אצל כל חברת תוכנה, יש רשימה ארוכה של הבאגים אותם העדכון מתקן.

 

מצטער שנדפק לך מחשב בן שמונה בעדכון (אם זה באמת העדכון) ואני מקווה שתצליח להתגבר ולהמשיך הלאה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בתאריך 14.8.2022 בשעה 13:24, vadim6385 כתב:

התעלקות.

 

אני משתעשע בראיון של לקנות מקבוק. ראיתי מבצע של KSP של 30 יום ניסיון.

מישהו התנסה? קרה שלא אהבתם, ואכן הכסף הוחזר?

 

https://ksp.co.il/web/sale/38944

 

יו קנואו, אם יש מישהו שיכול להביא לך מארהביה, אפשר לקנות M1 מק Refurbuished מאפל ב-850 דולר, שזה 2750 ש"ח.

לא תאהב - תמכור.

תאהב ותרצה יותר - תמכור ותשדרג.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

אני יכול פשוט לוותר על התענוג, יותר זול.

 

ירדתי מהרעיון, אבל תודה על ההצעה.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...