Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזגן לא מקרר טוב סיטרואן גרנד פיקאסו 2015


yd b-4
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אז ככה כבר שנתיים אני נסחב עם זה. המזגן לא מקרר טוב בשעות החום ברמה מוגזמת.

 

בנוסף לכך בימים חמים (ואני דרומי יש כאלו הרבה) שיש 40 מעלות בערך בחוץ אם הרכב עומד המזגן מתנתק וחוזר לעבודה רק אחרי כמה דקות נסיעה. זה ממש עקבי.

 

הרכב נבדק במוסך ואמרו שאין מחסור בקרר והכל נראה תקין. בגלל שהבדיקה הייתה מהירה החלטתי קודם לשלול את הבעיה הזו.

 

היום בבוקר הרכב עבר מילוי 625 גרם קרר. (אמנם 134 ולא החדש אבל כל בעל מקצוע שדיברתי איתו אמר לי שאין עם זה בעיות מה גם שבדף הטכני של סיטרואן יש כמות ל2 סוגי הגזים- לקחתי את הסיכון)

המזגן מקרר בדיוק אותו דבר.

 

החשמלאי רכב הראה לי שהלחץ הגבוה. גבוה מדאי עולה לכיוון ה300. בשביל לבדוק הוא שטף עם גרניק את הרדיאטור ובמיידי הלחץ ירד ל200.

 

לדעתו הבעיה בנגד מהירויות של מאוורר המנוע שמשאיר את הונטה על רמה נמוכה כל  הזמן מה שגורם לעליית לחץ וניתוק המדחס.

 

כיון שהוא לא מומחה ברכב הנ"ל ואין לי כח להתחיל מחזור החלפת חלקים בניחושים אשמח לעזרה ממביני דבר.

 

(וכמובן אם קל להחליף לבד את הנגד אשמח למק"ט)

 

@איציק נ. 

@lanosforce 

 

אתם נראים לי עם דוקטורט לרכבים האלו.

 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לי בעיה דומה מאוד! בDS 

 

אצלי הנגד מהירויות מאוורר דווקא לא עבד על המהירות הנמוכה - ולכן ביום חם - המזגן לא קירר בכלל. 

 

קפצתי באותו יום למזגניסט שהוציא את נגד המהירויות וניקה אותו והחזיר חזרה - שנה לאחר מכן כבר הנגד הוחלף יזום במסגרת תקלה אחרת. 

 

אבל כן - אם אין דליפה ויש מספיק גז במערכת ואין סתימה במערכת (אם היתה הוא לא היה מקרר בכלל) - אז יכולים להיות עוד מספר רכיבים שיגרמו לתקלות כמו למשל קלאץ' במדחס שלא תמיד מצליח להנעל.

או שסתום שלא מצליח תמיד להפתח.

 

אבל - אם המזגניסט שתף את הרדיאטור במים קרים הוא גם שתף את המעבה של המזגן - וזה התקרר ואפשר לנוזל קרור לזרום דרך המעבה ולכן המזגן מיד חזר לקרר.

 

מה שמקרר את המעבה שלך זה המאווררים באמת - ואם המאווררים לא נכנסים לפעילות במהירות גבוהה - צריך לבדוק בדיוק למה -

 

זה יכול להיות (וסביר להניח שזה באמת זה) נגד המהירויות (של הוונטות במנוע - לא של המפוח בתא הנוסעים) תקול. 

אבל זה יכול להיות גם מחשב רכב שלא נותן פיקוד או חיווט פגום איפשהו בין המחשב לבין הנגד

ואולי זה המאווררים עצמם (לא חושב שזה הסיפור כי אם אני מבין נכון הנגד בסה"כ מחליט כמה זרם להעביר למאווררים ואם הם מסתובבים במהירות נמוכה - סימן שהם עובדים). 

 

בהצלחה - נגד כזה לא אמור לעלות יותר מכמה מאות שקלים כאן בארץ. 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מומחה גדול, אבל גם לי איש מזגנים נתן השערה דומה שהבעיה נובעת מניתוק המדחס עקב חום מנוע גבוה. בינתיים לא הצלחתי לתפוס את ניתוק המדחס "על חם". כן זכור לי שראיתי לא מזמן (עם חיבור obd) טמפרטורת מנוע שגולשת לתחום האדום, בעמידה. 

ניסית לבדוק טמפרטורת מנוע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטמפרטורת מנוע תקינה. יש לי מד טמרטורה ברכב זה לא אומר הרבה כי הוא עם פיקוד דיגיטלי אבל הוא ממש על האמצע. ותמיד זה קורה שחם והוא באמצע. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...