Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאדה ניבה 2022- מה הפואנטה בתכנון של הרכב הזה?


davemustaine87
שימו לב! השרשור הזה בן 741 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נתקלתי בסרטון הזה:

 

 

 

אני אוהב רכבי רטרו עם נגיעות מודרניות. ולפחות חיצונית הלאדה ממש ניראת ככה. 

עד שנכנסים לבפנים.

אין לי בעיה עם העיצוב המאוד מיושן, והחוסר במולטימדיה. אבל המוזרויות שלו פשוט הזויות:

- חוסר בכריות קדמיות אבל יש כרית אוויר צידית.(מן הסתם 0 כוכבים במבחן ריסוק)

-אין שום איבזור אבל יש מושבים מחוממים(!)

-יש די הרבה מקומות לשים בקבוקים אבל אף אחד לא באמת מחזיק. 

-מושבים אחוריים שבקושי מתקפלים. 

- גלגל ספייר בתא המנוע. שאני מניח שנועד להחליף ישירות את הראש של הנהג במקרה של תאונה. 

 

 אבל מה? יש מתקנים שמונעים מהתופסי חגורה אחורית להכנס בין המושבים. 

 

 והשוס הוא בכלל המחיר. שלפחות באי הבריטי היא יקרה ב-3000 פאונד מהדאצ'יה דאסטר. 

 

כאילו, אם הרכב היה מיושן כולו, וחסכו המון פיתוח והנדסה, וזול ברמה מגוכחת אז זה לגמרי מובן.

 

אבל ניכר שכן השקיעו ברכב הזה רמת הנדסה מינימלית, רק שבדברים מאוד מוזרים שכמעט ניראה כאילו המהנדס רצה להטריל בכוונה. ועוד דפקו לו מחיר. 

 

אני אישית לא מבין מה הפואנטה של הרכב הזה, אבל אשמח לשמוע אם מישהו יש ידע/רעיונות בנושא 

 

 

  • מצחיק 4
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה כמו נסיון חילטור מינימאלי לחדש איכשהו את הענתיקה הזו, ללא הצלחה וכמובן במחיר לא נכון.

 

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 31.5.2022 בשעה 07:59, davemustaine87 כתב:

חוסר בכריות קדמיות אבל יש כרית אוויר צידית.

לפני כמה שנים יצא עדכון למפרט מינימלי של רכב שניתן למכור ברוסיה, במפרט הופיעה דרישה לכרית אוויר אחת לפחות, ללא ציון אם זו כרית קידמית, צדדית או משהו אחר.

 

ניבה תוכננה בשנות ה 70, להתאים אותה לכרית אוויר קידמית היה מסובך ויקר.

 

אבל כרית צד דורשת פחות התאמות, אז שמו כרית צד וזה עומד בדרישה לכרית אחת לפחות.

 

אגב בעקבות המלחמה והסנקציות הדרישה הזו יחד עם עוד הרבה דרישות מינימום אחרות בשוק הרוסי בוטלה, מניח שימשיכו לייצר ללא כריות בכלל.

גלגל ספייר בתא המנוע היה גם בסובארו לאונה ועוד דגמים באותה תקופה, אי אפשר להעביר אותו משם כי אין לו מקום אחר ברכב.

 

 

לגבי הפואנטה, איפה? בשווקי ייצוא? או בשוק המקומי שלהם?

 

בשוק המקומי יש פואנטה. הוא עביר וזול.

כעת במציאות החדשה, במיוחד -אחוז הלוקליזציה גבוה, לא משתמש כמעט במכלולים שנרכשים אצל יצרנים מערביים, כנראה שימשיכו לייצר עוד הרבה שנים.

 

הדגם המחליף היה אמור להיות מבוסס על דאסטר, אבל רנו יצאו מהשוק הרוסי אז זה לא הולך לצאת לפועל.

 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת באמת מוזר.

היום, מצפים גם מרכב חדש-רטרו לאיבזור מינימאלי ואבזרי בטיחות ברמה מינימאלית עד "סבירה", ומה שמקבלים לא יכול לענות על שום ציפייה.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

זה לא רכב חדש רטרו, זה רכב רטרו חדש.

בבסיס זה אותו רכב משנות ה80 עם קצת שדרוגים.

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, davemustaine87 כתב:

אני אישית לא מבין מה הפואנטה של הרכב הזה, אבל אשמח לשמוע אם מישהו יש ידע/רעיונות בנושא 

בריטים אוהבים דברים מוזרים, זאת הפואנטה היחידה למכור את הרכב הזה אצלם.

 

פלוס הם לא חלק מהאיחוד האירופי, אז אני מנחש שהם לא שותפים לחרם על רוסיה.

 

למה זה עולה שם יותר מדאסטר - דאסטר זה סתם אוטו שמציע VFM טוב, ניבה זה שונה, מיוחד, רטרו ונוסטלגיה.

 

זה כמו שאפשר לקנות אופנוע ימאהה מודרני, ואפשר לקנות אופנוע Ural קלאסי במחיר מופקע. מי שמחפש אופנוע להתנייד איתו ביום יום כנראה יילך על הימאהה. מי שחובב קלאסיקה ואופנועים סובייטיים (אבל לא בא לו להתעסק עם שיפוץ גרוטאה) ישלם אקסטרה על האוראל.

 

זאת גם הפואנטה של הניבה. אם היו קמות חברות שמייצרות בכמות מזערית את סיטרואן דה שבו או החיפושית הקלאסית, גם לזה תהיה בטוח שהיו קונים.

וגם אף אחד לא היה שואל למה זה עולה הרבה יותר מגולף חדשה.

לפני 3 דקות, SlowRide כתב:

זה לא רכב חדש רטרו, זה רכב רטרו חדש.

שזה מעולה למי שרוצה אוטו קלאסי, אבל לא רוצה לשפץ גרוטאה או לשלם מחיר מופקע על קניה/ייבוא של רכב שמור (שעדיין יצריך יישור קו).

 

אם היו מחזירים לייצור את הטראבאנט או הלאדה 2101, גם לזה היו קונים.

  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבריטים הם לא רק "שותפים" בחרם על רוסיה אלא גם בין המובילים של החרם הזה. מעבר לכך שאפשר להבין את זה מהעיתונות אני גם עובד בחברה בריטית - מנהל בכיר אמר בפירוש שמפסיקים לעבוד שם בגלל העיצומים.

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפואנטה פשוטה:

זה מה שהמעצמה המהוללת שנקראת רוסיה יכולה לייצר בכוחות עצמה. זאת הפסגה. המקסימום. היא לא יכולה יותר מזה.

 

עכשיו תשליך את זה לפיתוחים הצבאיים.

  • אהבתי 7

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מטילים על הרוסים סנקציות ואז מצפים מהם לעמוד בדרישות המערב? הרכב נוסע? זהו כל השאר זה פינוקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני שעה, Buki כתב:

לפני כמה שנים יצא עדכון למפרט מונימלי של רכב שניתן למכור ברוסיה, במפרט הופיעה דרישה לכרית אוויר אחת לפחות, ללא ציון אם זו כרית קידמית, צדדית או משהו אחר.

 

ניבה תוכננה בשנות ה 70, להתאים אותה לכרית אוויר קידמית היה מסובך ויקר.

 

אבל כרית צד דורשת פחות התאמות, אז שמו כרית צד וזה עומד בדרישה לכרית אחת לפחות.

 

 

מעניין. 

תודה. 

 

לפני שעה, Buki כתב:

לגבי הפואנטה, איפה? בשווקי ייצוא? או בשוק המקומי שלהם?

 

שווקי יצוא כמובן, אין לי שמץ כמה הוא עולה ברוסיה. 

 

לפני כשעה, vadim6385 כתב:

זאת גם הפואנטה של הניבה. אם היו קמות חברות שמייצרות בכמות מזערית את סיטרואן דה שבו או החיפושית הקלאסית, גם לזה תהיה בטוח שהיו קונים.

וגם אף אחד לא היה שואל למה זה עולה הרבה יותר מגולף חדשה.

 

אני יכול להבטיח לך שחיפושית מודל 70 שמיוצרת ב-2022 לא הייתה מוכרת כלום אם היא הייתה עולה כמו גולף. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפואנטה של הרכב הזה הוא קהל לקוחות כפריים במדינות חבר העמים לשעבר. זול יעיל וניתן לתיקון עם גפקה ופטיש. הניבה עוד מתקדם לעומת אואז 2206 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני שעה, vadim6385 כתב:

שזה מעולה למי שרוצה אוטו קלאסי, אבל לא רוצה לשפץ גרוטאה או לשלם מחיר מופקע על קניה/ייבוא של רכב שמור (שעדיין יצריך יישור קו)

מי שרוצה רכב קלאסי, או שהוא רוצה להתעסק בשיפוץ או שהוא רוצה לקנות רכב שמור או משופץ מהתקופה. לא משהו שיוצר עכשיו לפי תכנון מלפני 50 שנה עם כל מיני תוספות בהתאמה חלקית כדי לעמוד ברגולציה מודרנית. 

מי שרוצה רכב מודרני עם ביצועים ובטיחות של היום שנראה כמו משהו מלפני 50 שנה יש ליצרנים דגמים כאלה, כמו חיפושית חדשה, פיאט 500 וכאלה.

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, davemustaine87 כתב:

אני יכול להבטיח לך שחיפושית מודל 70 שמיוצרת ב-2022 לא הייתה מוכרת כלום אם היא הייתה עולה כמו גולף.

זה מודל 2021.

אין ביקוש גדול אבל בהחלט יש ביקוש של כמה יחידות בשנה. עולה כמו רכב משפחתי חדש. 

 

Screenshot_20220531-135725_(1).thumb.png.a856c95371fe30d46c4d1e5fef7e3bdf.png

 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבה היחידה שהדבר הזה נמצא ב-UK הוא שיש שם חוק שאם מוכרים עד 100 מכוניות בשנה, היצרן\יבואן לא צריך לעמוד בכל מיני תקנות של בטיחות, זיהום אוויר וכאלה. כמה מה-100 בשנה אכן נמכרים ב-UK, זאת שאלה אחרת שאין לי איך לענות עליה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה שואל מה הפואנטה של הרכב הזה? אז אני אומר בצורה הכי פשוטה: פשטות...אין כמו הפשטות של פעם! אני מניח שהוא בעיקר מיועד לשוק הרוסי ו/או סובייטי לשעבר...ואולי גם לשווקים מתפתחים שמבקשים פשטות באזורים מרוחקים, נניח בסין, בדרום אמריקה וכו'. שם מחפשים עבירות טובה בהר ובשלג, ונורא קר לכן יש חימום במושבים. מעבר לכך, הנדסה ישנה וחסינה שכבר הוכיחה את עצמה. מי צריך חיישנים למכביר וכריות אוויר? העיקר שידע לתפקד בתנאים המשובשים באזורים האלה. וכמובן, המחיר שם נורמלי.

 

אמרת שהוא יקר בבריטניה יותר מהדאסטר? אולי זה רק מכיוון שבגרסת הייצוא הוא נאלץ להשתדרג במערכות בטיחות או במנועי יורו 5 או 6 עם נתוני פליטה נורמליים...

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 741 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...